:.. www.TriumphVlaanderen.be ..:
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Forum voor Triumph motoren
 
FacebookIndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Welkom op Triumph Vlaanderen Forum

 

 Kringloopbaan

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Louie
Veteran
Veteran
Louie


Aantal berichten : 2200
Leeftijd : 65
Woonplaats : Kalmthout

Kringloopbaan Empty
BerichtOnderwerp: Kringloopbaan   Kringloopbaan Icon_minitimewo 17 aug 2011, 21:00

Vreemd! Zo weinig beweging bij de kringloopwinkel! Is het gesloten? De meeste verlichting binnen brandt niet. Ja, het is open want er knippert aan de deur neon. ‘Open.’ 17, 95.
Pal voor de ingang van de kringloopwinkel is er één parkeerplaats voorbehouden door twee bordjes. Directie én invalide. De baas is er blijkbaar niet. Op de parkeerplaats staan twee auto’s in slechte staat en een gebroken catamaran. Ik zoek een kastje.
Op het mooiste tapijt van de hele zaak staat het mooiste bankstel van de hele zaak. Op het mooiste salontafeltje van de zaak staat een klein koffiezetapparaatjes. Dat ziet er smerig uit. De koffie pruttelt. Tegen het bankstel van nog geen honderd euro staat een kruk zonder prijskaartje. In het bankstel zit een hoogpolige hoogggeblondeerde vrouw te roken. Ze heeft hangtieten, haar knokkels zijn rood en ze heeft een pleister op de neus.
‘Ik zoek een kastje!’
Terug naar boven Ga naar beneden
pluche
Vintage
Vintage
pluche


Aantal berichten : 2667
Leeftijd : 60

Kringloopbaan Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kringloopbaan   Kringloopbaan Icon_minitimevr 19 aug 2011, 08:17

Als ik daar rondneus, vraag ik me altijd af welke verhalen er achter al die oude spulletjes zit. Door één of andere reden heb ik steeds het gevoel dat al de grootste verhalen daar schuilhouden...en hoe hard je zo'n kastje ook opschuurt en een nieuw laagje verf geeft, hoe nieuw het er ook gaat uitzien...het verhaal draagt het verder mee, ook als hij terug in de kringloop terecht komt.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Kringloopbaan
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
:.. www.TriumphVlaanderen.be ..: :: Extra :: Kruip in je pen-
Ga naar: