:.. www.TriumphVlaanderen.be ..:
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Forum voor Triumph motoren
 
FacebookIndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Welkom op Triumph Vlaanderen Forum

 

 Man man man

Ga naar beneden 
+2
dbcompetition
Louie
6 plaatsers
AuteurBericht
Louie
Veteran
Veteran
Louie


Aantal berichten : 2200
Leeftijd : 65
Woonplaats : Kalmthout

Man man man Empty
BerichtOnderwerp: Man man man   Man man man Icon_minitimeza 07 jan 2012, 10:12

De Beegees zijn er geboren. Maar vertel dat maar niet verder. Den John vertelt erover tegen mij en mijne maat. Nee, niet dat de Beegees daar zijn geboren, want de sprinter Mark Cavendish is er ook geboren en daar vertelt Den John ook niks van.
Wel zegt ie ons dat er buiten de bebouwde kom géén snelheidsbeperkingen zijn. Dus. De eerste keer dat er op een halve meter afstand een coureur met driehonderd kilometer per uur voorbij flitst deins je even terug. Je moet het zelf even terugrekenen in mijlen. Maar dan nog is het vrij snel. John stuurt me een filmpje maar, zegt ie erbij: 'Hou er rekening mee dat als je naar dat filmpje kijkt, dat er geen weg terug is. Dan wil je daar naar toe!'
Ik wil een keer naar het eiland Man. Gewoon omdat het daar zo mooi is, zo rustig. Nee, niet omdat de Beegees daar zijn geboren, zelfs niet omdat de snelste wielrenner daar vandaan komt. Ik wil daar naartoe en het liefst met mijn motormaatjes.
Geen snelheidsbeperkingen buiten de bebouwde kom. Dus eindelijk kan ik mijn groter tandwiel voor én mijn kleiner voorwiel uittesten!
Ik wil één keer naar het eiland Man. Ook al komen de Beegees daar vandaan. Ah ah ah ah, staying alive.
Ik wil één keer langs het circuit staan en tegen mijn maatjes kunnen zeggen: Hedde da gezien, wa was da allemaal!
Man man man, ik heb er zin an!
Terug naar boven Ga naar beneden
Louie
Veteran
Veteran
Louie


Aantal berichten : 2200
Leeftijd : 65
Woonplaats : Kalmthout

Man man man Empty
BerichtOnderwerp: Re: Man man man   Man man man Icon_minitimeza 07 jan 2012, 13:22

https://youtu.be/SAQpwKOot80

man man man
Terug naar boven Ga naar beneden
dbcompetition
Vintage
Vintage
dbcompetition


Aantal berichten : 4297
Leeftijd : 71
Woonplaats : booischot

Man man man Empty
BerichtOnderwerp: Re: Man man man   Man man man Icon_minitimeza 07 jan 2012, 13:41

man man man:P
Terug naar boven Ga naar beneden
Louie
Veteran
Veteran
Louie


Aantal berichten : 2200
Leeftijd : 65
Woonplaats : Kalmthout

Man man man Empty
BerichtOnderwerp: Re: Man man man   Man man man Icon_minitimeza 07 jan 2012, 13:43

Dirk, zouden daar nog rondellen op te rapen zijn? Gaat ge mee zoeken?

Hoe laat aan het rondpunt?
1 louis
2-
3-
4-
Terug naar boven Ga naar beneden
dbcompetition
Vintage
Vintage
dbcompetition


Aantal berichten : 4297
Leeftijd : 71
Woonplaats : booischot

Man man man Empty
BerichtOnderwerp: Re: Man man man   Man man man Icon_minitimeza 07 jan 2012, 13:54

daar vliegen de rondellen rond uw oren .. en nog vanalles anders ook denk ik ..(zelfs stukken zuigers ..)

Elke motorrijder moet éénmaal in zijn leven in

Man geweest zijn Twisted Evil !! Maar of ik meerij weet ik nog niet , ik heb ook vrouw vrouw vrouw ...Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
raoul
Vintage
Vintage
raoul


Aantal berichten : 2579
Woonplaats : Zolder

Man man man Empty
BerichtOnderwerp: Re: Man man man   Man man man Icon_minitimeza 07 jan 2012, 15:52

-Fantastisch filmpje , je leeft er helemaal bij mee ! Thumbs up
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Man man man Empty
BerichtOnderwerp: Re: Man man man   Man man man Icon_minitimeza 07 jan 2012, 16:56

man man man.....louie ik ben er al 4x geweest tijdens de races,in ,95, 96 en 98,2001........je moet wel weten dat je een jaar op voorhand moet boeken,en ik heb een kaart voor eind mei,dan geen we voor 7 nachten,8 dagen ,naar de races(met 4 harleys,ik meschien met de guzzi)...met de moto+overzet enz....kaart was 700 euro

natuurlijk als de gezondheid het toe laat,
Terug naar boven Ga naar beneden
thunderbird mania
Vintage
Vintage
thunderbird mania


Aantal berichten : 4633
Leeftijd : 56
Woonplaats : waasland

Man man man Empty
BerichtOnderwerp: Re: Man man man   Man man man Icon_minitimeza 07 jan 2012, 18:35

mmmmmmmmaaaaaaannnnnnn cheers ik wil ik ik....... jaaaaaaa
Terug naar boven Ga naar beneden
mjj338
Veteran
Veteran
mjj338


Aantal berichten : 1018
Leeftijd : 67
Woonplaats : Landen

Man man man Empty
BerichtOnderwerp: Re: Man man man   Man man man Icon_minitimeza 07 jan 2012, 19:39

Man,...... daar ga ik dees jaar naartoe
Laatste week van augustus
Manx Races
man man man

tuurlijk al laaang geboekt

èn de Michael en Roy ( zoon van Lucas)
Terug naar boven Ga naar beneden
rjohan
Member
Member
rjohan


Aantal berichten : 408

Man man man Empty
BerichtOnderwerp: Re: Man man man   Man man man Icon_minitimezo 08 jan 2012, 20:12

doet me denken als we naar scotland geweest zijn , de mist die over de baan hing , de bergtoppen die we niet konden zien , de bochten , het helder water langsheen de baan , gezellig , ga ik nog eens overdoen , en eiland man zeker een aanrader
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Man man man Empty
BerichtOnderwerp: Re: Man man man   Man man man Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Man man man
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
:.. www.TriumphVlaanderen.be ..: :: Extra :: Kruip in je pen-
Ga naar: