:.. www.TriumphVlaanderen.be ..:
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Forum voor Triumph motoren
 
FacebookIndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Welkom op Triumph Vlaanderen Forum

 

 Het kan altijd beter

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Louie
Veteran
Veteran
Louie


Aantal berichten : 2200
Leeftijd : 65
Woonplaats : Kalmthout

Het kan altijd beter Empty
BerichtOnderwerp: Het kan altijd beter   Het kan altijd beter Icon_minitimeza 07 jul 2012, 11:14

OP zo'n motorritje van gemiddeld 250 kilometer heb ik regelmatig dat ene gevoel. Dat ik er toch nog ben. Met alles aan mij dat nog werkt. Althans dat niet minder functioneert dan voordat ik op mijn zwart machien sprong. Veel willen er niet aan, dat je beter met honderdtachtig een kruising kunt nemen dan met dertig per uur. Met dertig per uur ben je veel langer onderweg en ben je veel langer op juist die plaatsen waar er gevaar kan zijn. Op die plaats waar andere motorrijders kunnen kruisen. Als die dan ook dertig in het uur rijden dan kan een kind begrijpen dat er brokken van moeten komen. Bovendien ben je met hoge snelheid veel sneller van de weg en staat de motor voordat je het weet veilig in de garage. Net op tijd wanneer de andere motoren met gevaar voor eigen leven en dat van een ander met dertig in het uur de weg onveilig maken en dat nog voor een hele tijd. Over zuiniger verbruik wil ik het nog niet eens hebben. Wanneer die dertigers in het uur nog volop kruisingen aan het onveilig maken zijn en benzine aan het slurpen zijn staat mijn zwart schatje am afgekoeld en veilig in de garage met een verbruik van nul komma nul.
Terug naar boven Ga naar beneden
thunderbird mania
Vintage
Vintage
thunderbird mania


Aantal berichten : 4633
Leeftijd : 56
Woonplaats : waasland

Het kan altijd beter Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kan altijd beter   Het kan altijd beter Icon_minitimeza 07 jul 2012, 11:36

hahaha ik hoor het u nog steeds zeggen ..
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Het kan altijd beter Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kan altijd beter   Het kan altijd beter Icon_minitimeza 07 jul 2012, 17:21

Het kan altijd beter 33367
Terug naar boven Ga naar beneden
rjohan
Member
Member
rjohan


Aantal berichten : 408

Het kan altijd beter Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kan altijd beter   Het kan altijd beter Icon_minitimeza 07 jul 2012, 22:52

Very Happy Het kan altijd beter 33367 Het kan altijd beter 326162
Terug naar boven Ga naar beneden
raoul
Vintage
Vintage
raoul


Aantal berichten : 2579
Woonplaats : Zolder

Het kan altijd beter Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kan altijd beter   Het kan altijd beter Icon_minitimedi 17 jul 2012, 09:50

Mooi !
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het kan altijd beter Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kan altijd beter   Het kan altijd beter Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het kan altijd beter
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
:.. www.TriumphVlaanderen.be ..: :: Extra :: Kruip in je pen-
Ga naar: