:.. www.TriumphVlaanderen.be ..:
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Forum voor Triumph motoren
 
FacebookIndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Welkom op Triumph Vlaanderen Forum

 

 De X-factor

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
Louie
Veteran
Veteran
Louie


Aantal berichten : 2200
Leeftijd : 65
Woonplaats : Kalmthout

De X-factor Empty
BerichtOnderwerp: De X-factor   De X-factor Icon_minitimeza 07 jul 2012, 10:35

Ik heb een rode Moto Morini zien staan. In Spa. En even later zag ik een Moto Morini rijden. Het was dezelfde. Mijn maten zagen hem ook staan en wat later zagen ze hem ook rijden. Maar ik denk dat ze hem niet zagen staan. Het was een drie en een half. Zoiets weet ik dan weer wel. Het stond er op. Moto Morini's, en dan vooral de drieeneenhalf in het rood hebben iets. Behalve dat ik er zo maar door kan kijken. Mijn maten konden er ook door kijken maar die kijken daar door naar andere motoren die er stonden. Even later zagen ze die andere motoren rijden. Ik zou op de rode Moto Morini drie en een half een ander kontje zetten. Een Laverda kontje. Ik weet niet of dat past maar 'k zou het in ieder geval proberen.

Ik heb net in een blaadje een Moto Morini te koop zien staan. In het rood en er stond drie en een half op. Da's de cilinderinhoud. Ongeveer want ik heb gelezen dat het altijd ongeveer is. Zo heeft de Laverda SF750 niet exact 750 kubieke centimeter inhoud maar wat minder. Hoeveel minder dat weet ik niet want dat staat er dan weer niet op. Dat is nu typisch Italiaans en daar moet je van houden.

Ik zag nog motoren staan in Spa een even later zag ik ze rijden. Een Kawasaki 1300 Kubieke centimeter. Stond erop. En wat letters. Met een X erbij en dan weet ik dat het 'n snelle jongen is. Zoiets komt met de tijd dat je dat allemaal weet en bovendien zeiden de maten het. Van dat snelle. Ik heb maar niet gevraagd of het exact 1300 kubieke centimeter is. Door de snelle Kawasaki met de grote X-factor kon ik niet doorkijken. Maar ik kon er ook niet langs kijken. Ik zou er een ander kontje opzetten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




De X-factor Empty
BerichtOnderwerp: Re: De X-factor   De X-factor Icon_minitimeza 07 jul 2012, 17:17

erdedju zo een zes cilinder....mijn gedacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Louie
Veteran
Veteran
Louie


Aantal berichten : 2200
Leeftijd : 65
Woonplaats : Kalmthout

De X-factor Empty
BerichtOnderwerp: Re: De X-factor   De X-factor Icon_minitimeza 07 jul 2012, 18:36

De X-factor Morini%20MS-26-TN%20R
Terug naar boven Ga naar beneden
Louie
Veteran
Veteran
Louie


Aantal berichten : 2200
Leeftijd : 65
Woonplaats : Kalmthout

De X-factor Empty
BerichtOnderwerp: Re: De X-factor   De X-factor Icon_minitimeza 07 jul 2012, 18:37

Staat te koop. Ander kontje erop en gaan met die banaan..
Terug naar boven Ga naar beneden
dbcompetition
Vintage
Vintage
dbcompetition


Aantal berichten : 4297
Leeftijd : 71
Woonplaats : booischot

De X-factor Empty
BerichtOnderwerp: Re: De X-factor   De X-factor Icon_minitimeza 07 jul 2012, 19:32

Mooie banaan Louie ! (koplamp is niet origineel ...) Thumbs up
Terug naar boven Ga naar beneden
thunderbird mania
Vintage
Vintage
thunderbird mania


Aantal berichten : 4633
Leeftijd : 56
Woonplaats : waasland

De X-factor Empty
BerichtOnderwerp: Re: De X-factor   De X-factor Icon_minitimeza 07 jul 2012, 19:34

haaaa hier staat um !
Terug naar boven Ga naar beneden
Louie
Veteran
Veteran
Louie


Aantal berichten : 2200
Leeftijd : 65
Woonplaats : Kalmthout

De X-factor Empty
BerichtOnderwerp: Re: De X-factor   De X-factor Icon_minitimeza 07 jul 2012, 19:43

da komt door franchorchamps, en ook dat ik nu goesting in frieten hebt. In Yerseke hebben ze goei met mosselen..en yerseke komt weer omdat we er gisteren doorheen zijn gegaan bij de kwekerijen.

Morgen....mosselritje!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
raoul
Vintage
Vintage
raoul


Aantal berichten : 2579
Woonplaats : Zolder

De X-factor Empty
BerichtOnderwerp: Re: De X-factor   De X-factor Icon_minitimedi 17 jul 2012, 09:49

Mooi !
Terug naar boven Ga naar beneden
ronny
Veteran
Veteran
ronny


Aantal berichten : 1630
Leeftijd : 57
Woonplaats : Holsbeek

De X-factor Empty
BerichtOnderwerp: Re: De X-factor   De X-factor Icon_minitimewo 18 jul 2012, 02:08

Db , koplamp is wel origineel , de laatste modellen hadden een rechthoekige koplamp .....Very Happy

http://www.motomoriniclub.nl/buyD.html
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




De X-factor Empty
BerichtOnderwerp: Re: De X-factor   De X-factor Icon_minitimewo 18 jul 2012, 17:40

da is juist ronny,sorry db.
Terug naar boven Ga naar beneden
dbcompetition
Vintage
Vintage
dbcompetition


Aantal berichten : 4297
Leeftijd : 71
Woonplaats : booischot

De X-factor Empty
BerichtOnderwerp: Re: De X-factor   De X-factor Icon_minitimewo 18 jul 2012, 17:57

Klopt Ronny Thumbs up Ik wist het niet... Hoe kan men daar zoiets lelijk opzetten ... scratch
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De X-factor Empty
BerichtOnderwerp: Re: De X-factor   De X-factor Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De X-factor
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
:.. www.TriumphVlaanderen.be ..: :: Extra :: Kruip in je pen-
Ga naar: