:.. www.TriumphVlaanderen.be ..:
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Forum voor Triumph motoren
 
FacebookIndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Welkom op Triumph Vlaanderen Forum

 

 Kringloop

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Louie
Veteran
Veteran
Louie


Aantal berichten : 2200
Leeftijd : 65
Woonplaats : Kalmthout

Kringloop Empty
BerichtOnderwerp: Kringloop   Kringloop Icon_minitimewo 17 aug 2011, 20:53

In de kringloop gaat ze rechts. Ik naar de andere kant. Zij weet niet precies wat ik zoek. We zullen elkaar wel ergens tegenkomen. De winkel is kleiner dan je denkt.
De matras op het opoebed is met plastic overtrokken. Oud of nieuw? Daarna of ervoor? Ooit is dat een gewoon mamabed geweest. Zijn er nieuwe opoebedden in de kringloop? Nee, die moeten nog binnenkomen. Ik heb wel eens op een opoebed gesprongen. Maar ‘k was er zo klaar mee. Ik was toen ook nog heel erg klein.
We komen elkaar ergens tegen bij de kunstbloemen. Echte.
Wat ik zoek, vind ik niet. Zij ook niet. Wat zij niet zocht heeft ze gevonden. Spiksplinternieuw, ’t zit nog in de plastic.
Terug naar boven Ga naar beneden
pluche
Vintage
Vintage
pluche


Aantal berichten : 2667
Leeftijd : 60

Kringloop Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kringloop   Kringloop Icon_minitimevr 19 aug 2011, 08:30

Vroeger als we bij oma bleven slapen, mochten we in het oude bed. De veren waren zo uitgerokken dat we steeds op een hoopje in het midden belanden...de sport was zo ver en lang mogelijk op de rand te blijven liggen zonder naar het midden te rollen.
Het lukte niet, steeds kregen we van oma een bolletje om beter in slaap te geraken, zo van die ovale in een doorschijnend papiertje met aan de twee opgedraaide kanten een wit biesje. Ze had ze in verschillende kleuren, ik nam meestal de gele...doe ik nog steeds.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Kringloop
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
:.. www.TriumphVlaanderen.be ..: :: Extra :: Kruip in je pen-
Ga naar: