:.. www.TriumphVlaanderen.be ..:
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Forum voor Triumph motoren
 
FacebookIndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Welkom op Triumph Vlaanderen Forum

 

 Gezellige motor

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Louie
Veteran
Veteran
Louie


Aantal berichten : 2200
Leeftijd : 65
Woonplaats : Kalmthout

Gezellige motor Empty
BerichtOnderwerp: Gezellige motor   Gezellige motor Icon_minitimezo 24 apr 2011, 20:40

Motoren waar je doorheen kan kijken, die zie ik graag. Ik kan dwars door mijn Bonneville heenkijken. Ik zie er draadjes lopen, leidingen en slangetjes. Ik kan naar de lucht kijken onder de tank door. Ik kan de bomen en bloemen zien tussen de cilinders door. Dat vind ik mooi. Mooi en bijzonder. Maar vooral bijzonder.
Vandaag heb ik een ongelofelijke rit gemaakt. Met een paar opdrachten, die ik mezelf had opgedragen. Mét dat tandje meer van voor moest die ene opdracht zeker gaan lukken. Een andere opdracht, waar ik helaas niets kan van vertellen, is ook perfect uitgevoerd. Wat zeg ik! Het was super. Wat een fantastisch doel! Zelden gezien. Maar goed even naar de technische onderdelen van de rit. Tandje méér van voor is super bevonden. Ik had al verteld van dat verschil met dat tandje meer van voor.
Ik vertelde tegen een van mijn 'doelen' over dat doorheen kijken van mijn Bonneville. Tja, dat zag die persoon ook maar vertelde die erbij: "Ik vind het zo'n gezellige motor!"
Op de terugweg, liggend op de tanktas. 5000 toeren bij 150 km per uur. Mijne kop bijna op de cockpit. Mijn tankdop onder mijn rechteroog. Met mijn linkse hand streelde ik het 'triumphembleem.' Ik heb gezongen, heel de rit. En weer die dag moest ik bekennen dat ik verknocht ben aan haar. Dit maal aan mijn zwartje. Bonnie. Tja, een motor waar ik doorheen kan kijken. Net als bij sommige vrouwen. Ik voel me op mijn gemak bij haar, 'k ben verknocht aan haar. Ook aan mijn gezellige motor.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Gezellige motor
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
:.. www.TriumphVlaanderen.be ..: :: Extra :: Kruip in je pen-
Ga naar: