:.. www.TriumphVlaanderen.be ..:
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Forum voor Triumph motoren
 
FacebookIndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Welkom op Triumph Vlaanderen Forum

 

 Klote meeting

Ga naar beneden 
+5
vlieg
mjj338
3TA-BIRD
pluche
Louie
9 plaatsers
AuteurBericht
Louie
Veteran
Veteran
Louie


Aantal berichten : 2200
Leeftijd : 65
Woonplaats : Kalmthout

Klote meeting Empty
BerichtOnderwerp: Klote meeting   Klote meeting Icon_minitimezo 30 mei 2010, 19:33

Het was aan het zeiken. Vanochtend. Toch maar uit mijn bed gekropen. Met tegenzin. Getver. Een paar kilometers rijden, goedendag zeggen en het weer aftrappen. Een paar kilometer rijden. Juist lang genoeg om zeiknat te worden.
Het leek erop dat de meeste er wél zin in hadden. Om voor een of andere meeting van Triumph zich nat te laten regenen. Zeiknat.
Maar waarom waren er dan maar twee op tijd op het rondpunt in Wommelgem? Rebel en ik. De andere kwamen precies ook met lange gezichten aangedruppeld. Nat. Een voor een. Zeiknat. En te laat. Toen had ik al helemaal geen zin meer.
De rit, over spekgladde kasseien, was een zeikstukje tijden. Ik had beter met mijne warme ODOL in mijn armen terug in bed gekropen.
In een of andere ongezellig café in Berlaar ontmoetten we de afdeling uit Limburg. Van hetzelfde laken een pak. Gezichten tot op de grond.
De meeting zelf was ook niet om over naar huis te schrijven. Zeikmuziek, klotebier en een hoop ongeinteresseerde Triumphrijders bij elkaar. Geen vriendelijk woord kon er schijnbaar af. D'r was een of andere derderangse bodypainter die bij een zatte holigan wat op zijn zwaarbehaarde gat aan het schilderen was. Klotezooi.
Saai dat het in dat café was!! Saai, dat wil je niet weten Vlieg. Weet je dat ik blij was da'k kon vertrekken! Man man misere!

Peter, zoals je al zei, ik heb die jongens van Limburg weer gezien. De snelle en minder snelle...En ik was blij. Dat we weer allemaal samen waren. dat deed me goed. En ik weet dat er nog zijn die van het weerzien met de 'anderen' enorm blij geworden zijn. Ondanks die klotedag. Want dat was het...Peter!
Terug naar boven Ga naar beneden
pluche
Vintage
Vintage
pluche


Aantal berichten : 2667
Leeftijd : 60

Klote meeting Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klote meeting   Klote meeting Icon_minitimezo 30 mei 2010, 20:38

En dan nog ni te vergeten, de louie die stomme moppen vertelde, waar natuurlijk niemand moest met lachen
Terug naar boven Ga naar beneden
3TA-BIRD
Senior member
Senior member
3TA-BIRD


Aantal berichten : 639
Leeftijd : 51
Woonplaats : Mol

Klote meeting Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klote meeting   Klote meeting Icon_minitimezo 30 mei 2010, 20:41

En genen alkohol in den NA ook nie
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bombtechnicians.be
mjj338
Veteran
Veteran
mjj338


Aantal berichten : 1018
Leeftijd : 67
Woonplaats : Landen

Klote meeting Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klote meeting   Klote meeting Icon_minitimezo 30 mei 2010, 20:56

Dat is wel cru uitgedrukt hoor Louie. Maar er schuilt natuurlijk een grond van waarheid in. Het weer was en is de spelbreker.
De muziek in't cafe was mijns inziens te luid om gezellig te kletsen. Maar luide muziek hoort waarschijnlijk zo te zijn in een bikerkroeg. Ik kom maar sporadisch in kroegen en cafes...In een taverne is 't nu eenmaal rustiger. ALS het zonnetje had geschenen, waren de mensen langer gezellig blijven keuvelen op de parking, de terrasstoeltjes erbij, een gezellige boel. Zeker weten. @pete : een goed initiatief, maar geen geluk met het weer. Aan de formule kan altijd gesleuteld worden, en al doende leert men. Ik pas ook iedere keer aan en stuur bij voor volgende editie. Pete, geef niet op. Volgende keer beter. Tot volgend jaar!!!!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
pluche
Vintage
Vintage
pluche


Aantal berichten : 2667
Leeftijd : 60

Klote meeting Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klote meeting   Klote meeting Icon_minitimezo 30 mei 2010, 21:16

@mjj...als de louie iets neerpent...moete" tussen de regeltjes" lezen...dat helpt
Terug naar boven Ga naar beneden
mjj338
Veteran
Veteran
mjj338


Aantal berichten : 1018
Leeftijd : 67
Woonplaats : Landen

Klote meeting Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klote meeting   Klote meeting Icon_minitimezo 30 mei 2010, 21:29

Er zijn mensen waar bij je ALTIJD moet tussen de regeltjes lezen.
Er zijn er zo ook die NIET meer ernstig genomen worden.
ALS het een joke is, verwacht ik op 't laatste, om de twijfel weg te nemen : "lol"
Niet moeilijk, en voorkomt misverstanden bij ne gewone mens, zoals ik...
en, no hard feelings

Tjen
Terug naar boven Ga naar beneden
Louie
Veteran
Veteran
Louie


Aantal berichten : 2200
Leeftijd : 65
Woonplaats : Kalmthout

Klote meeting Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klote meeting   Klote meeting Icon_minitimezo 30 mei 2010, 21:37

sttttttttt...mannen, organisatie van de meeting......'k schrijf dit nu stillekes..want Peter Vlieg die heeft net z'n panneke vol gedaan en slaapt...en droomt van jullie groeten,; foto's en vuile praat....maar hij slaapt..en kan ik nu jullie wel vertellen dat 't een geweldige meeting was! Zooo gezellig, zo enthousiast, perfecte organisatie......maar hee stttt mondje dicht tegen onze zieke broeder....
maar van dat weerzien met de snelle en minder snelle mensen uit Limburg da's gemeend. Dat deed mijn hart weer zingen.......da' mooi.....
Triumph Vlaanderen Forum...da's tof .da's hoe zegde da..da is als een braaf maske da een hele dag moet staan om een engelse vlag over haar tietjes te krijgen......
Terug naar boven Ga naar beneden
pluche
Vintage
Vintage
pluche


Aantal berichten : 2667
Leeftijd : 60

Klote meeting Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klote meeting   Klote meeting Icon_minitimezo 30 mei 2010, 21:38

@mjj...Dat doe ik ook met de Louie...dien kunde ni serieus pakken.
Als dien bijvoorbeeld tegen mij zegt...wilde nog iets drinken, dan schiet ik al in de lach...Haha, dien louie, altijd zo grappig...
Terug naar boven Ga naar beneden
vlieg
Senior member
Senior member
vlieg


Aantal berichten : 627
Leeftijd : 63
Woonplaats : oelegem

Klote meeting Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klote meeting   Klote meeting Icon_minitimezo 30 mei 2010, 21:40

Citaat :
Saai, dat wil je niet weten Vlieg


tjen, ik denk dat louie wist dat er iemand zijn bedpan aan't opfretten was
Terug naar boven Ga naar beneden
anarchy
Triumph sympathisant
anarchy


Aantal berichten : 5703

Klote meeting Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klote meeting   Klote meeting Icon_minitimezo 30 mei 2010, 21:43

Louie, als ik dit lees en ik lees dan enkele dagen terug hoe lyrisch je schreef over Acosse...dan denk ik dat het niet alleen het weer was dat verschillend was...( Klote meeting Lol )
Terug naar boven Ga naar beneden
Black swept
Veteran
Veteran
Black swept


Aantal berichten : 2113
Leeftijd : 61
Woonplaats : Sarlat

Klote meeting Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klote meeting   Klote meeting Icon_minitimezo 30 mei 2010, 21:52

Klote meeting At ana , Ik denk da de Louie vooral teleurgesteld was dat hy er geen
cursus bodypainting heeft gekregen (ikke ook trouwens) Klote meeting Lol Klote meeting Icon_tongue
Terug naar boven Ga naar beneden
Tiger 73
Veteran
Veteran
Tiger 73


Aantal berichten : 2209
Leeftijd : 50
Woonplaats : schoten

Klote meeting Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klote meeting   Klote meeting Icon_minitimewo 02 jun 2010, 22:58

hij wou het laten doen ....echt waar....maar dan moest er eerst iemand voor hem gaan en toen ging het niet door Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
Tiger 885
Senior member
Senior member
Tiger 885


Aantal berichten : 725
Leeftijd : 62
Woonplaats : Duffel

Klote meeting Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klote meeting   Klote meeting Icon_minitimewo 02 jun 2010, 23:20

Ik heb het de zondag nog gezegd, de Louie, da's poëzie en vulgariteit in één zin. Faux le faire !!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Klote meeting Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klote meeting   Klote meeting Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Klote meeting
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
:.. www.TriumphVlaanderen.be ..: :: Extra :: Kruip in je pen-
Ga naar: