:.. www.TriumphVlaanderen.be ..:
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Forum voor Triumph motoren
 
FacebookIndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Welkom op Triumph Vlaanderen Forum

 

 P-spotje

Ga naar beneden 
+16
vlieg
Black swept
3TA-BIRD
mrbullmastiff
lukke
anarchy
pluche
dbcompetition
CV
raoul
little bull
KEVER
WIM961
thunderbird mania
Tiger 885
Louie
20 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
thunderbird mania
Vintage
Vintage
thunderbird mania


Aantal berichten : 4633
Leeftijd : 56
Woonplaats : waasland

P-spotje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: P-spotje   P-spotje - Pagina 2 Icon_minitimedi 05 jul 2011, 09:51

goed idee om 12u zijn wij er.
Terug naar boven Ga naar beneden
Black swept
Veteran
Veteran
Black swept


Aantal berichten : 2113
Leeftijd : 61
Woonplaats : Sarlat

P-spotje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: P-spotje   P-spotje - Pagina 2 Icon_minitimedi 05 jul 2011, 10:43

Idea Question Hoogerheide = da ergens in Nederland Question
Terug naar boven Ga naar beneden
CV
Vintage
Vintage
CV


Aantal berichten : 4471

P-spotje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: P-spotje   P-spotje - Pagina 2 Icon_minitimedi 05 jul 2011, 10:44

Juist vooraan in Nederland, niet ver van waar de Louie woont dus ook nie zo ver van Antwerpen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Black swept
Veteran
Veteran
Black swept


Aantal berichten : 2113
Leeftijd : 61
Woonplaats : Sarlat

P-spotje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: P-spotje   P-spotje - Pagina 2 Icon_minitimedi 05 jul 2011, 11:37

P-spotje - Pagina 2 33367 Thanks , Zaterdag kunnen ze allemaal myn kl++ten kussen , ik ben
weg met den tuf P-spotje - Pagina 2 367767
Terug naar boven Ga naar beneden
3TA-BIRD
Senior member
Senior member
3TA-BIRD


Aantal berichten : 639
Leeftijd : 51
Woonplaats : Mol

P-spotje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: P-spotje   P-spotje - Pagina 2 Icon_minitimedi 05 jul 2011, 12:37

Count me in... Zijn er die goesting hebben in een gezellig ritje binnendoor naar Hoogerheide? We zouden bijvoorbeeld ter hoogte van Brecht kunnen afspreken
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bombtechnicians.be
CV
Vintage
Vintage
CV


Aantal berichten : 4471

P-spotje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: P-spotje   P-spotje - Pagina 2 Icon_minitimedi 05 jul 2011, 13:18

goodpost dan ben ik misschien ook wel geïnteresseerd. Kijk dan ineens ook voor een ritje daarna Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
vlieg
Senior member
Senior member
vlieg


Aantal berichten : 627
Leeftijd : 63
Woonplaats : oelegem

P-spotje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: P-spotje   P-spotje - Pagina 2 Icon_minitimedi 05 jul 2011, 19:33

als het op't werk wat kalm is vlieg ik ook mee. ik weet dat maar op het moment zelf dus hou geen rekening met mij. Hopelijk tot zaterdag.
Terug naar boven Ga naar beneden
thunderbird mania
Vintage
Vintage
thunderbird mania


Aantal berichten : 4633
Leeftijd : 56
Woonplaats : waasland

P-spotje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: P-spotje   P-spotje - Pagina 2 Icon_minitimedi 05 jul 2011, 21:07

zijn er mensen die voorbij waasmunster moeten?
dan zouden we kunnen afspreken aan de afrit waasmunster E17 rond 11u.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




P-spotje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: P-spotje   P-spotje - Pagina 2 Icon_minitimedi 05 jul 2011, 21:08

P-spotje - Pagina 2 33367 ik bekijk het en laat nog iets weten Exclamation
Terug naar boven Ga naar beneden
anarchy
Triumph sympathisant
anarchy


Aantal berichten : 5703

P-spotje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: P-spotje   P-spotje - Pagina 2 Icon_minitimedi 05 jul 2011, 21:38

Voor mij geldt hetzelfde
Terug naar boven Ga naar beneden
mrbullmastiff
Veteran
Veteran
mrbullmastiff


Aantal berichten : 1604
Leeftijd : 60
Woonplaats : Sluiskil

P-spotje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: P-spotje   P-spotje - Pagina 2 Icon_minitimedi 05 jul 2011, 22:57

9 juli dan zit ik met de motor op de Veluwe, Hoogerheide gaat dus niet lukken.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.mobrie.nl
KEVER
Senior member
Senior member
KEVER


Aantal berichten : 563
Leeftijd : 59
Woonplaats : Mere (Erpe-Mere)

P-spotje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: P-spotje   P-spotje - Pagina 2 Icon_minitimewo 06 jul 2011, 00:09

@ Pluch : naar Luxemburg voor Brian Setzer ?
Terug naar boven Ga naar beneden
Louie
Veteran
Veteran
Louie


Aantal berichten : 2200
Leeftijd : 65
Woonplaats : Kalmthout

P-spotje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: P-spotje   P-spotje - Pagina 2 Icon_minitimewo 06 jul 2011, 11:50

Raadhuisstraat 98

4631 NH

Hoogerheide



Da's zal gemakkelijker te vinden zijn. Is de hoofdstraat van Hoogerheide.....

Ik zou dat wel erg plezant vinden. Ik ben er vanaf 11 uur. Na het signeren geef ik er een.....
Terug naar boven Ga naar beneden
CV
Vintage
Vintage
CV


Aantal berichten : 4471

P-spotje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: P-spotje   P-spotje - Pagina 2 Icon_minitimewo 06 jul 2011, 12:57

Ge hebt toch wel parking voorzien voor een Triumph of twintig hé?
Terug naar boven Ga naar beneden
3TA-BIRD
Senior member
Senior member
3TA-BIRD


Aantal berichten : 639
Leeftijd : 51
Woonplaats : Mol

P-spotje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: P-spotje   P-spotje - Pagina 2 Icon_minitimevr 08 jul 2011, 15:39

Zaterdagochtend om 10u30 vertrek bij het vroegere MotoCenter Guy, D'Hoef in Sint-Lenaerts Brecht. Vandaar flirten we over binnenwegen met de Nederlandse grens, richting grootstad Hoogerheide. Luigi zijn boek kopen, laten signeren, eentje drinken, broodje kroket eten en terug de moto op voor een toereke dat voor een groot deel langs het parcours van de beruchte Havenrit gaat.

http://users.telenet.be/hanscleemput/PSpotje.gdb

Einde is vlak voor de Kennedytunnel zodat iedereen kan kiezen hoe hij of zij naar huis rijdt.

Wie is er zaterdag om 10u30 op de afspraak in Brecht?

1. 3TA-BIRD
2. CV (?)

Wie rijdt er na het bezoek bij Louie verder mee de rest van de rit?

1. 3TA-BIRD
2. CV (?)
3.
4.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bombtechnicians.be
CV
Vintage
Vintage
CV


Aantal berichten : 4471

P-spotje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: P-spotje   P-spotje - Pagina 2 Icon_minitimevr 08 jul 2011, 15:48

Nope, ik haak af, 'k ben al een paar dagen niet goed en 'k moet zondag de MAG-screening gaan doen dus best geen risico lopen. Deel 2 van de rit passeert wel bijna aan mijn deur.
Terug naar boven Ga naar beneden
BonniePhil
Member
Member
BonniePhil


Aantal berichten : 241
Leeftijd : 69
Woonplaats : Hoevenen

P-spotje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: P-spotje   P-spotje - Pagina 2 Icon_minitimevr 08 jul 2011, 22:27

'k Zal er zeker zijn morgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ron
Member
Member
Ron


Aantal berichten : 200
Leeftijd : 67
Woonplaats : Merksem

P-spotje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: P-spotje   P-spotje - Pagina 2 Icon_minitimevr 08 jul 2011, 22:35

Proficiat Louis !!!
Tot zaterdag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Louie
Veteran
Veteran
Louie


Aantal berichten : 2200
Leeftijd : 65
Woonplaats : Kalmthout

P-spotje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: P-spotje   P-spotje - Pagina 2 Icon_minitimevr 08 jul 2011, 23:11

Hee mannen....vind ik heel erg tof
Terug naar boven Ga naar beneden
mjj338
Veteran
Veteran
mjj338


Aantal berichten : 1018
Leeftijd : 67
Woonplaats : Landen

P-spotje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: P-spotje   P-spotje - Pagina 2 Icon_minitimeza 09 jul 2011, 11:43

ik lees dit te laat, heb een platte achterband, én moet deze namiddag naar de garage....

@Louie: hou een gesigneerd exemplaar opzij hé maateke...

Tjen
Terug naar boven Ga naar beneden
Louie
Veteran
Veteran
Louie


Aantal berichten : 2200
Leeftijd : 65
Woonplaats : Kalmthout

P-spotje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: P-spotje   P-spotje - Pagina 2 Icon_minitimeza 09 jul 2011, 17:45

Mannekes, wat was da leuk! Miljaar, 'k zat binnen mee mijn boekskes en hoorde da Engelse geluid. Da's kippevel hoor! Erg plezant, heel tof dat jullie zijn gekomen.
Ik sprak een oude schoolmaat van me. En die begon over Malheur, peter, kever....nou ja zeg! Da's toch toevallig he! Diezelfde jongen kende verdorie meer Triumphmensen dan ik.....wel leuk, hij heeft ook een p spotje gekocht. Tjenne, 'k ga er een voor u apart houden......
Hele plezante dag voor me geweest, 'k ben erg fier op dat clubke....
L.
Terug naar boven Ga naar beneden
CV
Vintage
Vintage
CV


Aantal berichten : 4471

P-spotje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: P-spotje   P-spotje - Pagina 2 Icon_minitimeza 09 jul 2011, 18:22

Was er wat TVF-volk?
Terug naar boven Ga naar beneden
3TA-BIRD
Senior member
Senior member
3TA-BIRD


Aantal berichten : 639
Leeftijd : 51
Woonplaats : Mol

P-spotje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: P-spotje   P-spotje - Pagina 2 Icon_minitimeza 09 jul 2011, 18:59

Ik zag een grote schrijver achter een kleine tafel, een Luxemburgse Koos en Pluche (die het zonder sigaretten best goed deed), Ana op de Enfield en op de remork bij Christel, kiekenvel bij Minimania en Thunderbird Mania, Ron en Lilian, ook al in een koekendoos, en Bonniephil. En er kwam een Vlieg over en 't weer gevlogen van zijn werk.

Gelukkig kregen wij allemaal ons P-spotje gesigneerd, want het was met momenten lang aanschuiven tussen die rijen goedgebouwde vrouwen en wulpse hollandse meisjes.

Louie, jongen, het was tof. Alweer schitterend gezelschap... en ik moet zeggen, ge zat er mooi bij zo aan uw tafeltje.

Ritje erheen was geweldig (lekker droog gebleven), ritje terug langs de oevers van de Schelde, via Bath naar Antwerpen, hmmmmm. En tussendoor nog in Vosselaar bij de Metalzone gestopt en mijn tanktas vol geladen met cd's.

Oh ja, CV: het broodje kroket was dik in orde! Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bombtechnicians.be
pluche
Vintage
Vintage
pluche


Aantal berichten : 2667
Leeftijd : 60

P-spotje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: P-spotje   P-spotje - Pagina 2 Icon_minitimeza 09 jul 2011, 19:35

Heb er voor vandaag mijn kilometerkes opzitten....ben blij dat we den "omweg" naar de P-Spot hebben gemaakt, maar ja, dat wist ik op voorhand dat we dat niet mochten missen.
Louie..ge deed dat goed, precies dat ge niks anders gewoon waart...waarschijnlijk had ge thuis in uw garage dat tafeltje gezet om alle dagen naast uwe zwarte engelse te oefenen.
Volgende keer nog wat borsten en billen signeren...

@Bonniephil...bedankt om mij tot een bezinestation te loodsen
Terug naar boven Ga naar beneden
anarchy
Triumph sympathisant
anarchy


Aantal berichten : 5703

P-spotje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: P-spotje   P-spotje - Pagina 2 Icon_minitimeza 09 jul 2011, 20:16

Wij ook net terug.
Terugrit samen gezellig in de wagen, de enfield achterop want het was niet alleen elkaar afwisselen aan het stuur maar ook om de P-spot te genieten, er staan juweeltjes in...
@Louie: Prachtig hoe je daar zat als een ECHTE BH ( beroemde hollander). Op de terugweg werd ik voorgelezen study uit de P spot en wat gebeurde er na enkele bladzijden? Jawel aan de kant want een ander spotje ........ Dat is te lezen in de P spot 2 Very Happy
@3 TA: C heeft Brokkentrien gemist... maar was blij dat jij er was !!!! En jij blij met een proper huis?
@mini & maximania: leuk jullie te leren kennen Exclamation
@ron en lilian: tot in Bretagne . Laughing
@pluche en koos: P-spotje - Pagina 2 749794 dat jullie zonder wegenkaart (want weggewaaid) vanuit het verre Luxemburg door weer en wind daar waren
@bonniephil: Tof gesprek over de klassiekers, bedankt !
@vlieg: Jij hebt je naam niet gestolen, effe over en weer vliegen in je pauze!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





P-spotje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: P-spotje   P-spotje - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
P-spotje
Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
:.. www.TriumphVlaanderen.be ..: :: Extra :: Kruip in je pen-
Ga naar: