:.. www.TriumphVlaanderen.be ..:
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Forum voor Triumph motoren
 
FacebookIndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Welkom op Triumph Vlaanderen Forum

 

 rijsttaart....

Ga naar beneden 
+10
noeL
Louie
ggfh
raoul
ronny
anarchy
Gregory
Just_jaak
rjohan
thunderbird mania
14 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Gast
Gast




rijsttaart.... Empty
BerichtOnderwerp: rijsttaart....   rijsttaart.... Icon_minitimema 19 maa 2012, 22:02

hallo tiumpers,

ik wil hier toch wel even iets kwijt,ik kan nu eigenlijk niet zo veel rijden met het lui hart...maar af en toe pak ik wel een ritje aan als ik een goed moment heb,ik ben heel snel moe dat was vrijdag ook zo op de film voorstelling te gent,ik kan een beetje zeuren met mijn pillen dan ken ik het wat langer trekken,zo kan ik op een aangename manier mijn dagen vullen als het weer mee zit....vandaag was zo een dag dat het iets beter ging dan anders....dus heb ik de nagelnieuwe xjr eens uitgehaald en een 140 km gebold(da is voor mij vrij lastig op het moment)maar....ik moet toe geven voor een rijsttaart rijd da spel verdomme goed,het heeft veel minder karisma en uitstralling dan bv een harley,guzzi triumph dat geef ik toe,maar da spelbekoord mijn hart volledig..da rijd super..da remt(r 1 remmen)..da stuurt vlijm scherp(na bijstellen van de ohlins vering)..da trekt hard zo een vier cilinder..ik kan er gewoon geen kwaat woord over kwijt,da is den beste aankoop dat ik in jaren heb gedaan en toch is het een rijsttaart van 11099 euro.

een min punt is het geluid..maar de yosimoura ligt al te wachten tot na de rodage.

RESPECT....en waarom zou ik het niet vertellen op een triumph forum.
Terug naar boven Ga naar beneden
thunderbird mania
Vintage
Vintage
thunderbird mania


Aantal berichten : 4633
Leeftijd : 56
Woonplaats : waasland

rijsttaart.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: rijsttaart....   rijsttaart.... Icon_minitimema 19 maa 2012, 22:13

ja waarom nie amigo 'k heb hem gezien en 't is een schoon spel...... punt.
Terug naar boven Ga naar beneden
rjohan
Member
Member
rjohan


Aantal berichten : 408

rijsttaart.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: rijsttaart....   rijsttaart.... Icon_minitimema 19 maa 2012, 22:38

Hé DIRK , zolang ge geniet das het voornaamste , geniet maat Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden
Just_jaak
Member
Member



Aantal berichten : 51
Leeftijd : 52

rijsttaart.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: rijsttaart....   rijsttaart.... Icon_minitimema 19 maa 2012, 23:27

DIRK, kan het zijn dat ik jou rond 18h30 heb gespot op de ringvaartweg en dit ter hoogte van het examencentrum?
Indien zo : mooie moto! Blijft een van de echte moto's!
Terug naar boven Ga naar beneden
thunderbird mania
Vintage
Vintage
thunderbird mania


Aantal berichten : 4633
Leeftijd : 56
Woonplaats : waasland

rijsttaart.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: rijsttaart....   rijsttaart.... Icon_minitimedi 20 maa 2012, 15:14

MO? MO ? ziettekier hiere wie datter hiere is zie affraid

rijsttaart.... 69904779559545774d99b



nice amigo rijsttaart.... 33367
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




rijsttaart.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: rijsttaart....   rijsttaart.... Icon_minitimedi 20 maa 2012, 16:49

ERDEDJUUUUUUUUUUUUU.


bedankt marc rijsttaart.... 33367
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




rijsttaart.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: rijsttaart....   rijsttaart.... Icon_minitimedi 20 maa 2012, 16:50

@just-jaak.... Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden
Gregory
Member
Member
Gregory


Aantal berichten : 331
Leeftijd : 38
Woonplaats : Halle

rijsttaart.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: rijsttaart....   rijsttaart.... Icon_minitimedi 20 maa 2012, 17:14

tof machien Smile

en de moto is ook ni slecht.
Terug naar boven Ga naar beneden
anarchy
Triumph sympathisant
anarchy


Aantal berichten : 5703

rijsttaart.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: rijsttaart....   rijsttaart.... Icon_minitimedi 20 maa 2012, 18:33

Ik heb hem ook gezien en ja Wink ferme bike, zulke maken ze spijtig genoeg niet meer
Terug naar boven Ga naar beneden
ronny
Veteran
Veteran
ronny


Aantal berichten : 1630
Leeftijd : 57
Woonplaats : Holsbeek

rijsttaart.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: rijsttaart....   rijsttaart.... Icon_minitimewo 21 maa 2012, 00:07

knap machien DIRK , veel plezier gewenst ermee hé .....rijsttaart.... 33367
Terug naar boven Ga naar beneden
raoul
Vintage
Vintage
raoul


Aantal berichten : 2579
Woonplaats : Zolder

rijsttaart.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: rijsttaart....   rijsttaart.... Icon_minitimewo 21 maa 2012, 06:32

Nice DIRK rijsttaart.... 33367 !
Terug naar boven Ga naar beneden
ggfh
Vintage
Vintage
ggfh


Aantal berichten : 5633
Leeftijd : 54
Woonplaats : ruisbroek

rijsttaart.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: rijsttaart....   rijsttaart.... Icon_minitimewo 21 maa 2012, 08:40

Mooie Japanner.
Maar wat doet die gast daar achter DIRK?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




rijsttaart.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: rijsttaart....   rijsttaart.... Icon_minitimewo 21 maa 2012, 09:16

Rolling Eyes
Terug naar boven Ga naar beneden
thunderbird mania
Vintage
Vintage
thunderbird mania


Aantal berichten : 4633
Leeftijd : 56
Woonplaats : waasland

rijsttaart.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: rijsttaart....   rijsttaart.... Icon_minitimewo 21 maa 2012, 10:47

de midden vinger geven lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
anarchy
Triumph sympathisant
anarchy


Aantal berichten : 5703

rijsttaart.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: rijsttaart....   rijsttaart.... Icon_minitimewo 21 maa 2012, 12:29

de flikken bellen
Terug naar boven Ga naar beneden
thunderbird mania
Vintage
Vintage
thunderbird mania


Aantal berichten : 4633
Leeftijd : 56
Woonplaats : waasland

rijsttaart.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: rijsttaart....   rijsttaart.... Icon_minitimewo 21 maa 2012, 13:01

raar ze zijn geweest en hem nie meegepakt scratch
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




rijsttaart.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: rijsttaart....   rijsttaart.... Icon_minitimewo 21 maa 2012, 19:10

ze waren maar met twee.........pffffffffffffffff(en op van die fjr's rijstgedoe).

da was eigenlijk wel ne raren die daar achter mijn kloten stond he lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Louie
Veteran
Veteran
Louie


Aantal berichten : 2200
Leeftijd : 65
Woonplaats : Kalmthout

rijsttaart.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: rijsttaart....   rijsttaart.... Icon_minitimewo 21 maa 2012, 19:26

Vroeger, toen ik nóg minder van motoren kende dan nu dacht ik dat yamaha géén japanner was. Ik wss al vroeg zot van Bonneville maar dacht, dat ik die nooit kon kopen. Toen heb ik maar een Yamaha 850xs gekocht. Die leek in die tijd, en in mijn ogen wat op het type Bonneville of toch een ;echte klassieke motor. Dat vond ik van de yamaha 650, 750 de 11 en inderdaad die XJS lijkt daar nog steeds op. Ik ben er nu achter dat de Yamaha een japanner is maar hij is niet zo japans als Suzuki, Honda en kawasaki. Da klinkt ook meer als een japanner. Allee, de naam hè.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




rijsttaart.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: rijsttaart....   rijsttaart.... Icon_minitimewo 21 maa 2012, 19:36

xs 850....3 cilinder
xs 650....2 cilinder

erdedju en de 1.1 da was nogal nen koelen bak.....had je zo in een martini versie.

en louie het is niet xjs....maar XJR.


laat ons zeggen het is rijst maar zonder taart
rijsttaart.... 749794
Terug naar boven Ga naar beneden
noeL
Triumph sympathisant



Aantal berichten : 923
Leeftijd : 65

rijsttaart.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: rijsttaart....   rijsttaart.... Icon_minitimewo 21 maa 2012, 20:30

Mijn eerste jap was een XS 360, na een jaar kocht ik de XS 650. Het was een alternatief voor de Bonnie omdat die geen olie lekte, eigenlijk beter reed en motorisch betrouwbaarder was. Ik had daarvoor een tweedehands Bonnie gekocht die me dikwijls in de steek liet, olie verloor. Ik heb daar dan ook niet lang mee gereden. Nu zou ik toch maar al te graag zo een Bonnie hebben om te restaureren.
Terug naar boven Ga naar beneden
raoul
Vintage
Vintage
raoul


Aantal berichten : 2579
Woonplaats : Zolder

rijsttaart.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: rijsttaart....   rijsttaart.... Icon_minitimedo 22 maa 2012, 10:52

De XS 650 ... moesten ze eens terug op de markt brengen ,

zoals hij toen was ging ik hem onmiddelijk halen ...

Ik heb er jaaaren plezier van gehad !
Terug naar boven Ga naar beneden
ronny
Veteran
Veteran
ronny


Aantal berichten : 1630
Leeftijd : 57
Woonplaats : Holsbeek

rijsttaart.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: rijsttaart....   rijsttaart.... Icon_minitimevr 23 maa 2012, 00:56

En dan was er nog de yamaha XJ-650 turbo , zo éne had ne maat van mij , levensgevaarlijk machien om mee te rijden ......Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




rijsttaart.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: rijsttaart....   rijsttaart.... Icon_minitimevr 23 maa 2012, 07:55

heb ik ook nog gehad....super,maar als je op de moteur remde sloeg den turbo aan bij 4500 toeren en elke keer dat je er mee in de regen had gezeten moest je die turbo klep los slaan en invetten(die zat op den uitlaat ven onder).

mijn beste vriend is er mee verongelukt in 1986....uitgeleend(sinds dan durf ik geen moto meer uitlenen) Idea
Terug naar boven Ga naar beneden
thunderbird mania
Vintage
Vintage
thunderbird mania


Aantal berichten : 4633
Leeftijd : 56
Woonplaats : waasland

rijsttaart.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: rijsttaart....   rijsttaart.... Icon_minitimevr 23 maa 2012, 09:50

mijn ex schoonvader heeft zo eentje gehad ,toen nieuw gekocht.

man wa was dat toch voor ne lelijke motor zeg No
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




rijsttaart.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: rijsttaart....   rijsttaart.... Icon_minitimevr 23 maa 2012, 12:42

de mijnen was 2 maand oud en 4000 km toen ik hem gans matt zwart spoot....alleen de lichten,schijven,pinkers en dasbord afgeplakt,erdedju en da met spuitbussen,mijne pa die werd zot.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





rijsttaart.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: rijsttaart....   rijsttaart.... Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
rijsttaart....
Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
:.. www.TriumphVlaanderen.be ..: :: Extra :: Kruip in je pen-
Ga naar: