:.. www.TriumphVlaanderen.be ..:
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Forum voor Triumph motoren
 
FacebookIndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Welkom op Triumph Vlaanderen Forum

 

 Portugal en terug

Ga naar beneden 
+13
ivob
LizSTripleR
Dawud
wor
thunderbird mania
Jokke
CBRider
marnixvy
WIM961
ronny
lukke
mrbullmastiff
dbcompetition
17 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
AuteurBericht
dbcompetition
Vintage
Vintage
dbcompetition


Aantal berichten : 4297
Leeftijd : 71
Woonplaats : booischot

Portugal en terug  Empty
BerichtOnderwerp: Portugal en terug    Portugal en terug  Icon_minitimedi 22 apr 2014, 21:08

Viola de BMW is volgeladen... De Bonnie zit onder zijn hoes zodat ze het niet ziet  Very Happy ...
Morgen vertrek ik dwars door Frankrijk - Spanje -Portugal en terug ....14 dagen en ong 7000 km ...

Grt Dirk 

Portugal en terug  E95462daf02aaa0b312f7799fa558a32
Terug naar boven Ga naar beneden
mrbullmastiff
Veteran
Veteran
mrbullmastiff


Aantal berichten : 1604
Leeftijd : 60
Woonplaats : Sluiskil

Portugal en terug  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Portugal en terug    Portugal en terug  Icon_minitimedi 22 apr 2014, 21:35

Dirk, heel veel plezier en een goede reis.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.mobrie.nl
lukke
Senior member
Senior member
lukke


Aantal berichten : 835
Leeftijd : 65
Woonplaats : Holsbeek

Portugal en terug  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Portugal en terug    Portugal en terug  Icon_minitimedi 22 apr 2014, 23:11

Boa viagem Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
ronny
Veteran
Veteran
ronny


Aantal berichten : 1630
Leeftijd : 57
Woonplaats : Holsbeek

Portugal en terug  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Portugal en terug    Portugal en terug  Icon_minitimedi 22 apr 2014, 23:14

db , goei reis gewenst ..... Thumbs up
Terug naar boven Ga naar beneden
WIM961
Veteran
Veteran
WIM961


Aantal berichten : 1074
Leeftijd : 63
Woonplaats : Mortsel

Portugal en terug  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Portugal en terug    Portugal en terug  Icon_minitimewo 23 apr 2014, 07:55

Dirk, mooie en veilige reis gewenst!
Terug naar boven Ga naar beneden
marnixvy
Veteran
Veteran
marnixvy


Aantal berichten : 1450
Leeftijd : 68
Woonplaats : Destelbergen

Portugal en terug  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Portugal en terug    Portugal en terug  Icon_minitimewo 23 apr 2014, 09:10

Zal op de lange afstand waarschijnlijk wel iets comfortabeler zijn dan de Bonneville.
Een goede reis en ik kijk al uit naar de fotoreportage.
Terug naar boven Ga naar beneden
CBRider
Member
Member
CBRider


Aantal berichten : 194
Leeftijd : 68
Woonplaats : Antwerpen

Portugal en terug  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Portugal en terug    Portugal en terug  Icon_minitimewo 23 apr 2014, 11:18

goei reis  Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Jokke
Vintage
Vintage
Jokke


Aantal berichten : 4371
Leeftijd : 52
Woonplaats : Heist op den Berg

Portugal en terug  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Portugal en terug    Portugal en terug  Icon_minitimewo 23 apr 2014, 17:12

Goei reis!

Kookstel mee ofzo?Ge hebt zoveel bagage hé
Terug naar boven Ga naar beneden
WIM961
Veteran
Veteran
WIM961


Aantal berichten : 1074
Leeftijd : 63
Woonplaats : Mortsel

Portugal en terug  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Portugal en terug    Portugal en terug  Icon_minitimewo 23 apr 2014, 17:45

Gereedschap om den beemer te repareren, tis tenslotte gene triumph  lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
thunderbird mania
Vintage
Vintage
thunderbird mania


Aantal berichten : 4633
Leeftijd : 56
Woonplaats : waasland

Portugal en terug  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Portugal en terug    Portugal en terug  Icon_minitimewo 23 apr 2014, 21:29

comfortabele zetel lijk me dat .
Terug naar boven Ga naar beneden
wor
Senior member
Senior member
wor


Aantal berichten : 944
Leeftijd : 64
Woonplaats : WinkseleDelle

Portugal en terug  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Portugal en terug    Portugal en terug  Icon_minitimedo 24 apr 2014, 12:23

rare vering vooraan  ('t is omda'k ni naar BMW's kijk dat die mij nu pas opvalt  Embarassed )
Terug naar boven Ga naar beneden
wor
Senior member
Senior member
wor


Aantal berichten : 944
Leeftijd : 64
Woonplaats : WinkseleDelle

Portugal en terug  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Portugal en terug    Portugal en terug  Icon_minitimedo 24 apr 2014, 12:24

goei en veilige reis !
Terug naar boven Ga naar beneden
Dawud
New member
New member



Aantal berichten : 29

Portugal en terug  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Portugal en terug    Portugal en terug  Icon_minitimedo 24 apr 2014, 15:32

@wor: googlen op 'BMW Telelever'
Terug naar boven Ga naar beneden
Jokke
Vintage
Vintage
Jokke


Aantal berichten : 4371
Leeftijd : 52
Woonplaats : Heist op den Berg

Portugal en terug  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Portugal en terug    Portugal en terug  Icon_minitimeza 10 mei 2014, 09:59

'k heb het toch verklapt aan Bonnie,ge gaat het kunnen uitleggen als je terug bent 

MUAAAAHAHAHAHAHA

 Razz  tongue
Terug naar boven Ga naar beneden
dbcompetition
Vintage
Vintage
dbcompetition


Aantal berichten : 4297
Leeftijd : 71
Woonplaats : booischot

Portugal en terug  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Portugal en terug    Portugal en terug  Icon_minitimema 12 mei 2014, 20:59

Viola, weet terug in het land se ...heel mooi reis gemaakt, op 20 km na 7000 gedaan ...
Eergisteren nog in 33 gr, en vandaag 700 km gereden in de gietende regen met rukwinden en 7 gr.. Van verschil gesproken ...
Zal eerdaags wat foto's posten...  Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
WIM961
Veteran
Veteran
WIM961


Aantal berichten : 1074
Leeftijd : 63
Woonplaats : Mortsel

Portugal en terug  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Portugal en terug    Portugal en terug  Icon_minitimedi 13 mei 2014, 07:30

Ah, hier se, den Dirk is terug, ben benieuwd naar het verslag en de foto's
Terug naar boven Ga naar beneden
LizSTripleR
Veteran
Veteran
LizSTripleR


Aantal berichten : 1188
Leeftijd : 55

Portugal en terug  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Portugal en terug    Portugal en terug  Icon_minitimedi 13 mei 2014, 12:51

Welkom terug, content te weten dat alles goed was ..... en zoals iedereen wacht ik op de schone foto's!:-)))

grtz

Liz
Terug naar boven Ga naar beneden
Jokke
Vintage
Vintage
Jokke


Aantal berichten : 4371
Leeftijd : 52
Woonplaats : Heist op den Berg

Portugal en terug  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Portugal en terug    Portugal en terug  Icon_minitimedi 13 mei 2014, 14:00

doeme,'t was hier nu just zo rustig  Laughing 

welkom terug.was bonnie nog boos?
Terug naar boven Ga naar beneden
dbcompetition
Vintage
Vintage
dbcompetition


Aantal berichten : 4297
Leeftijd : 71
Woonplaats : booischot

Portugal en terug  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Portugal en terug    Portugal en terug  Icon_minitimeza 24 mei 2014, 21:32

Portugal dus ......om elf vertrokken in Booischot, naar Luxemburg en dwars door Frankrijk tot Dijon gereden ....rustig tempo , 120 km/u om mijn achterband wat te sparen, die zou namelijk 7000 km moeten mee draaien .....Heel veel regen onderweg en harde koude wind ...gelukkig heeft de beemer handvatverwarming, is wel voor mietjes maar is toch aangenaam... Very Happy Temperatuur tussen 9 en 13 gr ...  Rolling Eyes 
Ik blijf perfect droog, regenvestje en regenbroek overaan, overtrekken over mijn handschoenen en een handdoek rond mijn nek ....waterdichte botinnen en de warme lucht van de cilinders doet de rest ... Razz 
Veel gebulder rond het windscherm, maar ik zit goed uit de wind en de oorstopjes houden het meeste lawaai tegen...verbruik van de beemer is 4.8 l, is mooi voor een 1200...wel wat trillingen en te dunne handvatten ...af en toe wat kramp in mijn grote poten ... Very Happy 
Op de peage wegen is er weinig verkeer en ik besluit toch om 150 aan te houden , doe ik graag en schiet lekker op ...ik betaal netjes de peage, soms doe ik het ook anders, maar dat vertel ik later wel eens... Razz Na Langres zoek ik een camping maar de enkele die ik tegenkom zijn gesloten tot 1 mei... Dan maar een klein hotelletje...in Is-Sur-Tille 
De volgende dag weer 550 km gereden meestal door de regen , een beetje vroeger gestopt en een camping genomen in Montpellier..volledig alleen op de camping... Op het onthaal een paar biertjes gekocht en een paar boterhammen gegeten in de tent ... Heel de nacht gegoten maat tentje is waterdicht, gelukkig ....

Dag drie, Montpellier-Perpignan-Toulouse....weer veel regen en zeeeer strakke wind, is daar een gekend fenomeen, wind van de Atlantische oceaan die scheert langs de Pyreneeen ...
Even voor de Pyreneeen , in St Gaudens stopt de regen en ik geraak droog over de bergketen , het is boven maar 4 gr ...boven doe ik nog een heel deel kleine cols , er ligt nog veel sneeuw, en stop om 19.00 op een camping in Bielsa...
Warme douche en om 21.00 in 't bed ... Very Happy , ja toch bijna 9 uur gereden zonder veel stops ....
Die nacht droom ik van schapenkeutels die er in de verte uitzien als kleine kiezels op de baan ... Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
dbcompetition
Vintage
Vintage
dbcompetition


Aantal berichten : 4297
Leeftijd : 71
Woonplaats : booischot

Portugal en terug  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Portugal en terug    Portugal en terug  Icon_minitimeza 24 mei 2014, 21:37

Portugal en terug  E95462daf02aaa0b312f7799fa558a32

Gelukkig moet ik het zelf niet dragen ...beetje eten...tentje...slaapzak...matrasje...stoeltje....loopsloefen...kleren...en nog wat rommel... Very Happy 
Goede steun tegen de rug en een comfortzadel, het is aangenaam rijden , als je wil kan je het daar 1000 km op keren  Thumbs up
Terug naar boven Ga naar beneden
dbcompetition
Vintage
Vintage
dbcompetition


Aantal berichten : 4297
Leeftijd : 71
Woonplaats : booischot

Portugal en terug  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Portugal en terug    Portugal en terug  Icon_minitimeza 24 mei 2014, 21:40

Portugal en terug  9021f4e517b46d948fa21bb5701225dd

Aanloop naar de Pyreneeen...  cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
dbcompetition
Vintage
Vintage
dbcompetition


Aantal berichten : 4297
Leeftijd : 71
Woonplaats : booischot

Portugal en terug  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Portugal en terug    Portugal en terug  Icon_minitimeza 24 mei 2014, 22:03

Dag vier...snel vertrokken in Bielsa om de regen voor te zijn ...het is nu nog droog en maar 7 gr... Rolling Eyes Heel veel kleine wegen gedaan , van Bielsa naar Huesca- Zaragoza- Tudela- Soria.... Harde tegenwind heel de dag en koud...moet al mijn kleren aandoen en ook mijn regenkleren al is het droog ....Onderweg regelmatig stoppen om met de verrekijker naar de Vale gieren te zien , prachtige vogels, bijna drie meter span... affraid Ze eten van de dode geiten en schapen die de boeren achterlaten ...er zouden er nog 40 000 zitten in Spanje ...ze laten zich rustig naar omhoog brengen door stijgende warme lucht...( waar die zit op dat moment weet ik ook niet... Very Happy ) hoewel later op de dag als de zon erdoor kwam liet de beemer toch 20 gr zien...tegen de avond kwam ik in een wolkbreuk terecht en die deed me vroeger als gepland stoppen in een hotelletje in Matalebreras...
Twee biertjes, twee broodjes met spiegelei en coteletje en ham ...jammie jammie... En dan om 20.00 in bed ..'
Terug naar boven Ga naar beneden
dbcompetition
Vintage
Vintage
dbcompetition


Aantal berichten : 4297
Leeftijd : 71
Woonplaats : booischot

Portugal en terug  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Portugal en terug    Portugal en terug  Icon_minitimeza 24 mei 2014, 22:04

Portugal en terug  8dce3cf1ec0a9ca3bbf6d15b991332f6
Terug naar boven Ga naar beneden
dbcompetition
Vintage
Vintage
dbcompetition


Aantal berichten : 4297
Leeftijd : 71
Woonplaats : booischot

Portugal en terug  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Portugal en terug    Portugal en terug  Icon_minitimeza 24 mei 2014, 22:05

Portugal en terug  06d3f90cfc71ce1709a4f010c8a1a91b
Terug naar boven Ga naar beneden
dbcompetition
Vintage
Vintage
dbcompetition


Aantal berichten : 4297
Leeftijd : 71
Woonplaats : booischot

Portugal en terug  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Portugal en terug    Portugal en terug  Icon_minitimeza 24 mei 2014, 22:13

Portugal en terug  7c4bfce47ecbbafdf118306599212819

Mooie camping in Bielsa...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Portugal en terug  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Portugal en terug    Portugal en terug  Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Portugal en terug
Terug naar boven 
Pagina 1 van 6Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» terug....
» Heropstappers stappen terug op

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
:.. www.TriumphVlaanderen.be ..: :: Meetings & Evenementen :: Fotos en reacties :: Reisverslagen-
Ga naar: