Forum voor Triumph motoren

FacebookIndexKalenderFAQRegistrerenInloggen
Welkom op Triumph Vlaanderen Forum

Deel | 

Goede voornemens - Circuit sessie iemand?

Go down 
AuteurBericht
STR
Member
Member

Aantal berichten : 472

BerichtOnderwerp: Goede voornemens - Circuit sessie iemand?   di 06 jan 2015, 17:50

Ik heb zo de gewoonte om in het begin van het jaar met een aantal gelijkgestemde zielen een paar instap circuitsessies in te plannen om het winterstof uit ons blok te blazen en zou dit jaar wel een paar extra Triumphs op de tarmac willen zien staan....
Dus vrijblijvend kleine rondvraag, er staat nog niets vast maar bij deze:

Tradities zijn er eenmaal om in stand te houden en als ik iets geleerd heb de laatste jaren is dat men het ijzer moet smeden terwijl het heet is… dus als er nog iemand het betere circuitwerk op de wish list/goede voornemens heeft staan voor dit jaar dan graag een seintje. Is altijd leuker met meer en zo is er altijd iemand bij om de eventuele brokken op te rapen J

Net zoals elk jaar is het niet de bedoeling om met het mes tussen de tanden onze persoonlijke ronde records aan te scherpen maar gewoon om op veilige manier opnieuw op te warmen voor het nieuwe motorseizoen zonder te moeten nadenken over tegenliggers, tractors of ander overstekend wild. Ik begin zowieso toch weer helemaal van nul met ‘de nieuwe’ dus ook voor de groentjes onder ons of diegene die denken dat hun tweewieler echt niet in aanmerking komt voor de gesloten omloop zou ik toch aanraden om vooral de Ultieme Circuit Doop link onderaan aan te klikken…

Voor dit jaar denk ik aan:
Ultieme Circuitdoop 2014 – Zolder -  maandag 27 april
http://motorrijder.be/shop/evenementen/de-ultieme-circuitdoop/

Niveau1 of 1+ op Zolder – afhankelijk van de interesse maar ik dacht aan maandag 1 juni of vrijdag 3 juli
http://www.motorsportschool.be/page.aspx?id=9

Liever op een weekend dag? Op Mettet kunnen we op zaterdag 2 Mei of zondag 3 Mei terecht of op zaterdag 9 Mei op Folembray (FR)

Soit, op dit moment van het jaar nog meer dan keuzes genoeg dus nodig gerust vrienden en gelijkgestemde zielen uit.

Met vriendelijke groeten en ik hoor het wel…
Terug naar boven Go down
Gregory
Member
Member

Aantal berichten : 335
Leeftijd : 32

BerichtOnderwerp: Re: Goede voornemens - Circuit sessie iemand?   wo 14 jan 2015, 17:01

Klinkt goed.

Vooral de circuitdoop en niveau 1 spreken me aan.

Ik ben geen held op snelheid en behendigheid, maar het leek me altijd al leuk om eens op circuit te rijden.
Terug naar boven Go down
dirkstreet3r
Member
Member

Aantal berichten : 170
Leeftijd : 63

BerichtOnderwerp: Re: Goede voornemens - Circuit sessie iemand?   wo 14 jan 2015, 18:42

Ik "doe" Mettet op woensdagen:20mei,17juni,22juli,26 augustus en 23 september.Croix op 11 mei (maandag)en Zolder op 1 juni (maandag),10 juli (vrijdag) en 10 augustus(maandag).Ik heb al wat ervaring en kies voor minder snel of gevorderd.Groeten en als je meer wil weten,leesik het wel.Groeten    Dirk
Terug naar boven Go down
Marn
Member
Member

Aantal berichten : 211

BerichtOnderwerp: Re: Goede voornemens - Circuit sessie iemand?   vr 16 jan 2015, 21:59

Hier misschien ook een geintresseerde al zie ik regen niet echt zitten...
Veel ervaring op de weg, maar nul op circuit...
Terug naar boven Go down
dirkstreet3r
Member
Member

Aantal berichten : 170
Leeftijd : 63

BerichtOnderwerp: Re: Goede voornemens - Circuit sessie iemand?   za 17 jan 2015, 12:03

Och Marn,gewoon eens proberen,en let op,als het meevalt kan het verslavend zijn.Al zou ik je wel aanraden een cursus te volgen.Dat is voor iedereen veiliger.
Terug naar boven Go down
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Goede voornemens - Circuit sessie iemand?   

Terug naar boven Go down

Goede voornemens - Circuit sessie iemand?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
:.. www.TriumphVlaanderen.be ..: :: Meetings & Evenementen :: Meetings-
Ga naar: