Forum voor Triumph motoren

FacebookIndexKalenderFAQRegistrerenInloggen
Welkom op Triumph Vlaanderen Forum

Deel | 

PEILING - TVF TRIP NAAR BRETAGNE (min 5 max 14 dagen) INTERESSE?

Go down 
AuteurBericht
Cookie
Senior member
Senior member

Aantal berichten : 709
Leeftijd : 48

BerichtOnderwerp: PEILING - TVF TRIP NAAR BRETAGNE (min 5 max 14 dagen) INTERESSE?   ma 21 maa 2011, 14:37

Zouden er mensen geïnteresseerd zijn moest ik - voor volgend jaar bijvoorbeeld - een vakantie in Bretagne op poot zetten voor TVF.

Het zou wel gaan om de streek te verkennen dus de dagritten zijn van minder belang (ik bedoel maar dat ik niet van plan ben om vooraf uitgestippelde routes in te stellen of om van die downloadable bestandjes te gaan maken of whatever, elke dag of om de 2 dagen vertrekken we naar een ander punt en hoe we'r geraken zien we wel op dat moment).

Ik stel wel een minimum van 5 dagen voor (1 departement) en een maximum van 14 dagen (tot 4 departementen) voor.
Naar gelang de interesse steek ik dan iets ineen dat voor de meerderheid kan werken.
Terug naar boven Go down
anarchy
Banned user

Aantal berichten : 5750

BerichtOnderwerp: Re: PEILING - TVF TRIP NAAR BRETAGNE (min 5 max 14 dagen) INTERESSE?   ma 21 maa 2011, 18:12

Count me (us?) in Exclamation
Terug naar boven Go down
pluche
Vintage
Vintage

Aantal berichten : 3105
Leeftijd : 54

BerichtOnderwerp: Re: PEILING - TVF TRIP NAAR BRETAGNE (min 5 max 14 dagen) INTERESSE?   ma 21 maa 2011, 21:31

Klinkt goed...tijdens de grote vakantie?
Terug naar boven Go down
anarchy
Banned user

BerichtOnderwerp: Re: PEILING - TVF TRIP NAAR BRETAGNE (min 5 max 14 dagen) INTERESSE?   ma 21 maa 2011, 21:34

Volgend jaar da's nog zo lang.
Is er mogelijkheid Cookie om iets op poten te zetten voor dit jaar?
Terug naar boven Go down
Cookie
Senior member
Senior member

BerichtOnderwerp: Re: PEILING - TVF TRIP NAAR BRETAGNE (min 5 max 14 dagen) INTERESSE?   zo 27 maa 2011, 17:28

@Pluche: wat het best voor iedereen past, in of buiten de grote vakantie maakt niet uit.
@ana: moeilijk, mijn verlof voor dit jaar is al geboekt en gepland Sad

Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: PEILING - TVF TRIP NAAR BRETAGNE (min 5 max 14 dagen) INTERESSE?   zo 27 maa 2011, 20:41

zie ik wel zitten nen dag of 10 of zo,met de tent?.
Terug naar boven Go down
pluche
Vintage
Vintage

Aantal berichten : 3105
Leeftijd : 54

BerichtOnderwerp: Re: PEILING - TVF TRIP NAAR BRETAGNE (min 5 max 14 dagen) INTERESSE?   zo 27 maa 2011, 20:50

Ik kan alleen met de schoolvakanties, en moet dan nog zien of ik mijn dochter een paar dagen ergens kan "droppen"...Maar intresse is er zeker.
Dus plan gerust, en ik zie dan wel of ik "erin" pas.
Terug naar boven Go down
Cookie
Senior member
Senior member

BerichtOnderwerp: Re: PEILING - TVF TRIP NAAR BRETAGNE (min 5 max 14 dagen) INTERESSE?   zo 27 maa 2011, 20:50

De hotelletjes zijn daar niet duur. Met de tent zou bijna even duur zijn en een pak minder "rustiek" Very Happy
Terug naar boven Go down
WIM961
Veteran
Veteran

Aantal berichten : 1084
Leeftijd : 57

BerichtOnderwerp: Re: PEILING - TVF TRIP NAAR BRETAGNE (min 5 max 14 dagen) INTERESSE?   wo 18 mei 2011, 11:03

Ik ben ook kandidaat, hotelletje of tentje, maakt niet uit..
Terug naar boven Go down
Gregory
Member
Member

Aantal berichten : 335
Leeftijd : 32

BerichtOnderwerp: Re: PEILING - TVF TRIP NAAR BRETAGNE (min 5 max 14 dagen) INTERESSE?   do 09 jun 2011, 15:11

count me ook maar in.
Tegen dan ken ik iedereen hopelijk al beter, maar zulke tripjes heb ik altijd al leuk gevonden (toen met auto) en heb zo al veel mooie dingen gezien...
Terug naar boven Go down
CV
Vintage
Vintage

Aantal berichten : 4821

BerichtOnderwerp: Re: PEILING - TVF TRIP NAAR BRETAGNE (min 5 max 14 dagen) INTERESSE?   za 12 nov 2011, 00:07

@Cookie: gebeurt hier nog iets mee? Of mag dat gesloten worden?
Terug naar boven Go down
anarchy
Banned user

BerichtOnderwerp: Re: PEILING - TVF TRIP NAAR BRETAGNE (min 5 max 14 dagen) INTERESSE?   za 12 nov 2011, 07:06

Hoop dat dit toch nog doorgaat,mss in een mini-versie (5dagen?)
Terug naar boven Go down
mjj338
Veteran
Veteran

Aantal berichten : 1090
Leeftijd : 61

BerichtOnderwerp: Re: PEILING - TVF TRIP NAAR BRETAGNE (min 5 max 14 dagen) INTERESSE?   za 12 nov 2011, 16:38

Terug naar boven Go down
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: PEILING - TVF TRIP NAAR BRETAGNE (min 5 max 14 dagen) INTERESSE?   

Terug naar boven Go down

PEILING - TVF TRIP NAAR BRETAGNE (min 5 max 14 dagen) INTERESSE?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
:.. www.TriumphVlaanderen.be ..: :: Meetings & Evenementen :: Meetings-
Ga naar: