:.. www.TriumphVlaanderen.be ..:
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Forum voor Triumph motoren
 
FacebookIndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Welkom op Triumph Vlaanderen Forum

 

 voor of tegen

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Gast
Gast




voor of tegen Empty
BerichtOnderwerp: voor of tegen   voor of tegen Icon_minitimedi 06 dec 2011, 21:52

hallo triumphers,

gewoon 'triumph mannen onder elkaar'......wie vond het leuk,en wie was er tegen Question

breng uw stem uit,schrijf wat je er van vond,was het grappig(hahahaha)of vond je het maar niks Question



ik lag in ieder geval plat van het lachen bij bepaalde teksten tongue
Terug naar boven Ga naar beneden
Louie
Veteran
Veteran
Louie


Aantal berichten : 2200
Leeftijd : 65
Woonplaats : Kalmthout

voor of tegen Empty
BerichtOnderwerp: Re: voor of tegen   voor of tegen Icon_minitimedi 06 dec 2011, 22:10

Ik vond of beter gezegd, ik vind het erg geinig. Het schrijven is leuk, het lezen is leuk. Op elkaar inspelen, rekening houden met wat de voorganger heeft geschreven. Weet je dat het heel erg gezond is voor de geest? Dat je gewoon lekker kunt schrijven, denken, lezen en weer schrijven. Natuurlijk zijn er grenzen in een verhaal schrijven, maar niet veel..
Ik vind het jammer dat het zo weer moet stoppen...
Terug naar boven Ga naar beneden
CV
Vintage
Vintage
CV


Aantal berichten : 4471

voor of tegen Empty
BerichtOnderwerp: Re: voor of tegen   voor of tegen Icon_minitimedi 06 dec 2011, 22:23

De beslissing is genomen door de admins en moderators en we gaan daar echt niet opnieuw over beginnen gasten, sorry zenne.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





voor of tegen Empty
BerichtOnderwerp: Re: voor of tegen   voor of tegen Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
voor of tegen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
:.. www.TriumphVlaanderen.be ..: :: Extra :: Kruip in je pen-
Ga naar: