:.. www.TriumphVlaanderen.be ..:
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Forum voor Triumph motoren
 
FacebookIndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Welkom op Triumph Vlaanderen Forum

 

 Den Brutte

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
Louie
Veteran
Veteran
Louie


Aantal berichten : 2200
Leeftijd : 65
Woonplaats : Kalmthout

Den Brutte Empty
BerichtOnderwerp: Den Brutte   Den Brutte Icon_minitimevr 05 aug 2011, 20:16

'Den Brutte', 't Bjeest van 't circuit', Mister Asfalt'. Gewoon wat bijnamen die ik al heb verzonnen voor als ik de verschillende Europese circuits ga teisteren, domineren, verpulveren, verzwelgen. Toeschouwers én andere coureurs zullen beven, sidderen, en 't in hun broek doen, meestal wat dun in hun lederen raceoverallekes.

Tiens. k ben dan maar begonnen met een paddockstand te kopen. Zo een voor snelle bandenwissels en olieverversingen tussen de verschillende manches in, na de voorwedstrijden, tussen de selectiewedstrijden in.

Misschien komt het wel goed uit dat mijn zoon een nieuw kabeltje heeft gestoken voor de snelheidsmeter want die zal ik kunnen gebruiken. Het zal nogal wat toeren moeten maken, het zal nogal wat moeten draaien dat kabeltje, wanneer ik weer de snelste rondetijd neerzet. ''En?' 'Godver, 't is den Brutte weer die van voor staat!!'

De universele superprofessionele paddockstand past niet onder mijn racerke. Het is me niet gelukt om iets simpels als een nieuw kabeltje voor de snelheidsmeter te steken.

Ik ga proberen dat startgeld van Hockenheim, Francochamps, Mettet én Chimay terug te krijgen.

Ik denk dat 'den Brutte' zich terugtrekt uit de racerij nog voordat ie er mee is begonnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
dbcompetition
Vintage
Vintage
dbcompetition


Aantal berichten : 4297
Leeftijd : 71
Woonplaats : booischot

Den Brutte Empty
BerichtOnderwerp: Re: Den Brutte   Den Brutte Icon_minitimevr 05 aug 2011, 20:37

niks te terugtrekken !!Evil or Very Mad gaaaaas geven !! voor zo'n kabeltje hebt ge ne mekanieker hé Brutte Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden
thunderbird mania
Vintage
Vintage
thunderbird mania


Aantal berichten : 4633
Leeftijd : 56
Woonplaats : waasland

Den Brutte Empty
BerichtOnderwerp: Re: Den Brutte   Den Brutte Icon_minitimevr 05 aug 2011, 20:54

brutte toch, zo nie beginnen zenne Evil or Very Mad
Terug naar boven Ga naar beneden
raoul
Vintage
Vintage
raoul


Aantal berichten : 2579
Woonplaats : Zolder

Den Brutte Empty
BerichtOnderwerp: Re: Den Brutte   Den Brutte Icon_minitimeza 06 aug 2011, 07:44

Gewoon doorgaan Twisted Evil !
Terug naar boven Ga naar beneden
bagheera
Triumph sympathisant
bagheera


Aantal berichten : 1321
Leeftijd : 37
Woonplaats : Begijnendijk

Den Brutte Empty
BerichtOnderwerp: Re: Den Brutte   Den Brutte Icon_minitimeza 06 aug 2011, 09:02

Heleba helaba nen Brutte trekt zich ni terug over ne padockstand of een ne kabel he dus gij zeker ni!!!! Vlam in de pijp en razen, OE OE OE OEREND HARD cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Den Brutte Empty
BerichtOnderwerp: Re: Den Brutte   Den Brutte Icon_minitimeza 06 aug 2011, 09:57

brutte....hahahahaha(gij zij nogal ne kerel zulle)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Den Brutte Empty
BerichtOnderwerp: Re: Den Brutte   Den Brutte Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Den Brutte
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
:.. www.TriumphVlaanderen.be ..: :: Extra :: Kruip in je pen-
Ga naar: