Forum voor Triumph motoren

FacebookIndexKalenderFAQRegistrerenInloggen
Welkom op Triumph Vlaanderen Forum

Deel | 

Belgium Triumph Meeting 2015 Sint Katelijne Waver

Go down 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
marnixvy
Veteran
Veteran

Aantal berichten : 1469
Leeftijd : 62

BerichtOnderwerp: Re: Belgium Triumph Meeting 2015 Sint Katelijne Waver   di 16 jun 2015, 18:16

Oh nee ? je moest eens weten wie daar rondliep en het zaakje financieel heeft ondersteund.

En voor er nu weer commentaar komt, nee , meer zeg ik niet.
Terug naar boven Go down
Jokke
Vintage
Vintage

Aantal berichten : 4506
Leeftijd : 46

BerichtOnderwerp: Re: Belgium Triumph Meeting 2015 Sint Katelijne Waver   di 16 jun 2015, 18:23

dan heb ik het niet goed begrepen hé marnix Smile
Terug naar boven Go down
vlieg
Senior member
Senior member

Aantal berichten : 651
Leeftijd : 57

BerichtOnderwerp: Re: Belgium Triumph Meeting 2015 Sint Katelijne Waver   di 16 jun 2015, 21:08

als je het fijne van wil weten , vraag het aan pete street (via pm). hij is een van de initiatiefnemers.
Terug naar boven Go down
ronny
Veteran
Veteran

Aantal berichten : 1507
Leeftijd : 51

BerichtOnderwerp: Re: Belgium Triumph Meeting 2015 Sint Katelijne Waver   di 16 jun 2015, 23:41

@ marnixvy : wie A zegt moet ook .........Smile
Terug naar boven Go down
marnixvy
Veteran
Veteran

BerichtOnderwerp: Re: Belgium Triumph Meeting 2015 Sint Katelijne Waver   wo 17 jun 2015, 00:08

Ik moet echt niks, er zijn hier voldoende slimmerikken die het wel zullen uitvogelen want op alles komt een persoonlijke afrekening Twisted Evil
Terug naar boven Go down
FrankC
Senior member
Senior member

Aantal berichten : 865
Leeftijd : 57

BerichtOnderwerp: Re: Belgium Triumph Meeting 2015 Sint Katelijne Waver   wo 17 jun 2015, 08:52

en wat is dan nog het probleem?
Terug naar boven Go down
http://www.bloggen.be/knarfinsjina/
ggfh
Vintage
Vintage

Aantal berichten : 5403
Leeftijd : 48

BerichtOnderwerp: Re: Belgium Triumph Meeting 2015 Sint Katelijne Waver   wo 17 jun 2015, 09:11

Marnix, je moet echt niet Calimero spelen. Nergens voor nodig.
Terug naar boven Go down
Jokke
Vintage
Vintage

BerichtOnderwerp: Re: Belgium Triumph Meeting 2015 Sint Katelijne Waver   wo 17 jun 2015, 11:23

frankc schreef:
en wat is dan nog het probleem?

euhm.....da's een moeilijke.....hm.....niks?

Razz
Terug naar boven Go down
3TA-BIRD
Senior member
Senior member

Aantal berichten : 648
Leeftijd : 45

BerichtOnderwerp: Re: Belgium Triumph Meeting 2015 Sint Katelijne Waver   wo 17 jun 2015, 13:40

Hey mannen (hoe komt het eigenlijk dat er hier geen vrouwen reageren op dit topic, stof zou juist voor hen een issue moeten zijn?)  scratch

Merci voor alle leuke reacties, de flauwe zever en de oprechte leerpunten. Het moeilijk gedoe over "ge moest eens weten wie daar allemaal rondliep en het zaakje financieel ondersteunt" leggen we vrolijk naast ons neer. Pieter en ik organiseren samen met 12 goedbedoelende en hardwerkende vrijwilligers de meeting, met hulp van Triumph Benelux (die absoluut wel wat te zeggen hebben over het hoe en wat en zorgen voor een prima samenwerking en promotionele ondersteuning). En dit jaar hebben maar liefst 10 dealers ons financieel gesteund waardoor we 800 t-shirts GRATIS konden aanbieden. En de dealers konden zelf kiezen om ook nog eens met een stand te komen staan. De helft van de Vlaamse dealers is er op ingegaan, al de rest was er zelf ook aanwezig.

Het meest gehoorde punt van kritiek is inderdaad de parking, ook anderen hebben ons daarop gewezen en we gaan met Erik van Rick's Place om tafel om te zien wat we er aan kunnen doen voor de volgende editie. Rick's Place is qua bereikbaarheid, setting, omgeving en ruimte een ideale locatie. De parking was een week geleden genivelleerd, maar de combinatie dagelijkse tientonners die er vlot op en af rijden en het droge weer zorgde voor een niet optimale parking en veel stof. Wordt zeker aan gewerkt.

Verder hopen we dat jullie de t-shirts leuk vonden, de patches, de Speed Triple Contest (met 26 deelnemers een echt succes), de standjes (en ja, dat mogen er van ons altijd meer zijn, maar het is niet altijd evident om het aanbod uit te breiden) en de band. Over Julien Welsch hoorden we niks dan positieve commentaren, dus dat was zeker een succes. Er zijn een pak blije gladgeschoren mensen geweest ook :-) En die koffie man... die koffie, hmmmm  afro

Qua catering was Rick's Place op het één en ander voorbereid, maar niet op het succes van de Vedett. Die was in de koelruimte op en daarna zijn er nog een paar van 't schap verkocht, denk ik. Alleszins was de Vedett compleet op, een hele tijd voor het einde van de meeting. En dat met de lange rijen voor de friet er af en toe misschien een frietje tussen zat dat niet helemaal volgens de regels van de kunst was gebakken, nemen we er maar voor lief bij op een gratis evenement waar een bak friet met saus slechts 3 euro kostte...  Twisted Evil

Bedankt voor jullie komst en hopelijk tot volgend jaar voor BTM8, als alles goed gaat op zaterdag 11 juni bij Rick's Place...
Terug naar boven Go down
http://www.bombtechnicians.be
Jokke
Vintage
Vintage

BerichtOnderwerp: Re: Belgium Triumph Meeting 2015 Sint Katelijne Waver   wo 17 jun 2015, 13:45

stof?stof?bende janetten!spuit er dan volgend jaar een hoop water op  Twisted Evil
Terug naar boven Go down
ivob
Veteran
Veteran

Aantal berichten : 1214

BerichtOnderwerp: Re: Belgium Triumph Meeting 2015 Sint Katelijne Waver   wo 17 jun 2015, 13:53

Hans Thumbs up
En van dat 'stof' had de Tiger geen last Wink
Is het volgend jaar gladde asfalt komen we met de Street en anders met evenveel plezier met de 800 Razz
Alleen die T-shirts willen bij mij maar niet lukken Embarassed (was het al vergeten maar gezien je er nu zelf over begint). 
Vorig jaar waren ze 'op'.
En dit jaar via de dealer. Was ik toch enkele dagen ervoor bij CMB geweest zeker en door het proefrijden op de Street was mijn bloedduk zo gestegen dat ik die voucher weer rats vergeten was Rolling Eyes .
Ben ik weer verplicht volgend jaar terug te komen. ride
Terug naar boven Go down
Tiger Tony
Member
Member

Aantal berichten : 310
Leeftijd : 66

BerichtOnderwerp: Re: Belgium Triumph Meeting 2015 Sint Katelijne Waver   wo 17 jun 2015, 15:22

Eigenlijk moet iedereen blij zijn dat sommige mensen nog iets willen organiseren.
Soms beseffen ze niet wat er allemaal komt bij kijken.
Locatie zoeken – sponsors zoeken – bereidwillige mensen die hun dag opofferen – dag verzekering afsluiten dat dan nog gewoonlijk op een vrijwillige persoon zijn naam komt die dan als er iets gebeurd de benen onder zijn lijf moet lopen.
In de jaren ’80 heb ik samen met enkele vrienden ook van alles georganiseerd in de modelbouw grote tent afgehuurd waar voor honderd duizenden frank (nu Euroos) materiaal instond. Grote risico’s hebben wij toen genomen dat ik nu nooit meer zou doen.

Klein voorbeeld uw mooie motor staat daar op het terrein waar het evenement plaats heeft, iemand duwt die per ongeluk omver met als resultaat vallen er een paar mee, de dader is spoorloos en niemand iets gezien.

Ik zou niet in de schoen van de organisatoren willen staan als er geen verzekering is.
Want de gedupeerden zullen dit niet zo laten.

Ter info,
Als er iemand een mooie rode Tiger 1050 Sport van 1 jaar oud zoekt met nieuwe zijkoffers die nooit gebruikt zijn en 5200km op de teller bij MTG staat er eentje.
Ik heb er afscheid van genomen.
Terug naar boven Go down
Biker2202
Member
Member

Aantal berichten : 117
Leeftijd : 39

BerichtOnderwerp: Re: Belgium Triumph Meeting 2015 Sint Katelijne Waver   wo 17 jun 2015, 16:44

Het was leuk en mijn zoon en zijn maatje hebben hun ook geamuseerd , er zal altijd wel iets zijn waar je kan over klagen, dat ligt gewoon in de natuur van de mens
Terug naar boven Go down
Jokke
Vintage
Vintage

BerichtOnderwerp: Re: Belgium Triumph Meeting 2015 Sint Katelijne Waver   wo 17 jun 2015, 18:29

tigertony schreef:
Klein voorbeeld uw mooie motor staat daar op het terrein waar het evenement plaats heeft, iemand duwt die per ongeluk omver met als resultaat vallen er een paar mee, de dader is spoorloos en niemand iets gezien.

Ik zou niet in de schoen van de organisatoren willen staan als er geen verzekering is.
Want de gedupeerden zullen dit niet zo laten.

Awel sé,daar haal je iets aan hé,één van de dingen die er mi mis is met de mensheid.Het zou in mijne kop ni opkoimen om een organisatie daarover aan te spreken.Uw motor kan overal worden omgeduwd,da's gewoon pech hebben.

Het zou aan de andere kant ook ni in mij opkomen ervandoor te gaan als ik iemands motor omduw.
Terug naar boven Go down
Tiger Tony
Member
Member

BerichtOnderwerp: Re: Belgium Triumph Meeting 2015 Sint Katelijne Waver   wo 17 jun 2015, 19:56

@Jokke, ja O.K. maar toch zullen er personen zijn die het niet zo laten.

De dader kan beroep doen op zijn familiale X verzekering dan zal de schade wel vergoed worden, maar die X verzekering zal proberen hun centen terug te halen op de organisatoren want het is op een evenement gebeurd, en nu mag daar een bord hangen met in koeien letters dat de organisatie niet verantwoordelijk is of betreden op eigen risico.
Dat haalt niets uit, een goede advocaat maakt daar brandhout van. 

Een ander voorbeeld, er staat een oldtimer op het evenement waarvan de benzine kraan niet dicht staat en er ontstaat een lek, iemand pitst een brandende sigaret weg per toeval juist in die door grond gedrenkte benzine en er ontstaat brand die overslaat op een andere motor, de B.A. verzekering van de lekkende motor dekt de schade aan de andere motor maar zal de schade terug eisen van …….. juist de organisatoren.

Hetzelfde op een openbare parking (er hangt een bord: wij zijn niet verantwoordelijk….) bullshit, want als je voor de parking moet betalen en je heeft schade en je kan bewijzen dat het op die parking gebeurt is (wat soms heel moeilijk is) dan zal je vergoed worden maar dit kan wel jaren duren.   

Begrijp je wat ik bedoel.

Nog iets anders:
Ikzelf zal nooit meer in een club gaan waar lidgeld gevraagd word, en zeker niet in een vzw (want ik weet nu niet of de wet al aangepast is), maar vroeger (laat jaren ’70 begin’80) als er iets gebeurd werden eerst de bestuursleden aangesproken en kwam het niet in orde werden de betalende leden mee aansprakelijk gesteld, want ergens moet er geld komen.

Om te vermijden dat leden mee aansprakelijk gesteld werden werd onze vzw opgericht met de naam A en 3 bestuursleden en daar kon niemand lid van worden, vervolgens werd er een onderafdeling van A opgericht onder de naam B en daarvan kon men lid worden.
Alle evenementen werden georganiseerd door A en de leden van B bleven buiten schot.

Ik wil hier nu geen paniek zaaien maar als er geld mee gemoeid is…….
Daarom is het raadzaam een goede verzekering af te sluiten door de organisatoren betaald door vb sponsorgeld
Terug naar boven Go down
marnixvy
Veteran
Veteran

BerichtOnderwerp: Re: Belgium Triumph Meeting 2015 Sint Katelijne Waver   wo 17 jun 2015, 20:17

Oei, oei, oei, Tiger Tony wat doe Jij nu ? straks komt de heilige inquisitie langs, sta Jij aan de schandpaal en heb je wel bewijzen ?, bewijzen ? en maken zij dit alles gelijk met de grond om nog maar te zwijgen over Uw opleiding, je hebt toch lang genoeg gestudeerd om dit alles voor de leeuwen te smijten ?

Wat U hier schrijft klopt als een bus maar er zijn geen mensen die zich hier van bewust zijn. Ik heb eens een opleiding gevolgd over verantwoordelijkheden in het verenigingsleven (ja, ik heb toen leren lezen en schrijven) en sindsdien geen vzw's of zelfs feitelijke verenigingen meer voor mij, zelfs geen kaartclub. Herinner U recent de brand in de hangaar van de carnavalsvereniging van Aalst.

Refereerd U hier naar MAG ?
Terug naar boven Go down
Jokke
Vintage
Vintage

BerichtOnderwerp: Re: Belgium Triumph Meeting 2015 Sint Katelijne Waver   wo 17 jun 2015, 20:52

't Is dat wat ik zeg hé tony.Als de mensen nu eens wat minder geldbelust waren en niet steeds het onderste uit de kan willen halen zou het hier veel mooier zijn.

Geld interesseert me niet zo erg (tot het op is natuurlijk LOL),anders had ik om te beginnen wel een andere job.Dat ik daardoor als onnozel kieken bekeken word neem ik er dan maar bij Smile
Terug naar boven Go down
marnixvy
Veteran
Veteran

BerichtOnderwerp: Re: Belgium Triumph Meeting 2015 Sint Katelijne Waver   wo 17 jun 2015, 21:33

Hey Jokke, wat is er mis aan Uw job ? velen zijn jaloers op Uw statuut en vast werk. Stel U voor dat wij geen post meer krijgen, voor veel mensen het spannenste moment van de dag als die sexy facteur langskomt.
Terug naar boven Go down
Jokke
Vintage
Vintage

BerichtOnderwerp: Re: Belgium Triumph Meeting 2015 Sint Katelijne Waver   wo 17 jun 2015, 22:50

Welk statuut?De laatste benoeming was meer dan 10 jaar geleden hoor.Dat doen ze niet meer,sindsdien zijn het contracten zoals in de privé.Allemaal dankzij de privatisering hé.En 'vast' is ook maar zolang ze u nodig hebben,vast werk bestaat niet hé

Er is niks mis met mijn job,alléé,er loopt daar vanalles mis Laughing maar ik doe dat best graag,het buitenwerk toch,het binnenwerk (dat deel waar de mensen geen weet van hebben) is een pak minder.
Maar het ging over geld hé,ik heb al beter loon gehad.En mits omscholing kan ik me financieel nog verbeteren.Maar ik heb die ambitie niet,ik verdien genoeg en heb in de zomer veel vrije tijd,dat is me meer waard dan geld.
Terug naar boven Go down
guy2
Member
Member

Aantal berichten : 251
Leeftijd : 53

BerichtOnderwerp: Re: Belgium Triumph Meeting 2015 Sint Katelijne Waver   wo 17 jun 2015, 23:18

ik verdien genoeg en heb in de zomer veel vrije tijd,dat is me meer waard dan geld.

Jokke, goei ingesteldheid ! Like it!
Terug naar boven Go down
Jokke
Vintage
Vintage

BerichtOnderwerp: Re: Belgium Triumph Meeting 2015 Sint Katelijne Waver   do 18 jun 2015, 10:41

jaja,ik heb hier en daar ook wel een goeie kant Wink

maar we wijken hier weer serieus af..... stfu
Terug naar boven Go down
Tiger Tony
Member
Member

BerichtOnderwerp: Re: Belgium Triumph Meeting 2015 Sint Katelijne Waver   do 18 jun 2015, 20:13

@marnixvy, neen naar niemand, ik heb het zelf meegemaakt met een modelbouwclub.
Terug naar boven Go down
mrbullmastiff
Veteran
Veteran

Aantal berichten : 1559
Leeftijd : 53

BerichtOnderwerp: Re: Belgium Triumph Meeting 2015 Sint Katelijne Waver   do 18 jun 2015, 20:51

Ik kon er ook dit jaar weer niet bij zijn, compliment voor alle organisatoren en vrijwilligers.

Gelukkig dat dat er mensen zijn die tijd willen steken in het organiseren van evenementen.
Terug naar boven Go down
http://www.mobrie.nl
ferre
Member
Member

Aantal berichten : 365
Leeftijd : 65

BerichtOnderwerp: Re: Belgium Triumph Meeting 2015 Sint Katelijne Waver   vr 19 jun 2015, 08:07

Citaat :
Ter info,
Als er iemand een mooie rode Tiger 1050 Sport van 1 jaar oud zoekt met nieuwe zijkoffers die nooit gebruikt zijn en 5200km op de teller bij MTG staat er eentje.
Ik heb er afscheid van genomen.

ik heb het gisteren gezien Question

greetz
ferre
Terug naar boven Go down
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Belgium Triumph Meeting 2015 Sint Katelijne Waver   

Terug naar boven Go down

Belgium Triumph Meeting 2015 Sint Katelijne Waver
Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum