:.. www.TriumphVlaanderen.be ..:
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Forum voor Triumph motoren
 
FacebookIndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Welkom op Triumph Vlaanderen Forum

 

 Op gevoel

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Louie
Veteran
Veteran
Louie


Aantal berichten : 2200
Leeftijd : 65
Woonplaats : Kalmthout

Op gevoel Empty
BerichtOnderwerp: Op gevoel   Op gevoel Icon_minitimevr 29 jun 2012, 13:01

In Ranst, vlak bij mijn woonplaats leeft er in een fort een soort vleermuizen waarvan er maar een kolonie op de hele wereld bestaat.
Van het paargedrag van de vleermuis is niet zo veel bekend. Een enkele soort paart in de lucht. Soms hangend aan een boom. Een bepaalde soort paart, vrij saai trouwens, terwijl het vrouwtje op haar rug ligt met haar vleugels en beentjes gespreidt. Ze roept net niet kom maar. Hoe dat vleermuisvrouwtje kijkt, nou dat is dus wel heel erg geil. Haar kinnetje op haar behaarde borstjes en die grote vleermuisvrouwtjesogen staan helemaal opengesperd en rollen heen en weer. En weer terug naar de beginstand. Het mannetje, vaak eentje die en al in de lucht of hangend aan een tak van buzze heeft gegeven denkt in het begin ook dat het dit keer wel eens een saaie avond gaat worden. Maar hij vergist zich! Wanneer het vleermuismannetjesgeslachtdeel eenmaal in het vleermuisgeslachtsdeel zit omklemt het vleermuisvrouwtje haar neukertje met de vleugeltjes en de beentjes. Ze maakt daarbij een reutelend geluid alsof het haar laatste nummertje is. Nou, tel daarbij de grote opengesperde vrouwtjesvleermuisoogjes bij op die behoorlijk heen weer gaan en ik moet er verder geen tekeningeske bij maken zeker.

Als ik blind zou zijn of alleen gaan jagen in het donker. Ik zou dan heel veel pingpongballetjes meenemen en die maar rondom mij wegsmijten. Zo kan ik aan het geluid horen of er iets in de weg staat, of er iets in de buurt staat. Wanneer het balletje ping of pong zegt of dat ie gewoon terugkomt. Hoor ik niks en komt het balletje niet terug dan is daar niets of niemand. Als ik zo heel veel ga jagen kan ik zelfs op een gegeven moment door de balletjes te weten komen of er een vrouwtje in de buurt is. Als ik nog veel beter wordt in het jagen door de pingpongballetjes kan ik zelfs te weten komen of ze lekker is, of ze roeiborstjes heeft, of het een Nachtzuster is. Ik kan zelfs te weten komen of die bijzondere vrouw open staat voor mijn instinct. En dan niet alleen omdat er een pingpongballetje niet terugkomt.

Nou, zo jaagt een vleermuis ongeveer.
Terug naar boven Ga naar beneden
thunderbird mania
Vintage
Vintage
thunderbird mania


Aantal berichten : 4633
Leeftijd : 56
Woonplaats : waasland

Op gevoel Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op gevoel   Op gevoel Icon_minitimevr 29 jun 2012, 13:15

leuk maat
Terug naar boven Ga naar beneden
anarchy
Triumph sympathisant
anarchy


Aantal berichten : 5703

Op gevoel Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op gevoel   Op gevoel Icon_minitimevr 29 jun 2012, 17:46

en ik moet er verder geen tekeningeske bij maken zeker.

Wie weet ooit een schilderijtje...met pas geverfde ping-pongballetjes Question
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Op gevoel Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op gevoel   Op gevoel Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Op gevoel
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Over kunst lullen met gevoel

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
:.. www.TriumphVlaanderen.be ..: :: Extra :: Kruip in je pen-
Ga naar: