Forum voor Triumph motoren

FacebookIndexKalenderFAQRegistrerenInloggen
Welkom op Triumph Vlaanderen Forum

Deel | 

tuin vs tarmac - mini lente ritje Vlaanderen iemand dit weekend?

Go down 
AuteurBericht
STR
Member
Member

Aantal berichten : 472

BerichtOnderwerp: tuin vs tarmac - mini lente ritje Vlaanderen iemand dit weekend?   vr 06 maa 2015, 14:47

Er vanuitgaande dat het KMI nooit verkeerd is...
http://www.kmi.be/meteo/view/nl/65239-Home.html

Iemand lente-rit plannen voor het weekend? Ik ga persoonlijk eerder de langzaam wakkerwordende tuin eerst wat onderhanden nemen maar ga dan wel ergens een rondje Vlaanderen in plannen denk ik dit weekend. Kijken of ik alle knoppen op het stuur nog weet staan Laughing
Terug naar boven Go down
Jokke
Vintage
Vintage

Aantal berichten : 4506
Leeftijd : 46

BerichtOnderwerp: Re: tuin vs tarmac - mini lente ritje Vlaanderen iemand dit weekend?   vr 06 maa 2015, 15:24

zondagnamiddag een toerke in de omgeving,meer ni
Terug naar boven Go down
ivob
Veteran
Veteran

Aantal berichten : 1214

BerichtOnderwerp: Re: tuin vs tarmac - mini lente ritje Vlaanderen iemand dit weekend?   vr 06 maa 2015, 15:26

Yep, richting (de)Limburg (binnendoor Antwerpen-Limburg-Vlaams-Brabant) . Maar zal eerder zijn van terug aan alle knoppen te kunnen dan ze nog weten te staan.  Razz Very Happy. Wel eerste duorit van het jaar.
Terug naar boven Go down
thunderbird mania
Vintage
Vintage

Aantal berichten : 4726
Leeftijd : 50

BerichtOnderwerp: Re: tuin vs tarmac - mini lente ritje Vlaanderen iemand dit weekend?   vr 06 maa 2015, 16:08

Ga hem voor de eerste maal berijden dit jaar en 't zal ook maar een in de buurtritje worden .
Terug naar boven Go down
Tony The Triumph Tiger
Vintage
Vintage

Aantal berichten : 3060
Leeftijd : 55

BerichtOnderwerp: Re: tuin vs tarmac - mini lente ritje Vlaanderen iemand dit weekend?   vr 06 maa 2015, 19:36

Yep STR, zondag rit voorbereiden van Stabroek naar Ninove voor de "cafe racer meeting" aldaar. 

TTTT
Terug naar boven Go down
Vke
Vintage
Vintage

Aantal berichten : 2543
Leeftijd : 36

BerichtOnderwerp: Re: tuin vs tarmac - mini lente ritje Vlaanderen iemand dit weekend?   za 07 maa 2015, 23:14

Morgen ritje met vriend in de buurt van Zolder Smile
Terug naar boven Go down
http://www.lcvb.be
mrbullmastiff
Veteran
Veteran

Aantal berichten : 1559
Leeftijd : 53

BerichtOnderwerp: Re: tuin vs tarmac - mini lente ritje Vlaanderen iemand dit weekend?   za 07 maa 2015, 23:44

Ik heb al verschillende ritjes gedaan dit jaar, morgen doe ik ook een rit in de regio.
Terug naar boven Go down
http://www.mobrie.nl
ferre
Member
Member

Aantal berichten : 365
Leeftijd : 65

BerichtOnderwerp: Re: tuin vs tarmac - mini lente ritje Vlaanderen iemand dit weekend?   zo 08 maa 2015, 07:04

Evil or Very Mad   Evil or Very Mad   Evil or Very Mad  met dit mooie weer zit ik binnen  Embarassed  op een brunch.No No 
gelukkig gisteren een kort ritje gedaan
greetz
ferre
Terug naar boven Go down
ivob
Veteran
Veteran

Aantal berichten : 1214

BerichtOnderwerp: Re: tuin vs tarmac - mini lente ritje Vlaanderen iemand dit weekend?   ma 09 maa 2015, 00:51

Warm dat het was. De liner er al moeten uithalen.
Terug naar boven Go down
Marn
Member
Member

Aantal berichten : 211

BerichtOnderwerp: Re: tuin vs tarmac - mini lente ritje Vlaanderen iemand dit weekend?   ma 09 maa 2015, 06:48

Ferre,

Toch toevallig niet in gbergen?
Was ook aant brunchen. Zonnetje buiten deed deugd :-)
Terug naar boven Go down
ferre
Member
Member

Aantal berichten : 365
Leeftijd : 65

BerichtOnderwerp: Re: tuin vs tarmac - mini lente ritje Vlaanderen iemand dit weekend?   ma 09 maa 2015, 07:42

ik zat bij "de boer van Zoersel"
veel te veel gegeten Very Happy
grtz
ferre
Terug naar boven Go down
STR
Member
Member

Aantal berichten : 472

BerichtOnderwerp: Re: tuin vs tarmac - mini lente ritje Vlaanderen iemand dit weekend?   ma 09 maa 2015, 08:55

Uiteindelijk meer schors en kruiwagens gezien dan bochten dit weekend maar alle kronkels dat ik op mijn 120 km toertje op zaterdag ben tegengekomen, heb ik met volle goesting genomen  Very Happy Very Happy Zag er in mijn hoofd hoogstwaarschijnlijk veel sneller & platter uit dan in 't echt but who cares, de lente is in 't land..
Terug naar boven Go down
FrankC
Senior member
Senior member

Aantal berichten : 865
Leeftijd : 57

BerichtOnderwerp: Re: tuin vs tarmac - mini lente ritje Vlaanderen iemand dit weekend?   ma 09 maa 2015, 10:41

mmm, zaterdag 260 km, zondag 175 km, ons Brooke mag binnen voor haar eerste beurt.
Terug naar boven Go down
http://www.bloggen.be/knarfinsjina/
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: tuin vs tarmac - mini lente ritje Vlaanderen iemand dit weekend?   

Terug naar boven Go down

tuin vs tarmac - mini lente ritje Vlaanderen iemand dit weekend?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
:.. www.TriumphVlaanderen.be ..: :: Meetings & Evenementen :: Meetings-
Ga naar: