:.. www.TriumphVlaanderen.be ..:
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Forum voor Triumph motoren
 
FacebookIndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Welkom op Triumph Vlaanderen Forum

 

 neuzeken peut

Ga naar beneden 
+2
Louie
thunderbird mania
6 plaatsers
AuteurBericht
thunderbird mania
Vintage
Vintage
thunderbird mania


Aantal berichten : 4633
Leeftijd : 56
Woonplaats : waasland

neuzeken peut Empty
BerichtOnderwerp: neuzeken peut   neuzeken peut Icon_minitimewo nov 09, 2011 7:41 pm

neuzeke peuteren dat is wat ik vandaag zag links van mij .een rood licht gebiede mij en mijn groen motorken te stoppen. stoppen naast zo een X5.zo een dikke klasse bmw waar klasse mensen mee rijden .het klasse madameke die op de passagierstoel zat was bezig met deze bezigheid.klassevol lezend in een boekje ging de rechter wijs vinger richting de neus.haar neus .nieuwgierig als ik was bleef ik kijken .wat zal er gebeuren? en ja hoor de klasse vinger verdween klassevol in het rechter neus gat. ik dacht wauw das klasse, zie je nu niet dat ik sta te kijken mens. ze genoot. ik zag dat aan haar ogen die als het ware een beetje weg draaide .klassevol.nog steeds had ze niet door dat ik gefasineerd naar haar bezigheid aan het kijken was.ik dacht mens toch waar zijn je manieren. snuit je neus toch klassevol in een doekje, dat is pas x5 klasse. een simpel neusdoekje.maar nee hoor volgens mij had ze er geen bij want, jaahaaa nu komt het,de vinger die beet had floepte terug uit dat klasse neusgat.ik kijk neeee.......JAAAAAA die vinger gaat richting...... jakkes ze steekt die klassevinger in haar mond samen met het neuskeuteltje dat ze klassevol gevangen had.toen roepte ik het uit" IIIIEEEEEEUUUUUWWWWW ". ja ze hadden mij gehoord .de kopjes gingen mijn richting uit.de man achter het stuur afvragend "wat krijgt die maf nu "en de klasse volle dame van "oei die stoere motaar heeft dat gezien.das niet klassevol" .ik deed een gebaar dat ik het er koud van kreeg.in de X5 zag ik hoe het rood werd maar daar buiten werd het groen . brrrrr X5 klasse niets voor mij .rijden marc, rijden jongen .
Terug naar boven Ga naar beneden
Louie
Veteran
Veteran
Louie


Aantal berichten : 2200
Leeftijd : 65
Woonplaats : Kalmthout

neuzeken peut Empty
BerichtOnderwerp: Re: neuzeken peut   neuzeken peut Icon_minitimewo nov 09, 2011 8:04 pm

jaahaaa nu komt het,de vinger die beet had floepte terug uit dat klasse neusgat.ik kijk neeee.......JAAAAAA die vinger gaat richting...... jakkes ze steekt die klassevinger in haar mond samen met het neuskeuteltje dat ze klassevol gevangen had
hahahahahahaha
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




neuzeken peut Empty
BerichtOnderwerp: Re: neuzeken peut   neuzeken peut Icon_minitimewo nov 09, 2011 8:50 pm

super marc............ik zou ook roepen zulle(blijf uit uw flipperkast gij vuil wijf)

ja ik weet het iets minder klasse vol
Terug naar boven Ga naar beneden
dirkst1050
Member
Member



Aantal berichten : 141
Leeftijd : 72
Woonplaats : de klinge

neuzeken peut Empty
BerichtOnderwerp: Re: neuzeken peut   neuzeken peut Icon_minitimewo nov 09, 2011 9:54 pm

gelukig het was maar in aar ?????
Terug naar boven Ga naar beneden
dbcompetition
Vintage
Vintage
dbcompetition


Aantal berichten : 4297
Leeftijd : 71
Woonplaats : booischot

neuzeken peut Empty
BerichtOnderwerp: Re: neuzeken peut   neuzeken peut Icon_minitimewo nov 09, 2011 9:56 pm

aarschot ??
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




neuzeken peut Empty
BerichtOnderwerp: Re: neuzeken peut   neuzeken peut Icon_minitimewo nov 09, 2011 9:58 pm

moest het in haar preute geweest zijn....dan had thunderbird mania nog nooit zo hard opgetrokken hebben met da thunderbirdje tongue
Terug naar boven Ga naar beneden
T-Lens
Senior member
Senior member
T-Lens


Aantal berichten : 588
Leeftijd : 43
Woonplaats : Genk

neuzeken peut Empty
BerichtOnderwerp: Re: neuzeken peut   neuzeken peut Icon_minitimewo nov 09, 2011 11:48 pm

BAAAHHHHHahahaahahaha Laughing lol! whorship
Terug naar boven Ga naar beneden
davince
Senior member
Senior member
davince


Aantal berichten : 707

neuzeken peut Empty
BerichtOnderwerp: Re: neuzeken peut   neuzeken peut Icon_minitimedo nov 10, 2011 11:10 am

Heb onlangs in Aalst hetzelfde gezien. Uren later dan normaal en na een zenuwslopende werkdag van meer 13 uur, kan ik eindelijk naar huis. Komt er aan het rode licht een alfa romeo naast me staan, met aan het stuur een klasse-babe -hallelujah! - zoals je ze niet vaak tegenkomt. Normaal zou dat mijn dag goedmaken, maar nu was mijn koorts rap over, want het meiske had grote honger naar neusprut. Heb zo van de weeromstuit het groen gemist en de alfa is er alleen vandoor gescheurd.

Ik denk niet dat het een droom was,...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





neuzeken peut Empty
BerichtOnderwerp: Re: neuzeken peut   neuzeken peut Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
neuzeken peut
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
:.. www.TriumphVlaanderen.be ..: :: Extra :: Kruip in je pen-
Ga naar: