:.. www.TriumphVlaanderen.be ..:
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Forum voor Triumph motoren
 
FacebookIndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Welkom op Triumph Vlaanderen Forum

 

 rijsttaart....

Ga naar beneden 
+10
noeL
Louie
ggfh
raoul
ronny
anarchy
Gregory
Just_jaak
rjohan
thunderbird mania
14 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
marc 63
Senior member
Senior member
marc 63


Aantal berichten : 666
Leeftijd : 60
Woonplaats : hamme

rijsttaart.... - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: rijsttaart....   rijsttaart.... - Pagina 3 Icon_minitimeza 22 sep 2012, 13:06

Have fun rijsttaart.... - Pagina 3 367767 japanner of gene japanner. Wink

Ik heb er toch een paar gehad zulle, allemaal jappen feitelijk, en nooit probs gehad(sorry, kan er ook niet aan doen:) ) . Yamaha xs650 was den eerste. Suzuki gt500, gs750, yamaha virago Shocked ,Dan een hele tijd zonder moto wegens kleine kids en ge kent da allemaal wel . Heropgestapt na 18 jaar niks gereden te hebben op een .... yamaha Virago Shocked , maar niet lang, heb daar maar 2 maand op gereden. Dan gsxf750 , gsxr600 (zwaar geflitst geweest met deze en een tijd zonder rijbewijs gezeten) ,nadien heel wat minder op een Marauder 800,dan een gsxf600, bandit1200 (kult versie,dus de eerste versie, dat zijn ook de beste), bandit1250(ook gene mooie moto,maar verbazend goed met veel koppel ) honda cbr1000rr , maar weggedaan omdat ik gegarandeerd weer mn rijbewijs zou gaan kwijtraken ,dan yamaha fz1 welke ik ook een goeie moto vond, en nu de bonneville.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




rijsttaart.... - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: rijsttaart....   rijsttaart.... - Pagina 3 Icon_minitimeza 22 sep 2012, 18:40

nice....
Terug naar boven Ga naar beneden
 
rijsttaart....
Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
:.. www.TriumphVlaanderen.be ..: :: Extra :: Kruip in je pen-
Ga naar: