:.. www.TriumphVlaanderen.be ..:
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Forum voor Triumph motoren
 
FacebookIndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Welkom op Triumph Vlaanderen Forum

 

 Heropstappers stappen terug op

Ga naar beneden 
+5
Tiger 73
pluche
dbcompetition
mjj338
Louie
9 plaatsers
AuteurBericht
Louie
Veteran
Veteran
Louie


Aantal berichten : 2200
Leeftijd : 65
Woonplaats : Kalmthout

Heropstappers stappen terug op Empty
BerichtOnderwerp: Heropstappers stappen terug op   Heropstappers stappen terug op Icon_minitimewo 26 mei 2010, 22:11

' Dus jij bent eigenlijk ook een heropstapper' zei hij, toen we elkaar voor het eerst ontmoette. Bij een bakje koffie.
Ik hoorde hem al van ver aankomen. De twin.
Hij stapte af, zoals een heropstappende Triumphrijder afstapt.

Ik heb thuis zo'n plakkerig rolletje aan het plafond hangen. Een rolletje met stroop. Om vliegend ongedierte te vangen. Voor kruipend ongedierte kun je ze het best niet aan het plafond hangen.

'Ja, na meer dan 25 jaar ben ik weer begonnen met motorrijden. Een heropstapper dus.' Dat schept een band.

Het kan er druk zijn aan mijn rolletje. Ze komen en gaan niet meer weg. Ze landen en stijgen niet meer op. Daar is dat rolletje voor. Tenminste. De stroop die er op zit. Het is trouwens geen stroop. Daar smaakt het niet naar.

'Ja, ik heb ook wel eens het gevoel dat heropstappers iets in te halen hebben. Een stukje leven zonder de motor.'
Mensen die samen iets in te halen hebben. En nog wel met hetzelfde merk van motor. Dat schept een band.

Een paar dagen geleden. Nog voor Acosse. Vloog er een binnen. Even. Ik hoorde hem al van ver aankomen. De twin.
'Wil je iets drinken?'
Voorlopig is er nu een leven voor en een leven na Acosse. Een leven met en een leven zonder motor.
Het is nu het leven na Acosse. Maar wel het gedeelte waarin we aan het inhalen zijn. En mijne mede-heropstapper haalt ook in.
Enkel tegenslag kan ons even ophouden om verder te gaan met inhalen.
'Jij bent een heropstapper dus. Net als ik. Inhalen van tijd. Op een Engelse machine. Dat schept een band.'

'Ik ga weer zien. Salukes.'
Hij stapte op en startte. Zoals een Triumphrijder. Een heropstapper. Zoals ik ze graag heb, zie en hoor.' Salukes.

Mijn rolletje is bijna vol. De stroop doet haar werk. Enkel en alleen voor vliegend ongedierte. Ik denk eraan om er geen meer op te hangen.

Heropstappers. Waar wonen ze? Hoe leven ze? Hoe herken je ze?

Heropstappers stappen op. Steeds maar weer. Om in te halen....
Terug naar boven Ga naar beneden
mjj338
Veteran
Veteran
mjj338


Aantal berichten : 1018
Leeftijd : 67
Woonplaats : Landen

Heropstappers stappen terug op Empty
BerichtOnderwerp: Re: Heropstappers stappen terug op   Heropstappers stappen terug op Icon_minitimewo 26 mei 2010, 22:39

Louie, wat heb jij dat ik niet heb?
Ik zou't ni kunnen bedenken, steeds weer opnieuw,
boeiend, verrassend, ....
formidabel zeg , gewèèldig
(citaat Eddy W.)

Heropstappers stappen terug op 326162
Terug naar boven Ga naar beneden
dbcompetition
Vintage
Vintage
dbcompetition


Aantal berichten : 4297
Leeftijd : 71
Woonplaats : booischot

Heropstappers stappen terug op Empty
BerichtOnderwerp: Re: Heropstappers stappen terug op   Heropstappers stappen terug op Icon_minitimewo 26 mei 2010, 22:42

louie Heropstappers stappen terug op 33367
Terug naar boven Ga naar beneden
pluche
Vintage
Vintage
pluche


Aantal berichten : 2667
Leeftijd : 60

Heropstappers stappen terug op Empty
BerichtOnderwerp: Re: Heropstappers stappen terug op   Heropstappers stappen terug op Icon_minitimedo 27 mei 2010, 00:00

Ja, het laat je niet los...hoe lang je er ook probeert vanaf te blijven, het blijft kriebelen.
En als je er aan toegeeft, en er terug opstapt...stap je er niet meer af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tiger 73
Veteran
Veteran
Tiger 73


Aantal berichten : 2209
Leeftijd : 50
Woonplaats : schoten

Heropstappers stappen terug op Empty
BerichtOnderwerp: Re: Heropstappers stappen terug op   Heropstappers stappen terug op Icon_minitimedo 27 mei 2010, 05:51

ik ga iets typen dat ik normaal enkel op een verkoopsdocument zet







GELEZEN EN GOEDGEKEURD Heropstappers stappen terug op 33367
Terug naar boven Ga naar beneden
vlieg
Senior member
Senior member
vlieg


Aantal berichten : 627
Leeftijd : 63
Woonplaats : oelegem

Heropstappers stappen terug op Empty
BerichtOnderwerp: Re: Heropstappers stappen terug op   Heropstappers stappen terug op Icon_minitimedo 27 mei 2010, 06:11

no comment Heropstappers stappen terug op 33367
Terug naar boven Ga naar beneden
Black swept
Veteran
Veteran
Black swept


Aantal berichten : 2113
Leeftijd : 61
Woonplaats : Sarlat

Heropstappers stappen terug op Empty
BerichtOnderwerp: Re: Heropstappers stappen terug op   Heropstappers stappen terug op Icon_minitimedo 27 mei 2010, 08:40

Heropstappers stappen terug op 33367 Heropstappers stappen terug op 749794
Terug naar boven Ga naar beneden
Flitz
Admin
Admin
Flitz


Aantal berichten : 2490
Leeftijd : 38
Woonplaats : Helchteren

Heropstappers stappen terug op Empty
BerichtOnderwerp: Re: Heropstappers stappen terug op   Heropstappers stappen terug op Icon_minitimedo 27 mei 2010, 09:12

Heropstappers stappen terug op 33367
Terug naar boven Ga naar beneden
http://ITnMore.be
Louie
Veteran
Veteran
Louie


Aantal berichten : 2200
Leeftijd : 65
Woonplaats : Kalmthout

Heropstappers stappen terug op Empty
BerichtOnderwerp: Re: Heropstappers stappen terug op   Heropstappers stappen terug op Icon_minitimevr 28 mei 2010, 00:30

Dus....Vlieg.......heropstappers, en zeker heropstappers met een Triumph....die stappen terug op......altijd
Terug naar boven Ga naar beneden
andre la fleur
Member
Member
andre la fleur


Aantal berichten : 108
Leeftijd : 61
Woonplaats : bredene 8450

Heropstappers stappen terug op Empty
BerichtOnderwerp: Re: Heropstappers stappen terug op   Heropstappers stappen terug op Icon_minitimezo 31 okt 2010, 01:43

Thumbs up opstappers stappen wel eens af, ikzelf ben het al meerdere keren afgestapt, maar nu ik heropgestapt ben blijf ik heropstapper voor het leven, 'k zit goed en stap het nooit meer af, gewoon doorrijder blijven zijn... hopelijk is het m'n laatste liefde...
Terug naar boven Ga naar beneden
https://facebook.com/andrelafleur
Gesponsorde inhoud





Heropstappers stappen terug op Empty
BerichtOnderwerp: Re: Heropstappers stappen terug op   Heropstappers stappen terug op Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Heropstappers stappen terug op
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» heropstappers zijn koppig
» heropstappers zijn hard
» terug....
» Portugal en terug

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
:.. www.TriumphVlaanderen.be ..: :: Extra :: Kruip in je pen-
Ga naar: