:.. www.TriumphVlaanderen.be ..:
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Forum voor Triumph motoren
 
FacebookIndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Welkom op Triumph Vlaanderen Forum

 

 Laville maar dan perfect

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
Louie
Veteran
Veteran
Louie


Aantal berichten : 2200
Leeftijd : 65
Woonplaats : Kalmthout

Laville maar dan perfect Empty
BerichtOnderwerp: Laville maar dan perfect   Laville maar dan perfect Icon_minitimema 18 jun 2012, 18:15

Allerlei scenario's had ik al in mijn hoofd.

Wat ga ik zeggen als ik het niet mooi vind? Het is door een bijzondere mens gemaakt, speciaal voor mij. Eigenlijk is 't dan al goed. Maar als hij dan ziet dat ik wel blij ben omdat ie dat voor mij heeft gemaakt maar hij zal ook zien en horen dat ik het niet echt mooi vind.

Mijnen 60tiger jaren motorpak van 26,50 euro zit iets te veel als gegoten. Perfect voor het rijden maar om in motoligzithouding te lopen wordt lastiger. Toch zal ik het motorpak nooit of te nimmer nog wegdoen. En zeker niet na vandaag.

Ik zat er wel over in. Het zou mooi kunnen zijn, bijzonder, stoer, passend. De eerste berichten waren overwegend twijfelend. het zou niet houden!

Wanneer ik mijn racemotorpak aantrek voor te gaan rijden kan ik niets meenemen. Zelfs een briefje van vijf of een euromuntstuk kan ik er niet in kwijt. Wanneer ik het toch aan doe kan ik maar een sleutel meenemen. En die zit dan nog op het contact van mijn motor.

Ik ben mijn motorpak een paar dagen kwijt geweest. Mijne maat ging er iets op zetten. Maar wat! Had ik al gezegd dat ik er wat mee inzat? Ik zou nooit tegen hem durven liegen over wat ik er van zou vinden. Tuurlijk, 't is wel door die maat gemaakt maar toch.

Op de motor zit het motorpak perfect. Maar ik kan er ook heel goed mee op de computer schrijven. Ik heb het nu aan. Met het kunstwerk op mijn rug en arm. Gemaakt door een maat, een bijzondere mens.

Ik vraag me af wat ik had geschreven en gezegd als ik niet zo onder de indruk had geweest van zijn kunstwerk. Buiten dat het al heel bijzonder is omdat hij dat voor mij heeft gemaakt. De verrassing is compleet. Zo onverwacht, zo bijzonder. Alle scenario's die ik me maar heb voorgesteld vallen in het niet bij hoe het er in het echt is aan toegegaan. Ik heb het motorpak al aangedaan op de motor, voor de spiegel. Voor mijn vriendin, voor de buurman. De koolmezen kijken nu hun oogskes uit. Ik kan d'r niet bij, niet alleen omdat het op mijne rug is. Uit de rond van mijn hart: Ik had dit niet verwacht. Zo bijzonder, zo goed. Zo passend. Zo laville.

Vannacht slaap ik op mijne buik. Dankbaar voor het scenario, dankbaar voor het perfecte Lavillesymbool op mijn motorpak.

Dank je wel maat!
Terug naar boven Ga naar beneden
thunderbird mania
Vintage
Vintage
thunderbird mania


Aantal berichten : 4633
Leeftijd : 56
Woonplaats : waasland

Laville maar dan perfect Empty
BerichtOnderwerp: Re: Laville maar dan perfect   Laville maar dan perfect Icon_minitimema 18 jun 2012, 18:32

waarschijnlijk is dat ne maat die veel respect van u krijgt ,niet ?

da moet wel .....da kan niet anders !
Terug naar boven Ga naar beneden
anarchy
Triumph sympathisant
anarchy


Aantal berichten : 5703

Laville maar dan perfect Empty
BerichtOnderwerp: Re: Laville maar dan perfect   Laville maar dan perfect Icon_minitimema 18 jun 2012, 18:52

Diene maat wordt weldra voor iets dergelijks maar toch nog anders aangesproken...
Terug naar boven Ga naar beneden
bagheera
Triumph sympathisant
bagheera


Aantal berichten : 1321
Leeftijd : 37
Woonplaats : Begijnendijk

Laville maar dan perfect Empty
BerichtOnderwerp: Re: Laville maar dan perfect   Laville maar dan perfect Icon_minitimema 18 jun 2012, 19:29

ok louie ge zijt bedankt he tot da ge ne foto hebt gepost ga ik niet kunnen slapen dus heb medelijden en post ne foto
Terug naar boven Ga naar beneden
Louie
Veteran
Veteran
Louie


Aantal berichten : 2200
Leeftijd : 65
Woonplaats : Kalmthout

Laville maar dan perfect Empty
BerichtOnderwerp: Re: Laville maar dan perfect   Laville maar dan perfect Icon_minitimema 18 jun 2012, 19:33

'k ga da woensdag doen of nee, ga zondag maar mee rijden, dan kunt ge da in 't echt zien...
Terug naar boven Ga naar beneden
bagheera
Triumph sympathisant
bagheera


Aantal berichten : 1321
Leeftijd : 37
Woonplaats : Begijnendijk

Laville maar dan perfect Empty
BerichtOnderwerp: Re: Laville maar dan perfect   Laville maar dan perfect Icon_minitimema 18 jun 2012, 19:39

ik heb huisbezoek plicht ik moet uitnodigingen naar familie brengen Smile hoe laat vertrekken jullie misschien kan ik nog iets forceren Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Louie
Veteran
Veteran
Louie


Aantal berichten : 2200
Leeftijd : 65
Woonplaats : Kalmthout

Laville maar dan perfect Empty
BerichtOnderwerp: Re: Laville maar dan perfect   Laville maar dan perfect Icon_minitimema 18 jun 2012, 19:49

10 uur vertrekken we
Terug naar boven Ga naar beneden
bagheera
Triumph sympathisant
bagheera


Aantal berichten : 1321
Leeftijd : 37
Woonplaats : Begijnendijk

Laville maar dan perfect Empty
BerichtOnderwerp: Re: Laville maar dan perfect   Laville maar dan perfect Icon_minitimema 18 jun 2012, 19:56

dat wordt moeilijk ik zal aan jullie denken Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Laville maar dan perfect Empty
BerichtOnderwerp: Re: Laville maar dan perfect   Laville maar dan perfect Icon_minitimema 18 jun 2012, 21:15

foto louie Question
Terug naar boven Ga naar beneden
Louie
Veteran
Veteran
Louie


Aantal berichten : 2200
Leeftijd : 65
Woonplaats : Kalmthout

Laville maar dan perfect Empty
BerichtOnderwerp: Re: Laville maar dan perfect   Laville maar dan perfect Icon_minitimema 18 jun 2012, 21:25

Ik ga er woensdag een foto van nemen. Ik heb hier geen camera. Maar het is zo bijzonder. Die kleuren! Die stralen oud classic race uit. Net da tikske rood dat als bloed de band versterkt. Zwart wit geblokt of 't zo altijd al was. Ik ben net weer terug van een spiegelsessie op mijne Bonnie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Piper
Member
Member
Piper


Aantal berichten : 192
Woonplaats : Diepenbeek

Laville maar dan perfect Empty
BerichtOnderwerp: Re: Laville maar dan perfect   Laville maar dan perfect Icon_minitimedi 19 jun 2012, 16:19

En (te strak zittend) motorpak kan worden aangepast bij Motokouture in Zwevegem. Zij maakt eigen pakken, past pakken aan, naar maat, kleur model,... Misschien een offerte of info vragen? Kwaliteit verzekerd. Prijzen heb ik niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Laville maar dan perfect Empty
BerichtOnderwerp: Re: Laville maar dan perfect   Laville maar dan perfect Icon_minitimedi 19 jun 2012, 18:31

JA DA IS ZO....die mannen kunnen wel wat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Laville maar dan perfect Empty
BerichtOnderwerp: Re: Laville maar dan perfect   Laville maar dan perfect Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Laville maar dan perfect
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
:.. www.TriumphVlaanderen.be ..: :: Extra :: Kruip in je pen-
Ga naar: