:.. www.TriumphVlaanderen.be ..:
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Forum voor Triumph motoren
 
FacebookIndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Welkom op Triumph Vlaanderen Forum

 

 Gaatjes

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Louie
Veteran
Veteran
Louie


Aantal berichten : 2200
Leeftijd : 65
Woonplaats : Kalmthout

Gaatjes Empty
BerichtOnderwerp: Gaatjes   Gaatjes Icon_minitimezo 26 dec 2010, 12:13

Mijn vinger in het gaatje van mijn buik steken mocht ik wél van mijn vader maar niet van mijn moeder. En in mijn neus peuteren, dat mocht ik van beiden niet.
Wanneer je met je vinger in je navel rommelt valt je kontje eraf en door neuspeuteren krijg je hele grote neusgaten.

De grotten van Plato hebben sinds kort mijn interesse maar al vanaf mijn kleutertijd ben ik gefascineerd door kleinere gaatjes.
Nou, mijn kontje zit er gelukkig nog aan. En al zeg ik het zelf. Het is nog een ferm exemplaar ook! Ik denk persoonlijk dat het dreigement van mijn moeder slechts op een leugen berust. Dat er iets van je lijf afvalt door wat in een gaatje te peuteren want anders waren al mijn vriendinnetjes al volledig uit elkaar gevallen. Dat gaatjes groter worden doordat je er met je vinger in ligt te freubelen. Dat zou kunnen kloppen. Ik heb er een paar flinke neusgaten aan over gehouden. Ik kan er wel goed iets bijzonders mee opsporen zonder er eerst mijn neus in te moeten stoppen. Dat laatste was ook iets waar mijn beide ouders een gruwelijke hekel aan hadden.

Het allereerste gaatje dat ik ontdekte en inspecteerde, behalve eentje van mezelf, was bij een meisje. Zenuwachtig dat ik was. Ik wist toen nog immers niet zeker of dat verhaal van afvallende lichaamsdelen wel of niet waar was.

Bij de eerste afdaling naar de gespotte openingen sloeg ik voor alle zekerheid het eerste gaatje dat ik op haar buikje tegenkwam maar over. Voor het geval dat. Aangekomen bij de krullige voorbodes voelde ik me behoorlijk opgelaten. Hoe dat gevoel ontstond? Ik kon er niet echt een vinger opleggen. Proberen er wat van te maken. Het beste ervan te maken. Dat was wel iets waar mijn beide ouders me altijd bij hebben gestimuleerd...
Terug naar boven Ga naar beneden
thunder
Member
Member
thunder


Aantal berichten : 412
Leeftijd : 70
Woonplaats : Herentals

Gaatjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gaatjes   Gaatjes Icon_minitimedi 28 dec 2010, 12:02

Oeps Louie....
uuhhmm... ja, waarom niet uiteraard...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Gaatjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gaatjes   Gaatjes Icon_minitimeza 01 jan 2011, 10:20

niet meer of niet minder lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
anarchy
Triumph sympathisant
anarchy


Aantal berichten : 5703

Gaatjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gaatjes   Gaatjes Icon_minitimezo 16 jan 2011, 21:56

Praatjes vullen geen gaatjes
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Gaatjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gaatjes   Gaatjes Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Gaatjes
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
:.. www.TriumphVlaanderen.be ..: :: Extra :: Kruip in je pen-
Ga naar: