:.. www.TriumphVlaanderen.be ..:
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Forum voor Triumph motoren
 
FacebookIndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Welkom op Triumph Vlaanderen Forum

 

 Picos de Europa

Ga naar beneden 
+5
Vinzcent
Jowan
marnixvy
lukke
dbcompetition
9 plaatsers
AuteurBericht
dbcompetition
Vintage
Vintage
dbcompetition


Aantal berichten : 4297
Leeftijd : 71
Woonplaats : booischot

Picos de Europa Empty
BerichtOnderwerp: Picos de Europa   Picos de Europa Icon_minitimedo 17 apr 2014, 19:44

http://www.alpineroads.com/phpBB3/viewtopic.php?f=3&t=4234

Mijn broer is verleden week via de Pyreneeën naar de Picos de Europa gereden met de Matchless 850 ...
Misschien zien jullie graag wat foto's...
Terug naar boven Ga naar beneden
lukke
Senior member
Senior member
lukke


Aantal berichten : 835
Leeftijd : 65
Woonplaats : Holsbeek

Picos de Europa Empty
BerichtOnderwerp: Re: Picos de Europa   Picos de Europa Icon_minitimedo 17 apr 2014, 19:56

Mooi mooi mooi!!
Hoelang is hij onderweg geweest heen en weer? Bagage meegenomen met de motor? 
Ginder rondtoeren lijkt me super maar de heen en weer rit tot en vanaf de Pyreneeën '2* 900km? zou ik niet leuk vinden.
Terug naar boven Ga naar beneden
dbcompetition
Vintage
Vintage
dbcompetition


Aantal berichten : 4297
Leeftijd : 71
Woonplaats : booischot

Picos de Europa Empty
BerichtOnderwerp: Re: Picos de Europa   Picos de Europa Icon_minitimedo 17 apr 2014, 20:20

Lukke, hij heeft een huis in het z van Frankrijk ( ong 300 km tot de Pyreneeën) , dus motor op aanhanger gezet en met de auto tot daar... Dan met de moto tot tot de Picos en terug , een weekje over gedaan , zonder bagage, alle dagen een hotelletje ( ong € 50 ontbijt inbegr ...)
Terug naar boven Ga naar beneden
lukke
Senior member
Senior member
lukke


Aantal berichten : 835
Leeftijd : 65
Woonplaats : Holsbeek

Picos de Europa Empty
BerichtOnderwerp: Re: Picos de Europa   Picos de Europa Icon_minitimedo 17 apr 2014, 22:28

Goed gezien van je broer. Zal eens een klapke doen met mijn broers, ...dat het tijd wordt dat ze in immobiliën gaan investeren in het zuiden. 

Ik ben toevallig vorige week eens gaan kijken naar een aanhangwagen . Stema is het merk, maar moet nog eens goed de hoogte meten van hun "Tieflader" modellen.
Terug naar boven Ga naar beneden
marnixvy
Veteran
Veteran
marnixvy


Aantal berichten : 1450
Leeftijd : 68
Woonplaats : Destelbergen

Picos de Europa Empty
BerichtOnderwerp: Re: Picos de Europa   Picos de Europa Icon_minitimedo 17 apr 2014, 23:09

Dat is een mooi uitstapje, zo iets wil ik ook wel eens doen. De mooie oldtimer is ook nog eens een hogere klasse.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jowan
Member
Member
Jowan


Aantal berichten : 162
Leeftijd : 60
Woonplaats : Lichtervelde

Picos de Europa Empty
BerichtOnderwerp: Re: Picos de Europa   Picos de Europa Icon_minitimevr 18 apr 2014, 07:44

Ge zou direct  goesting krijgen om terug te vertrekken
Terug naar boven Ga naar beneden
Vinzcent
Member
Member
Vinzcent


Aantal berichten : 352
Leeftijd : 34
Woonplaats : Ieper

Picos de Europa Empty
BerichtOnderwerp: Re: Picos de Europa   Picos de Europa Icon_minitimevr 18 apr 2014, 08:16

Wonen er daar eigenlijk mensen, volgens de foto's zou je denken van niet :p
Terug naar boven Ga naar beneden
mjj338
Veteran
Veteran
mjj338


Aantal berichten : 1018
Leeftijd : 67
Woonplaats : Landen

Picos de Europa Empty
BerichtOnderwerp: Re: Picos de Europa   Picos de Europa Icon_minitimevr 18 apr 2014, 08:25

@Db

uw broer zijn "Matchless" lijkt verdacht veel op een Norton Commando.... Rolling Eyes
Terug naar boven Ga naar beneden
dbcompetition
Vintage
Vintage
dbcompetition


Aantal berichten : 4297
Leeftijd : 71
Woonplaats : booischot

Picos de Europa Empty
BerichtOnderwerp: Re: Picos de Europa   Picos de Europa Icon_minitimevr 18 apr 2014, 11:27

Het is een Matchless G15 hybride... Een Matchless rijwielgedeelte met een 750 motorblok van Norton...
Mijn broer heeft deze motor in '68 nieuw gekocht en er 20 jaar later een 850 van gemaakt...
Zoals ge ziet rijdt hij er nog steeds mee ...heeft er mee aan de Noordkaap mee geweest tot het zuiden van Portugal....en bijna alle passen in de Alpen ... Very Happy en..... altijd  rijdend terug thuis geraakt !
Terug naar boven Ga naar beneden
Jokke
Vintage
Vintage
Jokke


Aantal berichten : 4371
Leeftijd : 52
Woonplaats : Heist op den Berg

Picos de Europa Empty
BerichtOnderwerp: Re: Picos de Europa   Picos de Europa Icon_minitimevr 18 apr 2014, 15:15

Sehr schön!
Jammer van de mist,beetje vroeg nog hé

Wat is een mirador?
Terug naar boven Ga naar beneden
WIM961
Veteran
Veteran
WIM961


Aantal berichten : 1074
Leeftijd : 63
Woonplaats : Mortsel

Picos de Europa Empty
BerichtOnderwerp: Re: Picos de Europa   Picos de Europa Icon_minitimevr 18 apr 2014, 18:26

Dat zijn stopplaatsen met een mooi uitzicht waar je schoon fotokes kunt trekken
Terug naar boven Ga naar beneden
mrbullmastiff
Veteran
Veteran
mrbullmastiff


Aantal berichten : 1604
Leeftijd : 60
Woonplaats : Sluiskil

Picos de Europa Empty
BerichtOnderwerp: Re: Picos de Europa   Picos de Europa Icon_minitimevr 18 apr 2014, 18:27

Prachtige omgeving, ik ben er twee jaar geleden ook eens geweest een groot verschil, het was met de auto.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.mobrie.nl
Jokke
Vintage
Vintage
Jokke


Aantal berichten : 4371
Leeftijd : 52
Woonplaats : Heist op den Berg

Picos de Europa Empty
BerichtOnderwerp: Re: Picos de Europa   Picos de Europa Icon_minitimeza 19 apr 2014, 18:14

lukke schreef:
Ginder rondtoeren lijkt me super maar de heen en weer rit tot en vanaf de Pyreneeën '2* 900km? zou ik niet leuk vinden

Tot in de pyreneeën is een kleine 1200km dacht ik.Je hoeft dat niet in 1 trek te doen hé.Neem 2 dagen de tijd,autostrade het land uit,ergens in France eraf en de rest over gewone wegen dwars door het midden van Frankrijk.Makkelijk te doen,door mooi landschap rijden en tijd genoeg,je kan zelfs elke 100km een stop inlassen als je wil Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Picos de Europa Empty
BerichtOnderwerp: Re: Picos de Europa   Picos de Europa Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Picos de Europa
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
:.. www.TriumphVlaanderen.be ..: :: Meetings & Evenementen :: Fotos en reacties :: Reisverslagen-
Ga naar: