:.. www.TriumphVlaanderen.be ..:
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Forum voor Triumph motoren
 
FacebookIndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Welkom op Triumph Vlaanderen Forum

 

 To heaven and back

Ga naar beneden 
+10
pluche
marc 63
T-Lens
LizSTripleR
dbcompetition
Vinzcent
The Cowboy
CV
davince
Jokke
14 plaatsers
AuteurBericht
Jokke
Vintage
Vintage
Jokke


Aantal berichten : 4371
Leeftijd : 52
Woonplaats : Heist op den Berg

To heaven and back Empty
BerichtOnderwerp: To heaven and back   To heaven and back Icon_minitimeza 15 sep 2012, 22:16

Oftewel m'n trip naar Oostenrijk
Bestemming: Zell am see (camping)
Afstand: -980km (941 volgens googlemaps maar ik rij altijd wel een keer verkeerd)
Tijd: 7 dagen
Doel: alpenpassen rijden.Fun fun fun!

Dag 1 zaterdag 8 sep
Vertek thuis om 07u20.Helaas niet met medion's gps mount,kreeg er nog geen gaten in geboord,m'n boren zijn te bot.
En die flesjes drank achterop moesten eigenlijk in de tanktas maar ik vergat m'n schoenen in te pakken,die gingen dus in de tas waardoor er geen ruimte meer was.
Bij de eerste tankstop,aan de grens met Nederland,staat een groepje Harleys waarvan eentje in panne.
Voilà,reeds het eerste noemenswaardige voorval Smile Ze hebben hem overigens wel weer aan de praat gekregen.

Duitse autobahn is saai.Maar het gaat wel vooruit!160-170 wanneer het kan,helaas veel wegenwerken en 2 files door een ongeval.
En dan,het 1ste probleem.Vanaf 11u is het zo heet dat ik om de 30-40 minuten moet stoppen,schaduw opzoeken en drinken drinken drinken.
Het valt al bij al nog mee,want op die tijd heb ik dan nog steeds zo'n 80km afgelegd.
Ik besluit hierdoor wel,zo rond 14u,om in München te overnachten.Daar zou ik dan omstreeks 17u moeten zijn.
Echter,om 17u is het zodanig veel koeler dat ik helemaal opkikker en dan toch maar in 1 trek doorga.Afkoeling komt door waarschijnlijk doordat ik nu grotendeels in de schaduw rijd.
Misschien ook door ietwat grotere hoogte?
Enfin,om 19u sta ik op camping Panorama in Zell am see.Mooie camping,niet te groot,alles voorhanden,proper en een prachtig uitzicht op de bergen.
Met een mix van duits/engels/vlaams maak ik mij verstaanbaar en ik krijg een plaats om mijn basiskamp op te slaan.
Ben m'n hamer vergeten,maar een vriendelijke Tsjech,hondarijder,bied me zijn kei aan.Dat gaat evengoed.
Het was een saaie maar voorspoedige reis.Eigenaardig genoeg voel ik me nu zo fris als een hoentje.
Om 21u kruip ik in m'n tent en kom tot de ontdekking dat ik ook m'n zaklamp,batterijladers en lectuur vergeten ben.Tja,slapen dan maar hé.

Ik geef de foto's in een link want anders duurt het een eeuwigheid voor het topic geladen is.
Ready to roll
To heaven and back Dscn1001v
eerste zicht op de bergen
To heaven and back Dscn1002i
To heaven and back Dscn1003cn
To heaven and back Dscn1004a
de camping
To heaven and back Dscn1011ad
To heaven and back Dscn1009sb
To heaven and back Dscn1010c
m'n thuis voor de volgende 5 dagen
To heaven and back Dscn1014i
panorama vanop de camping
To heaven and back Dscn1013o
To heaven and back Dscn1008f
To heaven and back Dscn1006g

Dag 2 zondag 9 sep
Grossglockner hochalpenstrasse!
Opgestaan om 6u30,goed geslapen.Het heeft de ganse nacht geregend.Zo zal het elke nacht zijn,leer ik later.Nu weet ik meteen dat m'n tentje waterdicht is.
Ik houd me bezig met m'n morgenroutine en om 7u30 gaat de receptie/kiosk open waar ik wat eten,drinken en een pas voor de grossglockner koop.In vvk is die hier overigens 2€ goedkoper.
De zon is inmiddels doorgebroken en het belooft een prachtige dag te worden.Grossglockner here I come!
De Grossglockner hochalpenstrasse dus,via Bruck naar de voet van deze machtige berg.Biker heaven!En meteen m'n eerste keer met de motor in de bergen.Als doop kan dat tellen!
Tjongejonge wat een gesukkel.Als een stijve hark,Dominique zou zeggen 'als een dweil',naar boven.Maar gaandeweg ging het wel beter.
Diep dat die ravijnen zijn!DIEP!Kon er niet naar kijken want dan kreeg ik evenwichtsstoornissen.Ik heb namelijk hoogtevrees,zie je.
Soms wel lastig vanwege de kijktechniek.U begrijpt.Sommigen rijden hier als gekken.Meestal GS piloten.
Auto's inhalen in onoverzichtelijke bochten,u voorbijgaan in de bochten (rakelings!),u uitremmen voor een haarspeld enz...
Echt niet te doen.
Maar goed,ik bereik zonder ongelukken het eindpunt,de Pasterze gletsjer.Wat foto's genomen en terug naar beneden,naar biker's point want daar was ik tijdens de klim voorbijgeraasd.
Stom weggetje naar de top maar eens boven was het de moeite waard.Het is het hoogste punt,een klein plateau met 360 graden zicht op 30 bergen,alle -3000 meter hoog.
Top!En terug naar beneden.Bijna hele afdaling achter een Porsche vastgezeten.Die kroop naar beneden en ik kon hem niet voorbij.
Tenzij ik ook zoals die gekken deed,maar dat zag ik niet zitten.

Eens beneden ging het richting Hochkönigstrasse.Een veel plezanter baantje!Veel sneller,schaduwrijk,geen zichtbare ravijnen en minder verkeer.
Enige minpunt,alweer vele wegenwerken.Dat is ook de reden dat ik hier maar 1 keer ben gepasseerd.
Ondertussen is het 15u en ga ik weer kapot van de hitte.Terug naar de camping dan maar,pizza eten,postkaaten versturen en relaxen op een bankje in de schaduw met zicht op die machtige bergen.
Het leven kan mooi zijn!

Eerste stuk van de hochalpenstrasse
To heaven and back Dscn1016tTo heaven and back Dscn1015jo
The Pearly Gates
To heaven and back Dscn1048d


den hemel
To heaven and back Dscn1171hq
zichten vanop de glockner
To heaven and back Dscn1043eTo heaven and back Dscn1042u
To heaven and back Dscn1040z
To heaven and back Dscn1038ne
To heaven and back Dscn1019fg
To heaven and back Dscn1018p
To heaven and back Dscn1163y
Tiger helemaal boven op Biker's point
To heaven and back Dscn1034k
de gletsjer
To heaven and back Dscn1024c
To heaven and back Dscn1023wTo heaven and back Dscn1023w

Dag 3 maandag 10 sep
De Villacher alpenstrasse!
Schitteren weer,geen wolkje aan de hemel.Via Mittersil,Lienz,Spittal am der drau naar Villach.Een hele rit,ik had de afstand zwaar onderschat.
Maar anders moest ik over de glockner (betalen) of via de A10 (autobahn).Nuja,via deze weg beleefde ik een onverwacht genoegen.
De Felbertauernstrasse.Een vrij onbekende bergpas.Niet erg spectaculair,geen haarspelden ofzo,maar nietemin toch leuk rijden.
Kost 5€ en de pas brengt je in euro gemeinschaft Matrei.Nooit van gehoord!Dat blijkt Oost-Tirol te zijn.
Sta daar een sigaret te roken wanneer er een duitser,op een gsx1000r,stopt en me vraagt waar we hier zitten.
Hij wilde een ommetje maken langs Italië en dan terugkomen om de glockner over te steken.Heb hem wat geholpen met z'n kaart.
Uiteindelijk dan de Villacher alpenstrasse bereikt.Viel reuze mee.Heel anders dan de glockner wat de natuur betreft,veel kortere pas ook,maar mooi bochtenwerk en slechts 8€.
Aangezien de rit veel langer was dan verwacht besluit ik om terug te keren via de glockner.Deze keer van de andere kant,via Heiligenblut.
Ik raak opnieuw onder de indruk.Ik kan nu al veel beter inschatten wat voor soort bocht eraan komt en ga een heel stuk sneller omhoog.Afdalen blijft wat stroef gaan.
En wie passeer ik daar in de afdaling?M'n duitse vriend van Matrei!Hij had z'n ommetje volbracht.
Uit Düsseldorf komt ie.We roken een sigaret en rijden nog een eindje samen op richting donkere wolken en bliksemschichten.
Dat ziet er niet goed uit.En ja hoor,de laatste 25 km bezorgen me een nat pak.Maar dat is een belg wel gewend hé.

Villacher alpenstrasse
To heaven and back Dscn1082t
To heaven and back Dscn1073jTo heaven and back Dscn1079z
To heaven and back Dscn1075wm
To heaven and back Dscn1074e


Dag 4 din
De Gerlos alpenstrasse!
Via Mittersil naar Krimml en vandaar naar Gerlos.Alweer stralend weer.Mooie rit ernaartoe en de pas is alweer genieten.
Bochtenwerk om van te smullen en prachtige vergezichten.Deze pas heeft wel een extra,onverwacht gevaar.Loslopende koeien!
Dat is daar normaal.De pas voert je naar Tirol waar je dan nog meer koeien op je pad treft.Mooie streek wel,Tirol.Ook in de vallei is het leuk rijden.
Was nogal vroeg terug en ben dan nog eens over de glockner gereden.Nu ging het al zeer vlot.Niet dat ik records ga breken,ik wil wel nog thuis geraken ook hé.
Toen ik 's avonds terugkwam op de camping had er zich zowaar een grijze Tiger 1050 naast me genesteld.Eentje van Deurne nog wel.Kleine wereld.
Hij kwam vanuit Albanië en was blij dat 'ie nog eens degelijk voedsel zag en vlaams kon praten.Haha!
Wat over moto's en reizen geluld,'s morgens nog m'n croissants gedeeld en weg was 'ie,op naar de moezel.

Biker's point op de Gerlos alpenstrasse
To heaven and back Dscn1114cpTo heaven and back Dscn1122z
asociale tiger
To heaven and back Dscn1123z
zulke safes heb je daar overal.Mooi!
To heaven and back Dscn1121fs
zichten vanop de pas
To heaven and back Dscn1142whTo heaven and back Dscn1137eTo heaven and back Dscn1136n
To heaven and back Dscn1135c
waterval
To heaven and back Dscn1118aTo heaven and back Dscn1116xonverwachte obstakels
To heaven and back Dscn1132py
To heaven and back Dscn1129q

dag 5 woe
De Nockalmstrasse!
Men had voor vandaag slecht weer voorspeld en dat is helaas uitgekomen.de normale nachtelijke regen houd dit keer niet op.
Op de Glockner sneeuwt het zelfs!Hier valt het nog mee,enkel wat motregen.dat houd mij niet tegen!
Ik moet toch de andere kant uit,misschien is het daar beter.Ik vertrek dus vol goede moed.Maar al gauw beklaag im de die beslissing.
Het word alleen maar erger.De regen valt nu met bakken uit de lucht en op de koop toe waait er een stevige,koude wind.Gezellig!
en dan vind ik die stomme pas nog niet ook.Na 2.5 uur ploeteren houd ik het voor gezien en ik besluit terug te zwemmen...euh....rijden.
Wel een goede test voor m'n kledij.
Vest 100% behalve de zakken - broek 100% - laarzen 100% - handschoenen hielden het -3 uur droog - helm 100% =)
- tanktas liet een beetje water door maar is ook niet waterdicht,heeft daarvoor een hoes die ik echter vergat - Tiger 105%
Onderweg broodjes en beleg gekocht voor vanavond.Op de camping nog een pizza besteld.Nu zat ik daar,om 14u,alleen met niks omhanden.No fun.
Gelukkig had ik gisteren ergens een krant,De Telegraaf,opgesnord.Heb ik toch wat te lezen.
Btw,waar blijf je met zo'n kletsnat motorpak in een iglotent?
Geen foto's,daar had ik echt geen zin in.

dag 6 don
Grijs en grauw met buien.Ik draag m'n laatste droge kledij en besluit geen risico te nemen en de dag op de camping door te brengen.
Morgenvroeg vertrek ik en ik heb geen zin een trip van 1000 km aan te vangen met een nat pak.
Ik vul de dag met tv kijken (eurosport) en het lezen van een boek dat ik daar vond,nederlandstalig nog wel.
Het is niet zoals ik gepland had maar gelukkig houd ik wel van lezen,en het is geen al te slecht boek,dus het valt best mee.
Ik hoop maar dat m'n handschoenen morgen droog zijn.
De Nockalmstrasse en de Goldeckstrasse heb ik dus niet kunnen doen.Jammer,da's dan voor een andere keer.Want ik kom nog terug,zeker weten!
Moet ook nog ergens souvenirs kopen,anders zeggen ze thuis weer dat ik een holbewoner ben.

dag 7 vrij
Ik sta op om 6u,ben ingepakt,uitgecheckt,volgetankt en op weg naar huis om 8u.
Te volgen richting: Innsbruck,München,Nürnberg,Frankfurt am main,Köln,Aachen,Brussel of Antwerpen.
De terugrit is vrijwel een kopie van de heenrit.982 km later sta ik thuis,om 20u15,op de hof.
In totaal 3400km gereden waarvan een goeie 2000km autostrade.Hitte,regen,bergpassen,vlammen op autobahn de Tiger deed het allemaal zonder morren.
Prachtige motor!

Een collectie foto's van de alpenwegen
Grossglockner
To heaven and back Dscn1165l
To heaven and back Dscn1169k
To heaven and back Dscn1167i
To heaven and back Dscn1157ay
To heaven and back Dscn1094x
To heaven and back Dscn1088a
To heaven and back Dscn1061z
To heaven and back Dscn1059i
To heaven and back Dscn1170g
Gerlos
To heaven and back Dscn1140f
To heaven and back Dscn1134rj
To heaven and back Dscn1133o
To heaven and back Dscn1129q
Nog wat sfeerbeelden
al eens van dit dorpje gehoord? Wink
To heaven and back Dscn1150x
To heaven and back Dscn1149
zulke kunstwerkjes vind je daar overal
To heaven and back Dscn1153s
To heaven and back Dscn1152u
To heaven and back Dscn1105
To heaven and back Dscn1053o
To heaven and back Dscn1051u
To heaven and back Dscn1050a
actiefoto's
To heaven and back Dscn1030f
To heaven and back Dscn1031j
To heaven and back Dscn1027q
To heaven and back Dscn1029j
To heaven and back Dscn1026sn
To heaven and back Dscn1028z
To heaven and back Dscn1033vTo heaven and back Dscn1032d
Tips & remarks
-1 dagpas voor de Grossglockner kost 22€,20€ in vvk.
En als je nu je ticket bijhoud en de volgende dag terugkomt kost,op vertoon van het oude ticket,een dagpas slechts 9€!
-Onervaren in de bergen?Als je de tijd hebt,rijd dan eerst de Villacher of Gerlos pass voor je de glockner opgaat.
Niet dat het echt hoeft hoor,maar die zijn makkelijker en ik denk dat je dan meer zal genieten van het echte werk,de glockner.
-neem een landkaart mee!Mijn zumo 210 was soms totaal waardeloos.
-wanneer je een bord ziet met een snelheidsbeperking houd je er dan aan.Anders dan in België staan die borden daar steeds met reden.
-wees voorzichtig Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
davince
Senior member
Senior member
davince


Aantal berichten : 707

To heaven and back Empty
BerichtOnderwerp: Re: To heaven and back   To heaven and back Icon_minitimeza 15 sep 2012, 22:39

haha,het is duidelijk dat je ook veel plezier beleefde aan het overpeinzen van je reis. To heaven and back 33367
Terug naar boven Ga naar beneden
CV
Vintage
Vintage
CV


Aantal berichten : 4471

To heaven and back Empty
BerichtOnderwerp: Re: To heaven and back   To heaven and back Icon_minitimezo 16 sep 2012, 00:47

Schoon schoon. Als je terug naar daar wil, maar dan voor 14 dagen, laat het dan weten. Ik heb een rit die daar vertrekt, helemaal via Zwitserland naar Monaco loopt en via Frankrijk terugkeert, elke dag bergen, elke dag passen, ...

Hamer neem ik ook nooit mee, heb dat ook niet nodig. Als je van die goeie pinnen haalt in de decathlon (zijn vrij duur maar heel goed), heb je dat ook niet nodig.
Lamp was ik vorig jaar ook vergeten, maar gebruikte dan mijn laptop als verlichting in de tent. Lectuur neem ik niet mee, ik kan niet lezen. clown

Waarom trouwens op één plaats blijven? Is het niet gemakkelijker elke dag de tent mee te nemen en op de volgende locatie te verblijven?

Ah ja, ik heb sinds dit jaar een camelbak, veel gemakkelijker dan al dat drinken mee te sleuren en je moet tenminste niet stoppen om te drinken. Die flessen nemen te veel plek in en ik heb nu altijd drie liter water mee, heel handig.
Terug naar boven Ga naar beneden
The Cowboy
Veteran
Veteran
The Cowboy


Aantal berichten : 2320
Leeftijd : 56
Woonplaats : Kapellen

To heaven and back Empty
BerichtOnderwerp: Re: To heaven and back   To heaven and back Icon_minitimezo 16 sep 2012, 02:06

Serieus verslagje.

Zelf zou ik ook rondgetrokken zijn naar verschillende campings, maar op deze manier kan het ook natuurlijk.

Tip van CV i.v.m. de camelbak ga ik eens verder onderzoeken To heaven and back 33367
Terug naar boven Ga naar beneden
Vinzcent
Member
Member
Vinzcent


Aantal berichten : 352
Leeftijd : 34
Woonplaats : Ieper

To heaven and back Empty
BerichtOnderwerp: Re: To heaven and back   To heaven and back Icon_minitimezo 16 sep 2012, 07:50

Heel mooi verslag Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




To heaven and back Empty
BerichtOnderwerp: Re: To heaven and back   To heaven and back Icon_minitimezo 16 sep 2012, 08:51

jvan aelst....zeer mooi,bedankt Wink


ik heb altijd een hamer bij,zelfs de zondag en niet op reis lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Jokke
Vintage
Vintage
Jokke


Aantal berichten : 4371
Leeftijd : 52
Woonplaats : Heist op den Berg

To heaven and back Empty
BerichtOnderwerp: Re: To heaven and back   To heaven and back Icon_minitimezo 16 sep 2012, 09:57

@davince
ge moogt gerust zijn Very Happy wel vals gespeeld,had notitieblokje bij dat ik elke avond bijwerkte.Anders had m'n verslag maar half zo lang geweest Wink

@cv
ik trek niet zo graag rond.elke dag afladen,opstellen,afbreken,opladen,nieuwe camping zoeken,afladen etc....da zie ik zo ni zitten Evil or Very Mad als ik een goei plekske vind ben ik geneigd te blijven.en hier zat ik ook nog vrij centraal voor de passen die ik wilde doen.plus,je kan dan ook onbepakt rondrijden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




To heaven and back Empty
BerichtOnderwerp: Re: To heaven and back   To heaven and back Icon_minitimezo 16 sep 2012, 18:52

super toch jvan aelst....ik ben ook nogal nen plakker.
Terug naar boven Ga naar beneden
dbcompetition
Vintage
Vintage
dbcompetition


Aantal berichten : 4297
Leeftijd : 71
Woonplaats : booischot

To heaven and back Empty
BerichtOnderwerp: Re: To heaven and back   To heaven and back Icon_minitimezo 16 sep 2012, 19:07

mooi mooi mooi To heaven and back 33367
Terug naar boven Ga naar beneden
LizSTripleR
Veteran
Veteran
LizSTripleR


Aantal berichten : 1188
Leeftijd : 55

To heaven and back Empty
BerichtOnderwerp: Re: To heaven and back   To heaven and back Icon_minitimezo 16 sep 2012, 20:38

Hey Jvan, bedankt voor de write-up - héél tof, en leuke foto's - wel goede herinneringen voor mij Twisted Evil

cheers

Liz
Terug naar boven Ga naar beneden
T-Lens
Senior member
Senior member
T-Lens


Aantal berichten : 588
Leeftijd : 43
Woonplaats : Genk

To heaven and back Empty
BerichtOnderwerp: Re: To heaven and back   To heaven and back Icon_minitimema 17 sep 2012, 08:40

Mooi verslag. Prachtige streek. Ben er zelf ook in de buurt van Tirol geweest en wat je zegt over: "Sommigen rijden hier als gekken.Meestal GS piloten. Auto's inhalen in onoverzichtelijke bochten,u voorbijgaan in de bochten (rakelings!),u uitremmen voor een haarspeld enz... Echt niet te doen.", klopt echt wel Rolling Eyes Laughing
Heb ook zo es een filmpje gepost van mijn rit op de Stelvio en dan lijkt het ook alsof ik als een bompa rij. Maar degene die mij al hebben weten meerijden op de havenrit, weten dat ik helemaal zo niet rij. Maar op die plaats met zo'n hellingshoeken en haarspelbochten, smalle wegjes met onoverzichtelijke bochten en afgronden, is het inderdaad verstandig om het risico tot een minimum te beperken als je graag zonder kleerscheuren wil thuisgeraken. Heb in die week dat ik daar was (wel in een hotel) verschillende malen op de radio gehoord dat er ergens in de buurt weer ene met zijne moto in de ravijn getotterd was. En genen ene die het nog kon navertellen...
Maar buiten dat is het daar een prachtige streek en een echt motorparadijs.
Ik wil zeker ook nog eens teruggaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
CV
Vintage
Vintage
CV


Aantal berichten : 4471

To heaven and back Empty
BerichtOnderwerp: Re: To heaven and back   To heaven and back Icon_minitimema 17 sep 2012, 14:12

Citaat :
Tip van CV i.v.m. de camelbak ga ik eens verder onderzoeken

In decathlon kan je die krijgen, meeste zijn wel 'maar' 2 liter. Het water blijft opmerkelijk fris zelfs als het heel warm is. Ik ging gewoon in een tankstation of zo een fles kopen, buiten komen, fles in de 'rugzak' kappen en lege fles ter plekke achterlaten. Geeft wel veel bekijks als je dat daar voor de deur staat te doen. Laughing

Citaat :
ik trek niet zo graag rond.elke dag afladen,opstellen,afbreken,opladen,nieuwe camping zoeken,afladen etc....da zie ik zo ni zitten. als ik een goei plekske vind ben ik geneigd te blijven.en hier zat ik ook nog vrij centraal voor de passen die ik wilde doen.plus,je kan dan ook onbepakt rondrijden.

Ja, onbepakt rijden is een voordeel naast 't feit dat je niet plots 100km of meer verder moet rijden om een slaapplaats te vinden, maar dat weegt voor mij niet op tegen de andere voordelen: verder rijden, meer zien, zeker geen twee keer dezelfde wegen moeten doen, beetje meer avontuur want je weet nooit waar je terecht komt, ...
Gelukkig zijn we nie allemaal 't zelfde of we reden daar allemaal rond en 't is er nu al zo druk. clown
Terug naar boven Ga naar beneden
Jokke
Vintage
Vintage
Jokke


Aantal berichten : 4371
Leeftijd : 52
Woonplaats : Heist op den Berg

To heaven and back Empty
BerichtOnderwerp: Re: To heaven and back   To heaven and back Icon_minitimema 17 sep 2012, 17:43

nog een vergeten anekdote.

Toen ik de eerste keer aan de gletsjer stond vertrok er net tsjech op een oude guzzi v50.
Kerel kreeg 'em niet aan de praat.Ik wandel ernaartoe met het voorstel hem te duwen en net voor ik er ben,een enorme knal! en prutprutprut weg was 'ie.
Ik keek eens snel rond dat hij geen lawine veroorzaakt had en of de gletsjer nog heel was.

Guzzi,gotta love it Laughing

Ook nog een tijdje achter 2 polen met 2-takt enduro's gereden.
snuif snuif 2-takt mmmmmmm Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
marc 63
Senior member
Senior member
marc 63


Aantal berichten : 666
Leeftijd : 60
Woonplaats : hamme

To heaven and back Empty
BerichtOnderwerp: Re: To heaven and back   To heaven and back Icon_minitimema 17 sep 2012, 19:29

Schitterend reisverslag. To heaven and back 33367 Zelf gaan we ook elk jaar naar oostenrijk. Maar nog nooit met de moto, en telkens ik er daar dan zie rijden schakel ik efkes over in "jaloers" modus. Smile T'is gewoon zeer prachtig om er met de moto te rijden. Wij gaan nu al enkele jaren naar het pitztal en het kaunertal. Daar heb je ook enkele passen . Eentje ervan is de kaunertall gletsjerstraat. Echt de moeite,zelfs met de auto Embarassed

verderop heb je de route naar samnaun en reschen. Ik wil direct vertrekken se. Smile

http://www.grosses-ritzel.de/dreilaendertour.html
Terug naar boven Ga naar beneden
pluche
Vintage
Vintage
pluche


Aantal berichten : 2667
Leeftijd : 60

To heaven and back Empty
BerichtOnderwerp: Re: To heaven and back   To heaven and back Icon_minitimema 17 sep 2012, 22:28

Knap verslag en super foto's...kicken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gregory
Member
Member
Gregory


Aantal berichten : 331
Leeftijd : 38
Woonplaats : Halle

To heaven and back Empty
BerichtOnderwerp: Re: To heaven and back   To heaven and back Icon_minitimema 17 sep 2012, 22:30

mooi verslag en geweldige foto's.
K heb meteen zin om mijn laatste weekskes congee op te nemen en vandaag nog te vertrekken.

Terug naar boven Ga naar beneden
ronny
Veteran
Veteran
ronny


Aantal berichten : 1630
Leeftijd : 57
Woonplaats : Holsbeek

To heaven and back Empty
BerichtOnderwerp: Re: To heaven and back   To heaven and back Icon_minitimedi 18 sep 2012, 00:58

Knappe foto's en dito verslag To heaven and back 33367 , precies echt wel de moeite om daar gaan rond te rijden ......Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
raoul
Vintage
Vintage
raoul


Aantal berichten : 2579
Woonplaats : Zolder

To heaven and back Empty
BerichtOnderwerp: Re: To heaven and back   To heaven and back Icon_minitimedi 18 sep 2012, 09:29

Een heel fijn reisverslag met prachtig fotomateriaal

Fijn om zo eens na te kunnen lezen ... Smile !
Terug naar boven Ga naar beneden
Jokke
Vintage
Vintage
Jokke


Aantal berichten : 4371
Leeftijd : 52
Woonplaats : Heist op den Berg

To heaven and back Empty
BerichtOnderwerp: Re: To heaven and back   To heaven and back Icon_minitimedi 18 sep 2012, 15:54

fijn dat jullie het mooi vinden.

vind het een beetje jammer van de actiefoto's.heb daar een half uur gezeten,camera in de aanslag,maar er kwam geen enkele snelle jongen voorbij.blijkbaar waren die allemaal een dutje gaan doen Shocked
Terug naar boven Ga naar beneden
Trackx
Senior member
Senior member
Trackx


Aantal berichten : 853

To heaven and back Empty
BerichtOnderwerp: Re: To heaven and back   To heaven and back Icon_minitimeza 29 sep 2012, 04:52

Mooi reis verslag .. en foto's To heaven and back 33367
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





To heaven and back Empty
BerichtOnderwerp: Re: To heaven and back   To heaven and back Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
To heaven and back
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
:.. www.TriumphVlaanderen.be ..: :: Meetings & Evenementen :: Fotos en reacties :: Reisverslagen-
Ga naar: