:.. www.TriumphVlaanderen.be ..:
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Forum voor Triumph motoren
 
FacebookIndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Welkom op Triumph Vlaanderen Forum

 

 Vele onderdelen voor modern classics

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Flitz
Admin
Admin
Flitz


Aantal berichten : 2490
Leeftijd : 38
Woonplaats : Helchteren

Vele onderdelen voor modern classics Empty
BerichtOnderwerp: Vele onderdelen voor modern classics   Vele onderdelen voor modern classics Icon_minitimezo 31 mei 2009, 19:56

http://www.mecatwin.nl/
Terug naar boven Ga naar beneden
http://ITnMore.be
w_boelen
Senior member
Senior member
w_boelen


Aantal berichten : 624
Leeftijd : 49
Woonplaats : Rijkhoven

Vele onderdelen voor modern classics Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vele onderdelen voor modern classics   Vele onderdelen voor modern classics Icon_minitimewo 24 jun 2009, 21:46

cheers cheers cheers
http://www.classicbike-raisch.de/
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Vele onderdelen voor modern classics Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vele onderdelen voor modern classics   Vele onderdelen voor modern classics Icon_minitimezo 19 jul 2009, 14:40

Hier nog interressante sites :

- Squaredeals Motorcycle Accessories
- newbonneville.com
- bellacorse.com
- jacklilley.com
- mecatwin.com
- mototwin.co.uk
- normanhyde.co.uk
- sprintmanufacturing
- trident-exhausts
- triumph-online

Ken er nog , als ze me te binnen schieten , zal ik ze mailen
Met mecatwin.nl heb ik al gemaild ,ben reeds twee weken aan het wachten op de prijs van een stuur en een vraag over de lengte van rem,-,gas- en koppelingskabel , de prijzen van de leverancier waren veranderd en ze konden niets meedelen . Denk dat ze gewoon doorverkopers zijn van mecatwin.com (Frankrijk) en indien je iets wilt bestellen je het beter rechtstreeks daar doet .(zijn ook niet echt goedkoop.) Heb de stukken nu besteld in Engeland bij Norman Hyde en gaan deze week binnen komen . Je moet wel opletten bij betaling met bankoverschrijving , heb nog 10 euro moeten nasturen per post . Schijnt iets te maken te hebben met de kosten voor de banktransfer . Ik was wel verwittigd door Norman Hyde dat ze liever niet met bankoverschrijving werken en dat zoiets kan gebeuren.


Laatst aangepast door w_boelen op zo 19 jul 2009, 15:29; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : Links aangemaakt naar de sites)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Vele onderdelen voor modern classics Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vele onderdelen voor modern classics   Vele onderdelen voor modern classics Icon_minitimezo 19 jul 2009, 17:50

T.M.-accesories
British-customs.com
Triumphrat.net : het Amerikaanse forum , zeer veel informatie over de classics !

In ons land is het maar armoedig gesteld met de onderdelenmarkt voor de classics en zijn we bijna altijd op het buitenland aangewezen !


Laatst aangepast door w_boelen op zo 19 jul 2009, 18:16; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : Links aangemaakt naar de sites :scratch:)
Terug naar boven Ga naar beneden
P.Thunderbird
Member
Member
P.Thunderbird


Aantal berichten : 223
Leeftijd : 64
Woonplaats : zutendaal

Vele onderdelen voor modern classics Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vele onderdelen voor modern classics   Vele onderdelen voor modern classics Icon_minitimezo 19 jul 2009, 22:45

da's een hele reeks waaronder verschillende sites die ik nog niet kende,waar zo'n forum toch al niet goed voor is hè Laughing .
Wat betalingen betreft ,ik betaal zo'n dingen altijd met visa,zonder extra kosten.
grtz
P.Thunderbird Cool
Terug naar boven Ga naar beneden
Mr. Triumph
Senior member
Senior member
Mr. Triumph


Aantal berichten : 584
Leeftijd : 41
Woonplaats : Leopoldsburg

Vele onderdelen voor modern classics Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vele onderdelen voor modern classics   Vele onderdelen voor modern classics Icon_minitimewo 14 okt 2009, 19:35

misschien dat dit een interessante link is.

http://www.classic-motorcycles.co.uk/cgi-bin/ecom.cgi?Command=SearchProducts&stext=triumph
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Vele onderdelen voor modern classics Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vele onderdelen voor modern classics   Vele onderdelen voor modern classics Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Vele onderdelen voor modern classics
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Introductie : Triumph modern classics
» Onderdelen
» onderdelen
» 2de hands onderdelen
» Ace Classics

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
:.. www.TriumphVlaanderen.be ..: :: Extra :: Links-
Ga naar: