:.. www.TriumphVlaanderen.be ..:
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Forum voor Triumph motoren
 
FacebookIndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Welkom op Triumph Vlaanderen Forum

 

 Zeven daagjes UK: Sussex,Dorset, Devon, Cornwall en Ace Café

Ga naar beneden 
+2
Jokke
Bulldog
6 plaatsers
AuteurBericht
Bulldog
Veteran
Veteran
Bulldog


Aantal berichten : 1533
Leeftijd : 59
Woonplaats : a/d schelde in Klein Brabant

Zeven daagjes UK: Sussex,Dorset, Devon, Cornwall en Ace Café Empty
BerichtOnderwerp: Zeven daagjes UK: Sussex,Dorset, Devon, Cornwall en Ace Café   Zeven daagjes UK: Sussex,Dorset, Devon, Cornwall en Ace Café Icon_minitimedi 10 sep 2013, 00:22

Pffff...vanavond om half zes doorgereden richting UK...vanaf Lokeren beginnen gieten tot Calais...en ik bedoel gieten hé!
De allereerste keer in mijn leven dus een regenpak aangedaan, had altijd gezworen het niet te doen, maar ik kon echt ni anders. Was op 5minuten kletsnat, water liep gewoon IN mijn splinternieuwe "waterproof" laarzen. Nu ja, de grondigheid van de verbouwingen aan mijnen brommer zit daar ook wel voor iets tussen.
Zit hier nu in Hythe op m'n hotelkamer met handoekverwarmer en verwarming op, kwestie van toch iets te kunnen drogen tegen morgenvroeg. Dan gaat de reis naar Torquay waar we wat gaan rondtoeren, heb al een 4tal grote ritten klaarstaan, zal nog even kiezen worden welke ik ga doen. Met een beetje geluk tref ik een paar leden van het streettripleforum uit UK, die nodigden me al uit voor 'a cuppa en a brew'; Wink 
Net gemerkt dat ik de usb-kabel van mijne garmin vergeten ben, routes laden zal dus ni gaan, zal dus handbediend worden.
De zumo is vanmorgen om 9u gekocht, mijnen tweede 660 is gisteren in panne gevallen, usb aansluitig losgekomen. Evil or Very Mad 
Nummer drie dus vandaag aangeschaft, hopelijk gaat em iets langer mee dan de vorige twee.

Maar allé, heb daarnet weer fantastisch gegeten in m'n favoriet hotel/restaurant, Himalaya chicken met geweldig naan bread en aubergines in Nepalese kruiden-samen met twee Bitters...soms, heel soms compenseert het leven de tegenslagen die je iets daarvoor onderging. flower 

Zeven daagjes UK: Sussex,Dorset, Devon, Cornwall en Ace Café Vteb
Terug naar boven Ga naar beneden
Jokke
Vintage
Vintage
Jokke


Aantal berichten : 4371
Leeftijd : 52
Woonplaats : Heist op den Berg

Zeven daagjes UK: Sussex,Dorset, Devon, Cornwall en Ace Café Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zeven daagjes UK: Sussex,Dorset, Devon, Cornwall en Ace Café   Zeven daagjes UK: Sussex,Dorset, Devon, Cornwall en Ace Café Icon_minitimedi 10 sep 2013, 08:28

Eikes!Zeiknat aan een trip beginnen is ni tof.Maar 't ziet er de rest van de week beter uit,precies wel best om 's avonds binnen te zijn.Hebben ze in 't hotel geen droogmachine?

Ge hebt toch goe gegeten,all's well Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Bulldog
Veteran
Veteran
Bulldog


Aantal berichten : 1533
Leeftijd : 59
Woonplaats : a/d schelde in Klein Brabant

Zeven daagjes UK: Sussex,Dorset, Devon, Cornwall en Ace Café Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zeven daagjes UK: Sussex,Dorset, Devon, Cornwall en Ace Café   Zeven daagjes UK: Sussex,Dorset, Devon, Cornwall en Ace Café Icon_minitimedi 10 sep 2013, 09:48

Is waar Jokke...nu mijn eerste full English van de week. Hier weten ze tenminste hoe ne mens zijnen dag wil starten!  Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
The Cowboy
Veteran
Veteran
The Cowboy


Aantal berichten : 2320
Leeftijd : 56
Woonplaats : Kapellen

Zeven daagjes UK: Sussex,Dorset, Devon, Cornwall en Ace Café Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zeven daagjes UK: Sussex,Dorset, Devon, Cornwall en Ace Café   Zeven daagjes UK: Sussex,Dorset, Devon, Cornwall en Ace Café Icon_minitimedi 10 sep 2013, 10:03

Natte start van het verhaal inderdaad Idea 

Jammer van de GPS ook........het blijft een heikel punt (ben gelukkig nog "maar" aan mijn 2de 350 op 6 maanden stfu .

Alvast nog veel droog weer en een mooie reis gewenst daar Bruno Thumbs up
Terug naar boven Ga naar beneden
marnixvy
Veteran
Veteran
marnixvy


Aantal berichten : 1450
Leeftijd : 68
Woonplaats : Destelbergen

Zeven daagjes UK: Sussex,Dorset, Devon, Cornwall en Ace Café Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zeven daagjes UK: Sussex,Dorset, Devon, Cornwall en Ace Café   Zeven daagjes UK: Sussex,Dorset, Devon, Cornwall en Ace Café Icon_minitimedi 10 sep 2013, 11:32

Als Ik het goed begrijp is Garmin grote Rommel, mijn Tom Tom rider is zonder problemen 7 jaar oud geworden en werkt nog altijd goed met dezelfde batterij.
Terug naar boven Ga naar beneden
anarchy
Triumph sympathisant
anarchy


Aantal berichten : 5703

Zeven daagjes UK: Sussex,Dorset, Devon, Cornwall en Ace Café Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zeven daagjes UK: Sussex,Dorset, Devon, Cornwall en Ace Café   Zeven daagjes UK: Sussex,Dorset, Devon, Cornwall en Ace Café Icon_minitimedi 10 sep 2013, 11:47

Garmin is nu (weeral) met nieuwe gekomen 390LM zoals de TTrider nu ook met bochtenvoorkeur. En een TPS (bandenspanningscontrole) hoewel ik me afvraag wat dat met navigatie heeft te maken.
Mijn zumo 550 ook al veel problemen gehad...zelfs na updates.
TTR (winnaar in test motorrad/motoplus) staat op 1 als opvolger.
Terug naar boven Ga naar beneden
The Cowboy
Veteran
Veteran
The Cowboy


Aantal berichten : 2320
Leeftijd : 56
Woonplaats : Kapellen

Zeven daagjes UK: Sussex,Dorset, Devon, Cornwall en Ace Café Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zeven daagjes UK: Sussex,Dorset, Devon, Cornwall en Ace Café   Zeven daagjes UK: Sussex,Dorset, Devon, Cornwall en Ace Café Icon_minitimedi 10 sep 2013, 11:57

"Offtopic-mode ON"

Wij gebruiken ze allebei (Cowgirl de TT en ik de Garmin).
Ik kocht de Garmin voornamelijk omdat op de meeste treffens nog steeds enkel de Garmin-versie (.gdb) beschikbaar is en als ze de .gpx geven maakt TT er vaak iets heel anders van (als de route voor Garmin gemaakt is).
TT is veel gebruiksvriendelijker inderdaad en voor zij die zich willen laten verrassen is van A naar B rijden via "kronkelwegen" zeker even goed als de "On-Route" van Garmin Thumbs up .

Verder is de discussie over de voorkeur tussen beide merken van hetzelfde slag als Windows-Mac of BMW-Triumph-KTM, etc..... Wink

"Offtopic-mode OFF"
Terug naar boven Ga naar beneden
lukke
Senior member
Senior member
lukke


Aantal berichten : 835
Leeftijd : 65
Woonplaats : Holsbeek

Zeven daagjes UK: Sussex,Dorset, Devon, Cornwall en Ace Café Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zeven daagjes UK: Sussex,Dorset, Devon, Cornwall en Ace Café   Zeven daagjes UK: Sussex,Dorset, Devon, Cornwall en Ace Café Icon_minitimedi 10 sep 2013, 16:22

Als je met veel regen start, kan het eigenlijk alleen maar beter worden.   Hopelijk blijft de regen wat weg en heb je enkele leuke ritten in het verschiet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bulldog
Veteran
Veteran
Bulldog


Aantal berichten : 1533
Leeftijd : 59
Woonplaats : a/d schelde in Klein Brabant

Zeven daagjes UK: Sussex,Dorset, Devon, Cornwall en Ace Café Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zeven daagjes UK: Sussex,Dorset, Devon, Cornwall en Ace Café   Zeven daagjes UK: Sussex,Dorset, Devon, Cornwall en Ace Café Icon_minitimedi 10 sep 2013, 19:30

Vandaag een perfecte rit gehad naar Torquay. Deze morgen onder een zachte 'drizzle' vertrokken, onderweg stralende zon rond Brighton(dat belooft voor zondag), bewolking tussen Chichester en Portsmouth om dan onder een zacht zonnetje verder te rijden via Southampton, Bournemouth, Dorchester en Exeter. De zuidkust dus.
Morgen en overmorgen gaan we rondtoeren, morgen waarschijnlijk richting Exmoor National park, alles binnendoor natuurlijk, routes zijn aangegeven door leden van streetripleforum die hier in Devon wonen.
Morgen blijkbaar alleen tussen 18u en 20u een beetje regen verwacht... 

Zeven daagjes UK: Sussex,Dorset, Devon, Cornwall en Ace Café 1234360_565409540161909_818895315_n

Zeven daagjes UK: Sussex,Dorset, Devon, Cornwall en Ace Café 1001257_565409516828578_984728444_n
Terug naar boven Ga naar beneden
Jokke
Vintage
Vintage
Jokke


Aantal berichten : 4371
Leeftijd : 52
Woonplaats : Heist op den Berg

Zeven daagjes UK: Sussex,Dorset, Devon, Cornwall en Ace Café Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zeven daagjes UK: Sussex,Dorset, Devon, Cornwall en Ace Café   Zeven daagjes UK: Sussex,Dorset, Devon, Cornwall en Ace Café Icon_minitimedi 10 sep 2013, 20:39

toch ook mooi daar hé

hoe vallen de baantjes mee?alles schoon rechtdoor,zeker niet teveel bochten hoop ik? Wink 

Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Bulldog
Veteran
Veteran
Bulldog


Aantal berichten : 1533
Leeftijd : 59
Woonplaats : a/d schelde in Klein Brabant

Zeven daagjes UK: Sussex,Dorset, Devon, Cornwall en Ace Café Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zeven daagjes UK: Sussex,Dorset, Devon, Cornwall en Ace Café   Zeven daagjes UK: Sussex,Dorset, Devon, Cornwall en Ace Café Icon_minitimedi 10 sep 2013, 21:08

Das inderdaad wel wa minder...hrb ook liefst rechtdoor.
Dieje gast van streettriple forum herft mij ook drftig liggen...de route die em gaf is den ene na den andere...dju toch! :-)
Terug naar boven Ga naar beneden
The Cowboy
Veteran
Veteran
The Cowboy


Aantal berichten : 2320
Leeftijd : 56
Woonplaats : Kapellen

Zeven daagjes UK: Sussex,Dorset, Devon, Cornwall en Ace Café Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zeven daagjes UK: Sussex,Dorset, Devon, Cornwall en Ace Café   Zeven daagjes UK: Sussex,Dorset, Devon, Cornwall en Ace Café Icon_minitimedi 10 sep 2013, 21:20

Ge kunt die Britten ook voor niks vertrouwen hé Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Bulldog
Veteran
Veteran
Bulldog


Aantal berichten : 1533
Leeftijd : 59
Woonplaats : a/d schelde in Klein Brabant

Zeven daagjes UK: Sussex,Dorset, Devon, Cornwall en Ace Café Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zeven daagjes UK: Sussex,Dorset, Devon, Cornwall en Ace Café   Zeven daagjes UK: Sussex,Dorset, Devon, Cornwall en Ace Café Icon_minitimedi 10 sep 2013, 22:06

Amai...in't vervolg nog eens checken alvorens te posten...typen op zo'n smartphone toetsenbord is toch ni alles...of zouden de bitters hier in de 'Bull and Bush' der voor iets tussen zitten?!lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Bulldog
Veteran
Veteran
Bulldog


Aantal berichten : 1533
Leeftijd : 59
Woonplaats : a/d schelde in Klein Brabant

Zeven daagjes UK: Sussex,Dorset, Devon, Cornwall en Ace Café Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zeven daagjes UK: Sussex,Dorset, Devon, Cornwall en Ace Café   Zeven daagjes UK: Sussex,Dorset, Devon, Cornwall en Ace Café Icon_minitimedo 12 sep 2013, 20:53

Gisteren dus helemaal naar boven, naar het Exmoor national park geweest, prachtige rit. Als je ooit in de buurt bent: de A396 en A39....supermooi, geweldigen asfalt en prachtige omgeving. Je verwacht elk moment dat inspector Barnaby om de hoek komt gedraaid.

Zeven daagjes UK: Sussex,Dorset, Devon, Cornwall en Ace Café 20130911_145911

Zeven daagjes UK: Sussex,Dorset, Devon, Cornwall en Ace Café 20130911_150926

Zeven daagjes UK: Sussex,Dorset, Devon, Cornwall en Ace Café 20130911_162530

Zeven daagjes UK: Sussex,Dorset, Devon, Cornwall en Ace Café 20130911_162835


De foto waarvoor ik dus 5 uur op de moto zat:

Zeven daagjes UK: Sussex,Dorset, Devon, Cornwall en Ace Café 20130912_130710

Er is dus niks, niks, maar dan ook niks te zien. 't Is aleen het meest westelijke punt van het UK-das al. Maar allé, webben de foto hé. En onderweg weer mooie wegen gedaan.
Op de terugweg nog eens een dealer binnengesprongen, Plymouth Triumph-supergoe ontvangen, babbeltje geslagen, wa moto's bekeken, wa foto's genomen, zij dan voor hunne fb-pagina...nog eens wat gaan rondtuffen rond Torquay harbour en dan naar 't hotel. Morgenvroeg eerst naar Bulldog triumph, een dealership-da kan ik toch niet laten hé...en dan naar den Ace. Hopelijk zaterdag een beetje deftig weer, want der gaan er daar een paar hun best moeten doen in de Carwash vlak naast het Ace café. sunny 
Man man, wat ziet die vuil zeg! Embarassed
Terug naar boven Ga naar beneden
Jokke
Vintage
Vintage
Jokke


Aantal berichten : 4371
Leeftijd : 52
Woonplaats : Heist op den Berg

Zeven daagjes UK: Sussex,Dorset, Devon, Cornwall en Ace Café Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zeven daagjes UK: Sussex,Dorset, Devon, Cornwall en Ace Café   Zeven daagjes UK: Sussex,Dorset, Devon, Cornwall en Ace Café Icon_minitimedo 12 sep 2013, 21:28

bulldog schreef:
niks, maar dan ook niks te zien
misschien heb je alle attracties gemist door de mist Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Jokke
Vintage
Vintage
Jokke


Aantal berichten : 4371
Leeftijd : 52
Woonplaats : Heist op den Berg

Zeven daagjes UK: Sussex,Dorset, Devon, Cornwall en Ace Café Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zeven daagjes UK: Sussex,Dorset, Devon, Cornwall en Ace Café   Zeven daagjes UK: Sussex,Dorset, Devon, Cornwall en Ace Café Icon_minitimeza 14 sep 2013, 23:14

verdachte stilte.toch niet van het einde van de wereld gevallen zekers? Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
The Cowboy
Veteran
Veteran
The Cowboy


Aantal berichten : 2320
Leeftijd : 56
Woonplaats : Kapellen

Zeven daagjes UK: Sussex,Dorset, Devon, Cornwall en Ace Café Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zeven daagjes UK: Sussex,Dorset, Devon, Cornwall en Ace Café   Zeven daagjes UK: Sussex,Dorset, Devon, Cornwall en Ace Café Icon_minitimeza 14 sep 2013, 23:22

Opgepakt door Inspector Barnaby Question
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Zeven daagjes UK: Sussex,Dorset, Devon, Cornwall en Ace Café
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
:.. www.TriumphVlaanderen.be ..: :: Meetings & Evenementen :: Fotos en reacties :: Reisverslagen-
Ga naar: