:.. www.TriumphVlaanderen.be ..:
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Forum voor Triumph motoren
 
FacebookIndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Welkom op Triumph Vlaanderen Forum

 

 Inhaleren

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Louie
Veteran
Veteran
Louie


Aantal berichten : 2200
Leeftijd : 65
Woonplaats : Kalmthout

Inhaleren Empty
BerichtOnderwerp: Inhaleren   Inhaleren Icon_minitimema 12 dec 2011, 21:42

Hij was mijn beste maat vanaf de eerste dag dat we elkaar bij het eerste jaar van de middelbare school tegen kwamen. Hij durfde echt alles in de klas, had al lang haar en zijn fietsstuur stond zo'n beetje op racestand. Met de handvatten omlaag. Ik durfde die eerste dag echt nog helemaal niks te mispeuteren in de klas, had kort haar en ik had geen fiets. Hij is mijn beste vriend gebleven. Zo'n vriendschap waarover de mensen spraken. Als mijn maat ergens wat had uitgevreten kreeg ik automatisch thuis ook op mijn klooten omdat mijn ouders er gewoon van uit gingen dat ik er dan ook wel bij de ongeregeldheden was betrokken. En dat klopte ook wel. Hij was 'n vroege, ik was wat later. Hij rookte al en stak af en toe een tong bij een meisje in haar mond. Ik heb dat met mijn eigen ogen gezien. Hij kon kringetjes rook uitblazen. Hij kon toen al gewoon over zijn longen roken. Ook in de klas. Bij chemie viel dat niet zo op. Ik liet daar af en toe een windje zo hard ik kon. Bij chemie viel dat niet zo op.
Heel veel later, mijn maat had een goeie baan en verdiende meer dan ik. Hij had een mooie vrouw, net als ik en we deden nogal wat samen. Hij rookte, ik liet nog steeds af en toe een wind. Ook als ik géén chemie had. Hij sprak toen al veel over geld. Over verdienen. Toen stoorde me dat niet zo. We spraken ook veel over vriendschap en vrouwen, en wat er allemaal mis kan gaan. Hij begon steeds meer te roken en te drinken. Ik liet nog steeds af en toe een windje maar had mezelf inmiddels aangewend om daarna me te excuseren. Hij had een bloedmooie vrouw, en ik ben er vaak alleen mee geweest maar ik heb nooit mijn tong in haar mond gestoken. Toch zijn we geen maatjes meer. Die vriend van vroeger vertelde me eens dat hij wel eens iets meenam uit de winkel zonder te betalen. Zo tussen neus en lippen door, ik denk nog niet eens dat hij mijn verbazing heeft opgemerkt. Het is nu meer dan drie jaar geleden dat we elkaar nog hebben gesproken. Door de scheiding van die vriend en zijn mooie vrouw zijn we gestopt met vriend zijn. Met zijn ex heb ik een ongelofelijk goed en bijzonder contact. Ik ga er nog wel eens koffie drinken. Ze is trots op mijn motor. We roken samen een sigaretje in de grote tuin en babbelen over vroeger. Zij rookt over haar kleine longetjes en ik laat een windje, maar zo zachtjes dat ik geen sorry moet zeggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
thunderbird mania
Vintage
Vintage
thunderbird mania


Aantal berichten : 4633
Leeftijd : 56
Woonplaats : waasland

Inhaleren Empty
BerichtOnderwerp: Re: Inhaleren   Inhaleren Icon_minitimema 12 dec 2011, 22:14

mooi maat
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Inhaleren
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
:.. www.TriumphVlaanderen.be ..: :: Extra :: Kruip in je pen-
Ga naar: