:.. www.TriumphVlaanderen.be ..:
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Forum voor Triumph motoren
 
FacebookIndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Welkom op Triumph Vlaanderen Forum

 

 Black on black

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Louie
Veteran
Veteran
Louie


Aantal berichten : 2200
Leeftijd : 65
Woonplaats : Kalmthout

Black on black Empty
BerichtOnderwerp: Black on black   Black on black Icon_minitimeza 29 okt 2011, 23:48

Ik ben nu aan 't luisteren naar 'Hurricane' van Bob Dylan. Een waar gebeurd verhaal van een geweldige bokser die onterecht in de gevangenis zit voor een moord, die hij niet heeft gepleegd. Een zwarte bokser, Rubin Carter. Verdorie die vioolmuziek is zo hard, goed, klagend, mooi. Rubin Carter kon een man knock out slaan met one punch, een klap. Ik denk er ineens aan! Ik heb nog nooit een neger op een Triumph Bonneville gezien! Of op een Norton manx, of een BSA Goldstar, met clip-ons, en open uitlaten. Jullie? Ik heb nog nooit een neger uit Kenia, Nigeria, Kameroen op een caféracer gezien? Jullie wel? Zou er een ZA-TF bestaan? Of een Egyptische Triumphclub? De Touaregs Triumph Club? Ik peins dat die dan allemaal 'n Tiger hebben, voor heel veel koffers op te steken, met flessen water! En 'n enkele Scrambler misschien.
Rubin Carter heeft weinig motor gereden, Bob Dylan wel, die reed op een Bonneville. Vreemd, ik vond hem altijd al goed, maar het hielp wel, dat ie Bonneville reed. Joan Boaz, mijn Joan, vroeger, die reed met hem mee. Om aan 't water weed te roken en zalig zachtjes te neuken. Ook al had ik er toen bij geweest, Joan had voor Bob gekozen, ik bedoel, Bob had én een Bonneville, Bob kon gitaar spelen en mooi zingen. Over boksers, zwarte boksers, die wereldkampioen konden worden als ze niet heel lang in de gevangenis hadden moeten zitten, voor een moord, die ze niet hadden gepleegd. The Huricane, Mooi! Ik ga er nog een keer naar luisteren.
Terug naar boven Ga naar beneden
thunderbird mania
Vintage
Vintage
thunderbird mania


Aantal berichten : 4633
Leeftijd : 56
Woonplaats : waasland

Black on black Empty
BerichtOnderwerp: Re: Black on black   Black on black Icon_minitimeza 29 okt 2011, 23:51

ik ook Black on black 33367
Terug naar boven Ga naar beneden
anarchy
Triumph sympathisant
anarchy


Aantal berichten : 5703

Black on black Empty
BerichtOnderwerp: Re: Black on black   Black on black Icon_minitimezo 30 okt 2011, 06:47

De enige neger die ik ken op een motor is een crosser: James 'Bubba' Stewart

Black on black Moz-screenshot-18http://js7.com/
Terug naar boven Ga naar beneden
bagheera
Triumph sympathisant
bagheera


Aantal berichten : 1321
Leeftijd : 37
Woonplaats : Begijnendijk

Black on black Empty
BerichtOnderwerp: Re: Black on black   Black on black Icon_minitimezo 30 okt 2011, 07:55

zwarte op café racer
https://www.youtube.com/watch?v=3o_xAZt57rQ

eerste filmpje op de site
http://www.caferacertv.com/

Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Black on black Empty
BerichtOnderwerp: Re: Black on black   Black on black Icon_minitimezo 30 okt 2011, 09:31

super....LOIUE Black on black 33367

@anarchy....en hij kan het verdome noch ook he Black on black 749794
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Black on black Empty
BerichtOnderwerp: Re: Black on black   Black on black Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Black on black
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
:.. www.TriumphVlaanderen.be ..: :: Extra :: Kruip in je pen-
Ga naar: