:.. www.TriumphVlaanderen.be ..:
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Forum voor Triumph motoren
 
FacebookIndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Welkom op Triumph Vlaanderen Forum

 

 De winddichte overall

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Louie
Veteran
Veteran
Louie


Aantal berichten : 2200
Leeftijd : 65
Woonplaats : Kalmthout

De winddichte overall Empty
BerichtOnderwerp: De winddichte overall   De winddichte overall Icon_minitimevr 28 okt 2011, 19:22

Ik heb een motoroverall gekocht. 't Is er een voor de regen én de wind, dus goed water- en winddicht. De naden zijn gesealed en waar de ritsen zitten zit er met klittenband een extra dichting over. Zoals ik al zei: Water- en winddicht.
Gisteren heb ik de nieuwe overall eens kunnen testen. Of die lekker zit! Hij zit goed, ik heb hem acht uur aan gehad. Weten jullie trouwens hoeveel scheetjes een beetje man per dag laat? Een beetje man laat ongeveer twaalf scheetjes per dag. De windjes niet meegerekend die ge laat bij 'n krap bochtje of 'n net iets te nauw uitgerekende inhaalmanoeuvre.
Gisteren hebben we een flink stukje gereden, ook in het donker. Krappe bochtjes en net iets te nauw uitgerekende inhaalmanoeuvres geven net dat beetje meer als dat allemaal in het donker gebeurd. De nieuwe overall is op alle fronten goed bevonden. Hij is enorm water- én winddicht. Echt heel erg winddicht, 'k geloof niet dat ik al ooit zo'n winddichte overall heb gehad. Ik denk zelfs dat er op heel de wereld geen winddichtere overall bestaat.
Na een leuke rit, met nauwe bochtjes, vreemde inhaalmanoeuvres en wat gezellig babbelen ben ik veilig thuis gekomen. Wanneer ik de rits van nieuwe winddichte overall open doe in de woonkamer wordt Billie, mijn hond, wakker en kijk me vreemd aan vanaf de bank. Mijn vriendin ook trouwens:'Ge hebt precies flink gereden!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




De winddichte overall Empty
BerichtOnderwerp: Re: De winddichte overall   De winddichte overall Icon_minitimevr 28 okt 2011, 19:27

ik heb zelfs al eens in mijn broek gescheten in den bocht lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
dbcompetition
Vintage
Vintage
dbcompetition


Aantal berichten : 4297
Leeftijd : 71
Woonplaats : booischot

De winddichte overall Empty
BerichtOnderwerp: Re: De winddichte overall   De winddichte overall Icon_minitimevr 28 okt 2011, 20:00

DIRK DIRK toch, is dat allemaal wel waar wat gij hier altijd verkondigd ...scratch lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
dbcompetition
Vintage
Vintage
dbcompetition


Aantal berichten : 4297
Leeftijd : 71
Woonplaats : booischot

De winddichte overall Empty
BerichtOnderwerp: Re: De winddichte overall   De winddichte overall Icon_minitimevr 28 okt 2011, 20:03

allee louie, een beetje mèèr racegevoel, met die winddichte waterdichte regenoverall vol wind...Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
thunderbird mania
Vintage
Vintage
thunderbird mania


Aantal berichten : 4633
Leeftijd : 56
Woonplaats : waasland

De winddichte overall Empty
BerichtOnderwerp: Re: De winddichte overall   De winddichte overall Icon_minitimevr 28 okt 2011, 20:13

hij staat u goed maatje .alleen een beetje lastig als je dringend moet niet waar
Terug naar boven Ga naar beneden
Louie
Veteran
Veteran
Louie


Aantal berichten : 2200
Leeftijd : 65
Woonplaats : Kalmthout

De winddichte overall Empty
BerichtOnderwerp: Re: De winddichte overall   De winddichte overall Icon_minitimevr 28 okt 2011, 20:13

Ik peins dat als ik die overall aan had gehad met die rit vorige keer over de neeltje jans dat ik als fotomodel had kunnen gaan als..Michelinmanneke
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




De winddichte overall Empty
BerichtOnderwerp: Re: De winddichte overall   De winddichte overall Icon_minitimevr 28 okt 2011, 21:23

@db....da is echt waar,kheb ne keer in zolder nen hisider(of hoe shrijf je da)gehad en toen dak mij recht stelde had ik in mijn broek gescheten Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden
dbcompetition
Vintage
Vintage
dbcompetition


Aantal berichten : 4297
Leeftijd : 71
Woonplaats : booischot

De winddichte overall Empty
BerichtOnderwerp: Re: De winddichte overall   De winddichte overall Icon_minitimevr 28 okt 2011, 21:44

miljaar..komt dat tegen zeg ..Shocked , dat was een serieus remspoor dan ..affraid
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




De winddichte overall Empty
BerichtOnderwerp: Re: De winddichte overall   De winddichte overall Icon_minitimevr 28 okt 2011, 21:54

en weet je wat het leuke er aan was..................twas me nen jap Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De winddichte overall Empty
BerichtOnderwerp: Re: De winddichte overall   De winddichte overall Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De winddichte overall
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
:.. www.TriumphVlaanderen.be ..: :: Extra :: Kruip in je pen-
Ga naar: