:.. www.TriumphVlaanderen.be ..:
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Forum voor Triumph motoren
 
FacebookIndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Welkom op Triumph Vlaanderen Forum

 

 Baghi Down

Ga naar beneden 
+18
scooby
ronny
mrbullmastiff
oiram
BlackTigerDave
noeL
Jouke
lukke
wor
Jokke
Black swept
Gregory
vlieg
The Cowboy
davince
WIM961
anarchy
bagheera
22 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
bagheera
Triumph sympathisant
bagheera


Aantal berichten : 1321
Leeftijd : 37
Woonplaats : Begijnendijk

Baghi Down  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Baghi Down    Baghi Down  - Pagina 2 Icon_minitimewo 27 feb 2013, 20:31

awel ik zen dus gaan bollen.
En de hele tijd vroeg ik mij af of ik schrik had.
Toen ik niet zeker was dacht ik : " misschien moet ik een beetje sneller rijden " maar dat hielp ook al niet toen zag ik nen bocht komen ik dacht : " nu gaat het komen , de schrik " maar ook daar niks dus dan een combinatie van de twee sneller door de bocht maar neen niets hielp. Ik had gene schrik. Dan begon ik mij af te vragen of dat wel normaal is , misschien heb ik wel schrik maar ken ik het gevoel niet goed genoeg om het te herkennen op de motor maar dat is absurd natuurlijk.
Ik ben tot de constatatie gekomen dat ik gene schrik heb , en dat op de motor zitten mij nog altijd even naturel overkomt als altijd. Het enige dat me nog tegen houd tot vol vertrouwen is dat ik de motor nog altijd aan het leren kennen ben.
Waar in welke vitesse de kracht aan uw armen begint te trekken enzo , vooral op een rondpunt is dat niet makkelijk want bij de kleinste beweging aan de hendel in eerste versnelling op een rond punt remt de motor of heel hard af , of volle gaaas vooruit. Het is dat aanvoelen dat ik nog wat moet ervaren en gewennen.

Motor rijden is nog altijd super plezant en zodra ge op de motor stapt vergeet ge toch wat er gisteren gebeurd is

Mijne schouder is er wel niet beter van geworden maar ja wa had ge gedacht
Terug naar boven Ga naar beneden
oiram
Member
Member



Aantal berichten : 199

Baghi Down  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Baghi Down    Baghi Down  - Pagina 2 Icon_minitimewo 27 feb 2013, 20:59

Goed voor jou, dat je geen angst hebt, ben benieuwd als dit voor mij ook zo zal zijn. t'is nog eventjes wachten voor mij. revalidatie is nog niet ver genoeg gevorderd om opnieuw met de motor te rijden.
Terug naar boven Ga naar beneden
BlackTigerDave
Senior member
Senior member
BlackTigerDave


Aantal berichten : 860
Leeftijd : 44
Woonplaats : Waasland

Baghi Down  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Baghi Down    Baghi Down  - Pagina 2 Icon_minitimewo 27 feb 2013, 21:09

Pak da rond punt dan in 2de vitesse , ge gaat daar veel soepeler over kunnen ... 1ste dient bij mij eigenlijk alleen maar om te vertrekken vanuit complete stilstand ... voor de rest gebruik ik die niet of zelden.

Diene schouder ... pijn is zwakte die het lichaam verlaat Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden
mrbullmastiff
Veteran
Veteran
mrbullmastiff


Aantal berichten : 1604
Leeftijd : 60
Woonplaats : Sluiskil

Baghi Down  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Baghi Down    Baghi Down  - Pagina 2 Icon_minitimewo 27 feb 2013, 22:40

Altijd balen, het is goed om snel terug op te stappen en het hele gebeuren maar snel te vergeten. Er is niet veel schade dus geen reden om lang bij stil te blijven staan.
Vroeg of laat komt iedereen eens aan de beurt.
Veel sterkte gewenst en veel plezier tijdens de volgende ritjes die komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.mobrie.nl
ronny
Veteran
Veteran
ronny


Aantal berichten : 1630
Leeftijd : 57
Woonplaats : Holsbeek

Baghi Down  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Baghi Down    Baghi Down  - Pagina 2 Icon_minitimewo 27 feb 2013, 23:16

Baghi , veel beterschap gewenst , inderdaad zo snel mogelijk opnieuw gaan rijden en dat komt allemaal in orde , altijd aan denken dat je er tenslotte zelf niks kon aan doen hé , het is gebeurd omwille van de slechte ondergrond waar je op terecht gekomen bent en niet vanwege te hoge snelheid , risicovol rijden of dergelijke hé ....
Terug naar boven Ga naar beneden
noeL
Triumph sympathisant



Aantal berichten : 923
Leeftijd : 65

Baghi Down  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Baghi Down    Baghi Down  - Pagina 2 Icon_minitimewo 27 feb 2013, 23:20

@ Bagheera: met welke ben je gevallen?
Terug naar boven Ga naar beneden
bagheera
Triumph sympathisant
bagheera


Aantal berichten : 1321
Leeftijd : 37
Woonplaats : Begijnendijk

Baghi Down  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Baghi Down    Baghi Down  - Pagina 2 Icon_minitimedo 28 feb 2013, 08:37

ik ben met de r1200r gevallen
het is altijd met iet nief dat ge dat aan de hand krijgt he
Terug naar boven Ga naar beneden
scooby
Member
Member
scooby


Aantal berichten : 196
Leeftijd : 57
Woonplaats : montfoort

Baghi Down  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Baghi Down    Baghi Down  - Pagina 2 Icon_minitimedo 28 feb 2013, 17:26

bedankt voor je verhaal,
en beterschap gewenst

en nu gauw wat warmer dan gaat alles makkelijker en soepeler
ride
Terug naar boven Ga naar beneden
T-Lens
Senior member
Senior member
T-Lens


Aantal berichten : 588
Leeftijd : 43
Woonplaats : Genk

Baghi Down  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Baghi Down    Baghi Down  - Pagina 2 Icon_minitimevr 01 maa 2013, 10:38

En BlackTigerDave zijn raad volgen: 1ste is just om te vertrekken. Zeker met zo'n koppelbeest als ne bmw boxer. Kunde zelfs in 2de mee vertrekken. Rotonde vanaf nu in 2de (of hoger naargelang uw snelheid). Eventueel wat met de koppeling spelen als het echt traag gaat.
Terug naar boven Ga naar beneden
bagheera
Triumph sympathisant
bagheera


Aantal berichten : 1321
Leeftijd : 37
Woonplaats : Begijnendijk

Baghi Down  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Baghi Down    Baghi Down  - Pagina 2 Icon_minitimevr 01 maa 2013, 11:19

ja zal ik voortaan zo proberen
met mijne K75 was da totaal geen probleem maar ja peren met appelen vergelijken is niet goed he
Terug naar boven Ga naar beneden
dbcompetition
Vintage
Vintage
dbcompetition


Aantal berichten : 4297
Leeftijd : 71
Woonplaats : booischot

Baghi Down  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Baghi Down    Baghi Down  - Pagina 2 Icon_minitimevr 01 maa 2013, 11:24

Ik zal u binnenkort eens een truukje leren om dat te doen ... Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden
bagheera
Triumph sympathisant
bagheera


Aantal berichten : 1321
Leeftijd : 37
Woonplaats : Begijnendijk

Baghi Down  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Baghi Down    Baghi Down  - Pagina 2 Icon_minitimevr 01 maa 2013, 11:24

ik kijk er al naar uit !!! Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden
Jokke
Vintage
Vintage
Jokke


Aantal berichten : 4371
Leeftijd : 52
Woonplaats : Heist op den Berg

Baghi Down  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Baghi Down    Baghi Down  - Pagina 2 Icon_minitimevr 01 maa 2013, 15:14

dirk's trukje: voldoende snelheid houden op de rotonde (40 à 50km/u)

Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
roel.dhaens
New member
New member
roel.dhaens


Aantal berichten : 29
Leeftijd : 38

Baghi Down  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Baghi Down    Baghi Down  - Pagina 2 Icon_minitimema 04 maa 2013, 20:24

Baghi,
ik zit bij dat eerste type (moet nog ooit is vallen)
Ben wel ooit is op een ijzelplek onderuitgegaan, maar dat was 30km/h met een bakske van amper 60kg. dus een heel ander geval.

Gewoon verder doen, zou ik zeggen, dat vertrouwen komt terug.
Een advies dat ik ooit gekregen heb; Niemand verplicht je om snel te rijden, aan een gedeukt imago moet je niet denken; ge hebt tenslotte nen helm op, niemand herkent je.
Terug naar boven Ga naar beneden
bagheera
Triumph sympathisant
bagheera


Aantal berichten : 1321
Leeftijd : 37
Woonplaats : Begijnendijk

Baghi Down  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Baghi Down    Baghi Down  - Pagina 2 Icon_minitimedi 05 maa 2013, 13:14

ah ik ben gisteren al serieus gaan rijden denk 4 uur op de motor gezeten.
Ik lig er niet echt wakker van. Als je met de motor rijdt heb je je concetratie nodig , dat is niet het moment om aan verkeerde dingen te gaan denken.
Wat ik nu wel heb is als ik af stap denk ik er nog eens aan iets in de zin van voila we zijn thuis zonder brokken oef
Terug naar boven Ga naar beneden
raoul
Vintage
Vintage
raoul


Aantal berichten : 2579
Woonplaats : Zolder

Baghi Down  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Baghi Down    Baghi Down  - Pagina 2 Icon_minitimedi 12 maa 2013, 09:32

Niet meer aan denken bagheera ...
Gewoon verder doen .. Baghi Down  - Pagina 2 33367!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Baghi Down  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Baghi Down    Baghi Down  - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Baghi Down
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
:.. www.TriumphVlaanderen.be ..: :: Extra :: Ongevallen & minder nieuws-
Ga naar: