:.. www.TriumphVlaanderen.be ..:
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Forum voor Triumph motoren
 
FacebookIndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Welkom op Triumph Vlaanderen Forum

 

 Oesterdam TT

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Louie
Veteran
Veteran
Louie


Aantal berichten : 2200
Leeftijd : 65
Woonplaats : Kalmthout

Oesterdam TT Empty
BerichtOnderwerp: Oesterdam TT   Oesterdam TT Icon_minitimeza 07 jul 2012, 11:19

Aan de ene kant ligt de Oosterschelde, aan de andere kant het Schelde Rijnkanaal.
Raggend over de Oesterdam heb ik het water aan beide zijde. Hoe je het ook bekijkt, van welke kant je ook komt. De bochten zijn zo aangelegd dat er geen maat op staat. Zojuist zakte de zon door. Wat mij betreft door het water van de Oosterschelde. Ik moet er al niet meer bij zeggen van welke richting ik kwam. De windmolens aan mijn linkerkant draaiden bijna allemaal. En met de klok mee. Vanuit mijn vizier dan. Nu lijkt het me al helemaal een duidelijke zaak waar ik naar toe denderde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Oesterdam TT Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oesterdam TT   Oesterdam TT Icon_minitimeza 07 jul 2012, 17:14

en waar ben je naar toe gevlogen....
Terug naar boven Ga naar beneden
anarchy
Triumph sympathisant
anarchy


Aantal berichten : 5703

Oesterdam TT Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oesterdam TT   Oesterdam TT Icon_minitimeza 07 jul 2012, 18:07

Nu lijkt het me al helemaal een duidelijke zaak waar ik naar toe denderde.

De Hertog wordt ongeduldig om ook daar te raggen - denderen - donderen - duken langs de dijken...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Oesterdam TT Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oesterdam TT   Oesterdam TT Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Oesterdam TT
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
:.. www.TriumphVlaanderen.be ..: :: Extra :: Kruip in je pen-
Ga naar: