:.. www.TriumphVlaanderen.be ..:
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Forum voor Triumph motoren
 
FacebookIndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Welkom op Triumph Vlaanderen Forum

 

 Lewis at the races (part 2)

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Louie
Veteran
Veteran
Louie


Aantal berichten : 2200
Leeftijd : 65
Woonplaats : Kalmthout

Lewis at the races (part 2) Empty
BerichtOnderwerp: Lewis at the races (part 2)   Lewis at the races (part 2) Icon_minitimedi 25 okt 2011, 16:14

De eerste dagen na Franchorchamps en Chimay werd ik nóg wakker van het motorgeluid. Nog hoor ik de tweetakts opwarmen. We liepen er zó doorheen, door het geluid, over de koffiebekers van de monteurs en coureurs. 'Was da allemaal jong!' Ik vond nog een mooie rvs sluitring. Tussen de motoren lag ie, bij 'n leeg blikje cola en een halflege friteszak. Ik heb alleen de sluitring in mijn zak gestoken.
Ik weet nog enkele racenummers en wat voor soort motor erbii hoort. De 57 en de 59 waren van twee Nortons. Ze stonden voor een tentje van een ongetwijfeld gelukkige mens. Of toch ene die geluk heeft, al beseft hij 't misschien niet meer.
Wanneer we net buiten het Yamahamuseum lopen horen we van 't motorongeluk. Een Deen is verongelukt. We hebben de sirenes van de ambulance nog gehoord. Ik weet niet welk nummer bij die verongelukte coureur hoort. Het racenummer van Marco Simoncelli vergeet ik nooit meer. Ik zal nummer 58 altijd blijven dragen, mijn geboortejaar, het nummer tussen de 57 en 59 van de Nortons in Chimay. De sluitring, de RVS sluitring uit Franchorchamp zal altijd in mijn zak blijven zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
WIM961
Veteran
Veteran
WIM961


Aantal berichten : 1074
Leeftijd : 63
Woonplaats : Mortsel

Lewis at the races (part 2) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lewis at the races (part 2)   Lewis at the races (part 2) Icon_minitimedi 25 okt 2011, 16:18

Lewis at the races (part 2) 33367
Terug naar boven Ga naar beneden
raoul
Vintage
Vintage
raoul


Aantal berichten : 2579
Woonplaats : Zolder

Lewis at the races (part 2) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lewis at the races (part 2)   Lewis at the races (part 2) Icon_minitimedi 25 okt 2011, 16:26

Mooi ! Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Lewis at the races (part 2) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lewis at the races (part 2)   Lewis at the races (part 2) Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Lewis at the races (part 2)
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Lewis at the races (part 1)
» Lewis at the races (part 3)
» Lewis and his brother at the races (4)
» A day at the races
» Oldtimer & classic races 2018

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
:.. www.TriumphVlaanderen.be ..: :: Extra :: Kruip in je pen-
Ga naar: