:.. www.TriumphVlaanderen.be ..:
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Forum voor Triumph motoren
 
FacebookIndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Welkom op Triumph Vlaanderen Forum

 

 op- aan- indringen

Ga naar beneden 
+2
dbcompetition
anarchy
6 plaatsers
AuteurBericht
anarchy
Triumph sympathisant
anarchy


Aantal berichten : 5703

op- aan- indringen Empty
BerichtOnderwerp: op- aan- indringen   op- aan- indringen Icon_minitimezo 21 aug 2011, 07:38

Een mooie zonnige dag.
Met z'n twee richting een ex-Triumph dealer. Zoonlief vindt de Tiger mega-cool maar om de jeugd te laten instappen kan je de plas niet oversteken.
De showroom is overzichtelijk en kleurt Orange;ik ga op ontdekking. Een 690 mono,lekker licht en slank. Zelf instelbare mappings. Een V2 SM R met een stel machtig mooie marchessini's eronder. Marchessini,de naam alleen al doet me denken aan een donkere schone uit Italië. White Power,politiek incorrect maar in- en uitgaande demping perfekt regelbaar; de ingaande zelfs met 2 standjes traag en snel,eindeloos combineren. Akrapovic: een tennisser, Joegoslavië beul of uitlaat die staat als een paal?
Gevonden wat ik zocht! De 125 Duke. De vriendelijke blonde dame dringt niet aan en vraagt of ik zin heb in een ritje. Plaat erop en voor even de plaat poetsen.
Tijdens het rijden slingert de teletijdmachine mij terug in het zadel van mijn flandria imola. De tijd dat ik dacht dat een naald steeds in de redzone moest kamperen. Dat een uitlaat open moest. Dat je toch met twee op éénzitszadel zat. Dat omstaanders de duim in plaats van de middelvinger gebruikten.
Tussen al het omgevingslawaai door flitst de stilte van de motor me terug naar 2011. Beide voeten op de grond.
Ze vroeg me hoe het was. Het was meer rit dan proeven maar smaakt toch naar meer is mijn antwoord.
Terwijl 1 kg folders voor mij verpakt worden neuzen we nog wat rond en vinden in een rek 2 mooie triumph T shirts à 5euro/stuk. Voor een leren jas van 99euro ben ik net een maatje te groot. Een gevolg van het iets te breed te laten hangen.
Terug naar boven Ga naar beneden
dbcompetition
Vintage
Vintage
dbcompetition


Aantal berichten : 4297
Leeftijd : 71
Woonplaats : booischot

op- aan- indringen Empty
BerichtOnderwerp: Re: op- aan- indringen   op- aan- indringen Icon_minitimezo 21 aug 2011, 08:36

mooi Ana op- aan- indringen 33367 Die kleine Duke vindt ik ook mooi ! Maar de knapste 125 is bij mij de Aprilia 125 4, alles erop en deraan , zelfs standaart een schakelautomaat:affraid:
Terug naar boven Ga naar beneden
anarchy
Triumph sympathisant
anarchy


Aantal berichten : 5703

op- aan- indringen Empty
BerichtOnderwerp: Re: op- aan- indringen   op- aan- indringen Icon_minitimezo 21 aug 2011, 09:01

Db, ik ben nieuw in de 125scène, die Aprilia dus ff opzoeken straks!
Terug naar boven Ga naar beneden
raoul
Vintage
Vintage
raoul


Aantal berichten : 2579
Woonplaats : Zolder

op- aan- indringen Empty
BerichtOnderwerp: Re: op- aan- indringen   op- aan- indringen Icon_minitimezo 21 aug 2011, 09:19

Mooi ! op- aan- indringen 33367
Terug naar boven Ga naar beneden
Mik
Member
Member
Mik


Aantal berichten : 236

op- aan- indringen Empty
BerichtOnderwerp: Re: op- aan- indringen   op- aan- indringen Icon_minitimezo 21 aug 2011, 09:26

als ik me niet vergis staat in "motorrijder" van deze maand een vergelijkende test met 125cc's.



Ook test supersport waar daytona R glansrijk met de overwinning gaat lopen met een formidabele 10/10 en zelfs veel superbikes achter zich laat!
Terug naar boven Ga naar beneden
Black swept
Veteran
Veteran
Black swept


Aantal berichten : 2113
Leeftijd : 61
Woonplaats : Sarlat

op- aan- indringen Empty
BerichtOnderwerp: Re: op- aan- indringen   op- aan- indringen Icon_minitimezo 21 aug 2011, 10:05

@ Aprilia 125cc affraid , top 175 Km/h , manman nie verantwoord Evil or Very Mad

PS ; Al de Aprilia's zyn standaard klaar om compititie (circuit) mee te vlammen Shocked
Terug naar boven Ga naar beneden
Louie
Veteran
Veteran
Louie


Aantal berichten : 2200
Leeftijd : 65
Woonplaats : Kalmthout

op- aan- indringen Empty
BerichtOnderwerp: Re: op- aan- indringen   op- aan- indringen Icon_minitimezo 21 aug 2011, 11:22

Goed stuk Ana



Akrapovic: een tennisser, Joegoslavië beul of uitlaat die staat als een paal?



superzin!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





op- aan- indringen Empty
BerichtOnderwerp: Re: op- aan- indringen   op- aan- indringen Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
op- aan- indringen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
:.. www.TriumphVlaanderen.be ..: :: Extra :: Kruip in je pen-
Ga naar: