:.. www.TriumphVlaanderen.be ..:
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Forum voor Triumph motoren
 
FacebookIndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Welkom op Triumph Vlaanderen Forum

 

 Met maten op weg

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
Louie
Veteran
Veteran
Louie


Aantal berichten : 2200
Leeftijd : 65
Woonplaats : Kalmthout

Met maten op weg  Empty
BerichtOnderwerp: Met maten op weg    Met maten op weg  Icon_minitimeza 17 maa 2012, 19:50

Het zal me goed doen dat ik morgen weer kan motorrijden. En mijn motormaatjes weer zie. Het leek vanochtend zo mooi allemaal. De zon scheen, vogels in de tuin. In de garage staat mijne Bonnie met haar Italiaanse gat te blinken. Vandaag kan ik niet gaan rijden, 'k heb wat te doen in Limburg.
Soms slaat iets warms om in kil en koud. Zoals het weer. Bij Zolder werd de lucht donker, 'k heb dat daar ooit nog gehad. Alsof het daar door de industrie minder licht is en er vielen druppels. Het was ook daar dat we in de file stonden voor de wegwerkzaamheden.
Altijd weer datzelfde grapje tegen mijne zoon over die wegwerkers die het verkeer met hun arm waarschuwen dat ze rustig moeten rijden. 'Ik snap niet dat die daar heel de dag kunnen staan zwaaien met hun arm!' Mijne zoon lacht er altijd mee. Dirk zwaait er tegen terug of probeert hun arm te raken. Het was daar ook dat we werden ingehaald door een enorme grote groep motorrijders. 'Hell Angels Belgium, Hell Angels Holland, Red devils MC. En een paar zonder colours. Mijn zoon zei het nog. 'Pa, moeten die zichzelf nog bewijzen?'
Een voor een denderden ze tussen de auto's door. Indrukwekkend. Ik dacht weer aan dat Italiaanse kontje waar ik morgen mee zou gaan denderen, met mijn maatjes.
Op de televisie bij het nieuws net zag ik diezelfde grote groep Harley's rijden. Hell Angels met én zonder colours. Op weg om eer te bewijzen aan de overleden mensjes van het dramatische busongeval. Het zal me goed doen wannneer ik morgen met mijn maatjes kan gaan rijden.


Laatst aangepast door Louie op za 17 maa 2012, 20:01; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
thunderbird mania
Vintage
Vintage
thunderbird mania


Aantal berichten : 4633
Leeftijd : 56
Woonplaats : waasland

Met maten op weg  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met maten op weg    Met maten op weg  Icon_minitimeza 17 maa 2012, 20:00

dat het goed mogen doen maat
Terug naar boven Ga naar beneden
dbcompetition
Vintage
Vintage
dbcompetition


Aantal berichten : 4297
Leeftijd : 71
Woonplaats : booischot

Met maten op weg  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met maten op weg    Met maten op weg  Icon_minitimeza 17 maa 2012, 20:00

veel plezier gewenst louie Thumbs up , kan jammer genoeg niet mee zit in sardientjesland ....
Terug naar boven Ga naar beneden
pluche
Vintage
Vintage
pluche


Aantal berichten : 2667
Leeftijd : 60

Met maten op weg  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met maten op weg    Met maten op weg  Icon_minitimezo 18 maa 2012, 10:59

't Pikt...maar zit hier nog in de examenstress, 'k ga dan maar wat in mijn hofke werken.
Terug naar boven Ga naar beneden
davince
Senior member
Senior member
davince


Aantal berichten : 707

Met maten op weg  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met maten op weg    Met maten op weg  Icon_minitimezo 18 maa 2012, 12:00

Ik ga hem vandaag ook vanonder het zeil halen... ff. naar Waasmunster binnendoor en terug.

you pee,Met maten op weg  689378 me so happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Met maten op weg  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met maten op weg    Met maten op weg  Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Met maten op weg
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
:.. www.TriumphVlaanderen.be ..: :: Extra :: Kruip in je pen-
Ga naar: