:.. www.TriumphVlaanderen.be ..:
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Forum voor Triumph motoren
 
FacebookIndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Welkom op Triumph Vlaanderen Forum

 

 Verborgen leed

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Louie
Veteran
Veteran
Louie


Aantal berichten : 2200
Leeftijd : 65
Woonplaats : Kalmthout

Verborgen leed Empty
BerichtOnderwerp: Verborgen leed   Verborgen leed Icon_minitimeza 07 jul 2012, 11:13

Als je ooit in Antwerpen komt moet je eens het Mas gaan bezoeken. Museum aan de stroom. Een enorm hoog gebouw waarin er een museum is. Rondom dat gebouw van rode steen liggen her en der wat cafeekes met terras. Zo heb je daar 'het Duvels genot.' We zijn er vanavond wat gaan drinken, na de motorrit. De wolken lieten genoeg ruimte voor de zon. Ik sloeg de zonnebril af en liet mijn eigen lenzen teisteren. Te laat zag ik dat een ernstig gehandicapte jongeman in een rolstoel de stoep op wilde rijden. Zou de jongeman een masker hebben gedragen met een vrolijk gezicht erop, ik had durven zweren dat ie blij en vrolijk was, ondanks die te hoge stoeprand. Er was iemand bij maar die kon de rolstoel ook niet de stoeprand opduwen. Twee jongens van de motorclub hielpen hem. De ernstig gehandicapte jongen was volledig gekleed in camouflagekleren. Hij dronk zijn cola met een rietje. Een petje of een wollen muts had hem niet misstaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
thunderbird mania
Vintage
Vintage
thunderbird mania


Aantal berichten : 4633
Leeftijd : 56
Woonplaats : waasland

Verborgen leed Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen leed   Verborgen leed Icon_minitimeza 07 jul 2012, 11:47

Zouden mensen die het gezien hebben nu een ander beeld krijgen van de motorrijder ? De jongen in de rolstoel waarschijnlijk wel ...
Terug naar boven Ga naar beneden
anarchy
Triumph sympathisant
anarchy


Aantal berichten : 5703

Verborgen leed Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen leed   Verborgen leed Icon_minitimeza 07 jul 2012, 11:51

De kleine dingen die het doen...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Verborgen leed Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen leed   Verborgen leed Icon_minitimeza 07 jul 2012, 17:25

da pakt....ja elke mens....
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Verborgen leed Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen leed   Verborgen leed Icon_minitimeza 07 jul 2012, 17:26

VRAAGJE: daar aan het MAS is er daar geen terras die STORM noemt met een plein voor of heb ik het mis?
Terug naar boven Ga naar beneden
thunderbird mania
Vintage
Vintage
thunderbird mania


Aantal berichten : 4633
Leeftijd : 56
Woonplaats : waasland

Verborgen leed Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen leed   Verborgen leed Icon_minitimeza 07 jul 2012, 19:37

hahaha als gij daar zit misschien ...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Verborgen leed Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen leed   Verborgen leed Icon_minitimeza 07 jul 2012, 20:48

ik heb daar ooit ergens gelopen aan een pleintje vol nieuw bouw en zo echt steen rood en dat noemde storm en met zo een groot terras aan,maar weet bij god nie meer waar da was.
Terug naar boven Ga naar beneden
rjohan
Member
Member
rjohan


Aantal berichten : 408

Verborgen leed Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen leed   Verborgen leed Icon_minitimeza 07 jul 2012, 22:51

mooi gebaar , van die gasten , zo zouden veel mensen mogen zijn Verborgen leed 33367
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Verborgen leed Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen leed   Verborgen leed Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Verborgen leed
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Leed per vierkante meter

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
:.. www.TriumphVlaanderen.be ..: :: Extra :: Kruip in je pen-
Ga naar: