:.. www.TriumphVlaanderen.be ..:
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Forum voor Triumph motoren
 
FacebookIndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Welkom op Triumph Vlaanderen Forum

 

 Lewis at the races (part 1)

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Louie
Veteran
Veteran
Louie


Aantal berichten : 2200
Leeftijd : 65
Woonplaats : Kalmthout

Lewis at the races (part 1) Empty
BerichtOnderwerp: Lewis at the races (part 1)   Lewis at the races (part 1) Icon_minitimeza 22 okt 2011, 19:53

Doen jullie dat ook wel eens? In je eentje een race rijden?
Nog steeds staat dat ene moment in Chimay op mijn netvlies. Het regende bakken, we stonden daar moe, doorweekt bij dat café langs het circuit. Van alles kwam er voorbij gedenderd. Tweetakt, viertakt, oud en heel oud. Maar dat moment, een Norton en een Vincent vochten een duel uit. Knieën breed, de coureur, armen wijd. Een regenspoor van tien meter hoog de lucht in. Ik kreeg en krijg er nog steeds de rillingen van. Ik weet 't nog precies, Hans versloeg de wedstrijd.
Doen jullie dat ook wel eens? Een race rijden? Ik ben dan gelijk ook de wedstrijdspeaker. Natuurlijk in 't engels. Een Vincent, een Norton en...een Triumph rijden voorop. 't Gaat erom spannen, de Bonneville zit in de slipstream van de Norton. Godver, de Bonnie heeft een tandje groter precies, in de laatste bocht, gaat ie over de witte lijn, doorgetrokken hè, vlamt ie over de Vincent en de Norton. Hij gaat 't halen verdomme. De coureur van de Triumph gaat nog eens extra plat liggen. Ja hoor, 't is den Bonnie die 't weer haalt, zoals die keer daarvoor, en die keer daarvoor, en ook nog die keer dáárvoor. De winnaar kijkt eens eflkens achterom, hij heeft tijd genoeg..


Laatst aangepast door Louie op za 22 okt 2011, 20:05; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
dbcompetition
Vintage
Vintage
dbcompetition


Aantal berichten : 4297
Leeftijd : 71
Woonplaats : booischot

Lewis at the races (part 1) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lewis at the races (part 1)   Lewis at the races (part 1) Icon_minitimeza 22 okt 2011, 19:58

Lewis at the races (part 1) 33367
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Lewis at the races (part 1) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lewis at the races (part 1)   Lewis at the races (part 1) Icon_minitimeza 22 okt 2011, 20:02

super louie maar zit daar echt geen guzzi op kop tongue
Terug naar boven Ga naar beneden
Louie
Veteran
Veteran
Louie


Aantal berichten : 2200
Leeftijd : 65
Woonplaats : Kalmthout

Lewis at the races (part 1) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lewis at the races (part 1)   Lewis at the races (part 1) Icon_minitimeza 22 okt 2011, 20:05

Hahahaha, in deel drie van Lewis and the race krijg ik problemen met mijne ontsteking van de Bonnie en pak ik mijn reservemotor voor de voorselectie. Mijne le mans 1979 'n rode..
maar of ik daar ook mee win....lees dan deel drie!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Lewis at the races (part 1) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lewis at the races (part 1)   Lewis at the races (part 1) Icon_minitimeza 22 okt 2011, 20:13

hahaha...........het kan nie anders of de spagetti taloor bold de andere er uit
ja zeker hij haalt het,zonder verse agip olie en oude bougies maar wel nieuwe rem olie,ju toch wie had da gedacht,de guzzi reserve moto haalt de overwinning...........dat word in de kantine ne spagetti general


deel 4............kweet het echt nie meer,wacht kga mij nog nen brugse zot pakken dan komt er terug inspirtie goede of slechte dat weet ik nog niet zo

maar:de spagetti taloor heeft het gehaald
Terug naar boven Ga naar beneden
raoul
Vintage
Vintage
raoul


Aantal berichten : 2579
Woonplaats : Zolder

Lewis at the races (part 1) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lewis at the races (part 1)   Lewis at the races (part 1) Icon_minitimedi 25 okt 2011, 16:27

Mooi ! Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
anarchy
Triumph sympathisant
anarchy


Aantal berichten : 5703

Lewis at the races (part 1) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lewis at the races (part 1)   Lewis at the races (part 1) Icon_minitimedi 25 okt 2011, 18:48

part 4: verschijnt daar toch uit het niets een ouwe boxer op het toneel...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Lewis at the races (part 1) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lewis at the races (part 1)   Lewis at the races (part 1) Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Lewis at the races (part 1)
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
:.. www.TriumphVlaanderen.be ..: :: Extra :: Kruip in je pen-
Ga naar: