:.. www.TriumphVlaanderen.be ..:
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Forum voor Triumph motoren
 
FacebookIndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Welkom op Triumph Vlaanderen Forum

 

 brief aan papa

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Gast
Gast




brief aan papa Empty
BerichtOnderwerp: brief aan papa   brief aan papa Icon_minitimewo 14 apr 2010, 19:21

Brief aan papa

Een vader komt in de slaapkamer van zijn dochter en ziet een brief op het bed liggen.

Na enige aarzeling besluit hij de brief te lezen.
Liefste Papa,

Ga even zitten als je dit leest. Het is met pijn in mijn hart dat ik je vertel dat ik er zo plotseling opuit ben getrokken met mijn nieuwe toffe vriend.

Ik ben passioneel verliefd en het is best een
vriendelijke jongen, ondanks zijn piersings, tatoeages en zijn grote moto.

Dat is nog niet alles; ik ben in verwachting en Ahgmed zegt dat we heel gelukkig worden in
de kamer van zijn tijdelijke onderhuuradres bij de broer van zijn vaders tante.

Hij wil veel kinderen en zoals je weet is dat ook mijn
grootste droom en die sluier is echt handig tegen de zon en tegen de vliegjes...

Ik leerde reeds dat marihuana niet verslavend is en we hebben besloten het zelf te gaan kweken, voor ons en onze vrienden.
Ahgmed is al actief als tussenhandelaar in cokaïne en XTC en dus ook ons eigen productiebedrijfje.
We zijn echt goed bezig hoor!

Het geld hebben we hard nodig want we zijn nog jong en we gebruiken zelf ook een klein beetje coke en XTC en dat spul is hartstikke duur hoor...haast niet te betalen.
Je zegt altijd dat je van de liefde niet kunt leven, maar omdat Ahgmed geregeld een paar zeer goede
vrienden uitnodigt kan ik toch ook wat meebetalen... Ik vraag je verder te bidden dat de wetenschap snel iets mag vinden tegen aids, zodat mijn Ahgmed toch nog kan genezen. En papa,wees vooral niet ongerust, ik ben toch al 14 en kan al heel goed voor mezelf zorgen.

Over een paar jaar zal ik je komen opzoeken zodat je al je kleinkinderen kunt bewonderen.
Je liefhebbende dochter...,Sesile. XXXXX

PS: Papa, ben je er nog en ben je niet te erg geschrokken?
Gekke papa, dit briefje is natuurlijk een grapje!

Ik ben spelen bij Hannelore en wil alleen maar bewijzen dat er veel ergere dingen zijn dan een
slecht rapport.

Het mijne ligt op het nachtkastje...
Terug naar boven Ga naar beneden
Louie
Veteran
Veteran
Louie


Aantal berichten : 2200
Leeftijd : 65
Woonplaats : Kalmthout

brief aan papa Empty
BerichtOnderwerp: Re: brief aan papa   brief aan papa Icon_minitimewo 14 apr 2010, 19:37

Dirk,
ik verschrok eerst een beetje...ik dacht..o nee weer niet zo een...
Ik had bij de naam van Achmed enkel een initiaal gebruikt, kwestie van de spanning erin te houden en om geen vooroordelen te kweken....de lezer kan dat dan zelf invullen.
Het einde maakt heel veel goed.....'k moest lachen...
L.
Terug naar boven Ga naar beneden
anarchy
Triumph sympathisant
anarchy


Aantal berichten : 5703

brief aan papa Empty
BerichtOnderwerp: Re: brief aan papa   brief aan papa Icon_minitimewo 14 apr 2010, 22:58

Ook bij mij een glimlach bij dit verhaal. Wie kids heeft herkent de slechte rapport verhaaltjes...
Belangrijker is hoe ze later als volwassene in het leven staan...wars van alle diploma's, titels en bankrekening...met een mooi verhaal...eenvoud siert een mens
Terug naar boven Ga naar beneden
pluche
Vintage
Vintage
pluche


Aantal berichten : 2667
Leeftijd : 60

brief aan papa Empty
BerichtOnderwerp: Re: brief aan papa   brief aan papa Icon_minitimewo 14 apr 2010, 23:42

Een slecht rapport is inderdaat , het einde van de wereld niet...Mijne zoon was zo ongelukkig over zijn 6 buizen (die hij wel duidelijk aan zichzelf had te danken) dat ik in plaats van ne preek, die gast heb moeten troosten, en zei hem...dan blijft ge gewoon ne keer zitten...daar gaan we ons ni ongelukkig over maken, der zijn ergere dingen in 't leven...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





brief aan papa Empty
BerichtOnderwerp: Re: brief aan papa   brief aan papa Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
brief aan papa
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
:.. www.TriumphVlaanderen.be ..: :: Extra :: Kruip in je pen-
Ga naar: