Forum voor Triumph motoren

FacebookIndexKalenderFAQRegistrerenInloggen
Welkom op Triumph Vlaanderen Forum

Deel | 

Belgium Triumph Meeting 2015 Sint Katelijne Waver

Go down 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
ggfh
Vintage
Vintage

Aantal berichten : 5403
Leeftijd : 48

BerichtOnderwerp: Re: Belgium Triumph Meeting 2015 Sint Katelijne Waver   vr 12 jun 2015, 18:48

Ik kom af met de man & vrouw van ....euhm de "stille" waters.  Razz
Terug naar boven Go down
vlieg
Senior member
Senior member

Aantal berichten : 651
Leeftijd : 57

BerichtOnderwerp: Re: Belgium Triumph Meeting 2015 Sint Katelijne Waver   vr 12 jun 2015, 20:35

wij zullen er ook zijn.
Terug naar boven Go down
guy2
Member
Member

Aantal berichten : 251
Leeftijd : 53

BerichtOnderwerp: Re: Belgium Triumph Meeting 2015 Sint Katelijne Waver   vr 12 jun 2015, 21:46

Morgen perfect weer : 25° en droog, beter kan niet. parkeerverbod op de Heisbroekweg? is dat voor ons?
Terug naar boven Go down
ferre
Member
Member

Aantal berichten : 365
Leeftijd : 65

BerichtOnderwerp: Re: Belgium Triumph Meeting 2015 Sint Katelijne Waver   za 13 jun 2015, 07:35

Sad  het begint hier net te regenen  Shocked   affraid
greetz
ferre
Terug naar boven Go down
Jokke
Vintage
Vintage

Aantal berichten : 4506
Leeftijd : 46

BerichtOnderwerp: Re: Belgium Triumph Meeting 2015 Sint Katelijne Waver   za 13 jun 2015, 07:37

oei!stel de meeting dan maar een drietal weken uit!

dan kan ik ook komen Smile
Terug naar boven Go down
FrankC
Senior member
Senior member

Aantal berichten : 865

BerichtOnderwerp: Re: Belgium Triumph Meeting 2015 Sint Katelijne Waver   za 13 jun 2015, 14:53

sorry te laat het is opgedroogd
Terug naar boven Go down
http://www.bloggen.be/knarfinsjina/
Jokke
Vintage
Vintage

BerichtOnderwerp: Re: Belgium Triumph Meeting 2015 Sint Katelijne Waver   za 13 jun 2015, 17:41

lol

doeme hé Laughing
Terug naar boven Go down
FrankC
Senior member
Senior member

BerichtOnderwerp: Re: Belgium Triumph Meeting 2015 Sint Katelijne Waver   za 13 jun 2015, 17:59

ben terug, alleen Triumphs te zien en enkele andere , te verwaarlozen, merken
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Belgium Triumph Meeting 2015 Sint Katelijne Waver   za 13 jun 2015, 18:43

@ FranC : Die guzzi's waren wel mooi, maar er waren ook nog een paar bavarische outcasts met cardan ...te herkennen aan de lege portemonnee van hun klein onderhoud...
Terug naar boven Go down
vlieg
Senior member
Senior member

Aantal berichten : 651

BerichtOnderwerp: Re: Belgium Triumph Meeting 2015 Sint Katelijne Waver   zo 14 jun 2015, 08:42

toffe namiddag gehad. puike organisatie en veel bekende gezichten.  Thumbs up voor de medewerkers
Terug naar boven Go down
FrankC
Senior member
Senior member

BerichtOnderwerp: Re: Belgium Triumph Meeting 2015 Sint Katelijne Waver   zo 14 jun 2015, 09:43

mmm tegen dat de Guzzi's daar waren zat ik al terug op mijne motor richting Merksem
Terug naar boven Go down
ferre
Member
Member

Aantal berichten : 365
Leeftijd : 65

BerichtOnderwerp: Re: Belgium Triumph Meeting 2015 Sint Katelijne Waver   zo 14 jun 2015, 10:39

ben er rond 13.00 uur even geweest maar die commander en die rocket stonden daar te blinken en de zever begon al uit mijne mond te lopen.
ben dan maar weggegaan.Very Happy
greetz
ferre
Terug naar boven Go down
sneltrekker
New member
New member

Aantal berichten : 41
Leeftijd : 47

BerichtOnderwerp: Re: Belgium Triumph Meeting 2015 Sint Katelijne Waver   zo 14 jun 2015, 19:59

was een leuk evenement, maar wat een drama qua locatie... zeer slecht terrein, mijn blinkende speed triple onder een dikke laag stof.
Ook de catering was beneden alle peil, als je drank op kamertemperatuur serveert (warme Vedett is echt niet te zuipen) en half gebakken frieten verkoopt, wisten ze daar dan niet dat er veel volk met Triumph's rijden?  Rolling Eyes
Als Triumph België zo iets op touw zet zouden ze toch iets meer aandacht mogen schenken aan die simpele dingen. 
Voor de rest; prima groepje en mooie show's, schitterend weer!  Very Happy
Terug naar boven Go down
Jokke
Vintage
Vintage

BerichtOnderwerp: Re: Belgium Triumph Meeting 2015 Sint Katelijne Waver   zo 14 jun 2015, 20:26

over wat stof moet je niet zeuren hé seg

warm bier en rauwe frieten da's dan weer wel heiligschennis!da kan ni zoiets Evil or Very Mad
Terug naar boven Go down
ivob
Veteran
Veteran

Aantal berichten : 1214

BerichtOnderwerp: Re: Belgium Triumph Meeting 2015 Sint Katelijne Waver   zo 14 jun 2015, 22:42

Vond het al veel beter dan vorig jaar.
Redelijk veel volk.
Goede band (maar smaken verschillen)
Zeer goede show van Julien Welsch
Mijn pint was wel gekoeld (wel gene Vedett en fritten niet gegeten)
Het enige 'minpuntje' (nu ja als ik toch iets moet zeggen dat voor verbetering vatbaar is) was dat
de Triumph dealers nogal ondervertegenwoordigd waren?
En uiteraard liever wat stof dan regen Very Happy
Terug naar boven Go down
guy2
Member
Member

Aantal berichten : 251
Leeftijd : 53

BerichtOnderwerp: Re: Belgium Triumph Meeting 2015 Sint Katelijne Waver   zo 14 jun 2015, 23:06

Leuke namiddag gehad met veel gelijkgestemde zielen. Qua dealers CMB, BMC, en ik dacht Wevelgem gezien. Tevens (zoon) Burger aanwezig. Enigste persoonlijk nadeel was de afstand : Starten, eerste, tweede, derde versnelling en remmen wegens 300 meter verwijderd van Rick's Place Very Happy
Terug naar boven Go down
lukke
Senior member
Senior member

Aantal berichten : 828
Leeftijd : 59

BerichtOnderwerp: Re: Belgium Triumph Meeting 2015 Sint Katelijne Waver   ma 15 jun 2015, 07:27

Ik had de indruk dat er meer volk was dan vorig jaar. Vele Tigers, Bonnevilles, .......en ander schoon gerief gezien. En toch geen 2 dezelfde. Die verscheidenheid dat is het leuke eraan.

Puik werk van de vrijwilligers-organisatoren:sunny:
Terug naar boven Go down
ivob
Veteran
Veteran

Aantal berichten : 1214

BerichtOnderwerp: Re: Belgium Triumph Meeting 2015 Sint Katelijne Waver   ma 15 jun 2015, 10:16

Ik ben er wel vrij zeker van dat er veel meer volk was dan vorig jaar. Ook veel Frans en 'Hollands' horen praten.
Terug naar boven Go down
ggfh
Vintage
Vintage

BerichtOnderwerp: Re: Belgium Triumph Meeting 2015 Sint Katelijne Waver   ma 15 jun 2015, 10:36

Qua volk ongeveer zoals vorig jaar. Dat zit dus wel snor.
Iets meer standjes zou welkom zijn, maar rendement ligt wss voor hun te laag.

De inrit mag wel iets aan gebeuren. Ik vloog alle kanten op.
Normaal is dit een truckstop en die hebben iets dikker banden...

Maar toch een pluim voor de familie 'Crew'.
Terug naar boven Go down
Biker2202
Member
Member

Aantal berichten : 117
Leeftijd : 39

BerichtOnderwerp: Re: Belgium Triumph Meeting 2015 Sint Katelijne Waver   ma 15 jun 2015, 17:10

Was idd leuk en ben de dag erna gaan testrijden met een thrux en de dealer zei me dat er rond de 1000 man geweest is, heb ongeveer 185 foto's op mijn fb geplaatst
Terug naar boven Go down
ggfh
Vintage
Vintage

BerichtOnderwerp: Re: Belgium Triumph Meeting 2015 Sint Katelijne Waver   ma 15 jun 2015, 17:54

en uw facebook is... want de link hier werkt niet Sad

gevonden Smile
Terug naar boven Go down
ronny
Veteran
Veteran

Aantal berichten : 1507
Leeftijd : 51

BerichtOnderwerp: Re: Belgium Triumph Meeting 2015 Sint Katelijne Waver   ma 15 jun 2015, 23:09

T'was tof alhoewel ik noodgedwongen met de auto ben moeten gaan (reden staat bij ergenissen Sad )en dus mijne speed niet kon laten meedoen aan de verkiezing , al bij al veel volk en mooie moto's gezien , waren zelfs wat koopjes te doen kwa kledij (wel kleine maten maar toch) . Dikke pluim voor de organisatie en alle medewerkers want dat zal niet simpel geweest zijn om het allemaal geregeld te krijgen .......  Thumbs up
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Belgium Triumph Meeting 2015 Sint Katelijne Waver   di 16 jun 2015, 16:21

Seg, der gaat toch niemand zagen over een beetje stof zeker....
Nee, het was niet in een geaircoode toonzaal met hapjes en drankjes en mochitos en liflafjes...

Maar als ge dat wilt, kunt ge beter naar de Lions of de Rotary party's gaan waar ze zo nen bordkartonnen cheque geven aan de plaatselijke mongooltjes....
Terug naar boven Go down
sneltrekker
New member
New member

Aantal berichten : 41
Leeftijd : 47

BerichtOnderwerp: Re: Belgium Triumph Meeting 2015 Sint Katelijne Waver   di 16 jun 2015, 17:37

het verschil tussen een toonzaal en een stoffig terrein vol keien en putten is mij wel bekend.

Als een merk zich profileert als toch 'iets anders' dan de rest, het stond daar vol prachtig materiaal, heel mooi blinkend chroom. Toch jammer?

Uw mening over de plaatselijke mongooltjes is interessant, maar geheel voor eigen rekening.
Terug naar boven Go down
Jokke
Vintage
Vintage

BerichtOnderwerp: Re: Belgium Triumph Meeting 2015 Sint Katelijne Waver   di 16 jun 2015, 17:57

Als ik het goed begrijp is dit een privé initiatief van een resem vrijwilligers.Het merk zelf heeft geen zeggenschap.
Terug naar boven Go down
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Belgium Triumph Meeting 2015 Sint Katelijne Waver   

Terug naar boven Go down

Belgium Triumph Meeting 2015 Sint Katelijne Waver
Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
:.. www.TriumphVlaanderen.be ..: :: Meetings & Evenementen :: Meetings-
Ga naar: