Forum voor Triumph motoren

FacebookIndexKalenderFAQRegistrerenInloggen
Welkom op Triumph Vlaanderen Forum

Deel | 

8th Belgian Triumph Meeting 11-06-2016

Go down 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
WIM961
Veteran
Veteran

Aantal berichten : 1080
Leeftijd : 57

BerichtOnderwerp: Re: 8th Belgian Triumph Meeting 11-06-2016    di 07 jun 2016, 19:56

Telepathy, wilde je net een mailtje sturen om hetzelfde te vragen Marc :-)
Terug naar boven Go down
thunderbird mania
Vintage
Vintage

Aantal berichten : 4726
Leeftijd : 50

BerichtOnderwerp: Re: 8th Belgian Triumph Meeting 11-06-2016    di 07 jun 2016, 21:11

Allee da gaat nog eens lukken cheers
Terug naar boven Go down
KEVER
Senior member
Senior member

Aantal berichten : 560
Leeftijd : 52

BerichtOnderwerp: Re: 8th Belgian Triumph Meeting 11-06-2016    zo 08 jan 2017, 20:49

Spijtig dat niemand het nodig vond om me een seintje te geven voor de 11 juni bijeenkomst .

Gelukkig kan ik nog op Liz rekenen om me naar haar evenement uit te nodigen .
Terug naar boven Go down
marnixvy
Veteran
Veteran

Aantal berichten : 1469
Leeftijd : 62

BerichtOnderwerp: Re: 8th Belgian Triumph Meeting 11-06-2016    zo 08 jan 2017, 23:10

Onderwerp: Re: 8th Belgian Triumph Meeting 11-06-2016    wo maa 30, 2016 2:40 pm

In eerste instantie : bedankt aan de Organisatoren om hier de laatste jaren een evenement van te maken om naar uit te kijken .
Was ik tijdens de laatste editie om medische redenen niet met de motor aanwezig (kmag nog steeds niet rijden trouwens) zal ik dit jaar er terug heen gaan .

Lees ik dit verkeerd ? dit was uw reactie op deze topic.

Op de uiteindelijke bijeenkomst aan de vliegende schotel zijn wij met drie motoren aan een rit Vlaamse Ardennen begonnen. Er is hier op het forum uitgebreid over gesproken met foto's erbij
Terug naar boven Go down
KEVER
Senior member
Senior member

BerichtOnderwerp: Re: 8th Belgian Triumph Meeting 11-06-2016    zo 08 jan 2017, 23:23

Nee , je leest niets verkeerd . In maart (zoals je aan de datum kan zien) was ik idd zinnens naar die meeting te gaan .
Helaas ging die dus niet door hé .
En dan wordt er in juni iets georganiseerd waar op de fb pagina met geen woord over gerept wordt ! ! !
En dan maar verwondert zijn dat er maar 3man en ne paardekop langskomt ?

Ik heb een groep met meer dan 200 Triumph rijders op fb , ik had het daar dan mss kunnen inzetten .
Terug naar boven Go down
marnixvy
Veteran
Veteran

Aantal berichten : 1469
Leeftijd : 62

BerichtOnderwerp: Re: 8th Belgian Triumph Meeting 11-06-2016    zo 08 jan 2017, 23:44

Ja Peter, kan allemaal best zijn maar ik heb geen link naar die FB pagina en ben dus eigenlijk jammer, ook niet vertrouwd met die groep. Bij mijn weten wordt hier niet met persoonlijke uitnodigingen gewerkt. Ik weet heel zeker dat hier op TVF mensen meelezen die wel vertrouwd zijn met de FB pagina maar die zich erg geamuseerd hebben toen die de belachelijk kleine opkomst hebben gezien en het dus met opzet hebben gesaboteerd. Geen enkel probleem voor mij want met het kleine groepje hebben wij een mooie rit gereden uitgestippeld door CV. Er is in "Meetings" een aperte topic te vinden onder de titel " rit St. Maria Oudenhoven"
Terug naar boven Go down
ggfh
Vintage
Vintage

Aantal berichten : 5403
Leeftijd : 48

BerichtOnderwerp: Re: 8th Belgian Triumph Meeting 11-06-2016    ma 09 jan 2017, 07:10

Waarom zijn jullie zo paranoïde?

Er wordt niks gesaboteerd. Dit forum is gewoon redelijk comateus.
Terug naar boven Go down
KEVER
Senior member
Senior member

BerichtOnderwerp: Re: 8th Belgian Triumph Meeting 11-06-2016    ma 09 jan 2017, 15:36

Euh , "jullie" , "paranoïde" ?

Ik stel enkel vast dat er op de fb-pagina geen melding van het 11juni evenement is gemaakt .

idd is dat hier redelijk comateus (is ooit anders geweest)

Maar ik zal het forum in mijn groep delen , mss dat daar nog iets positiefs van uit de bus komt
Terug naar boven Go down
ggfh
Vintage
Vintage

Aantal berichten : 5403
Leeftijd : 48

BerichtOnderwerp: Re: 8th Belgian Triumph Meeting 11-06-2016    ma 09 jan 2017, 18:06

Thumbs up
Terug naar boven Go down
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: 8th Belgian Triumph Meeting 11-06-2016    

Terug naar boven Go down

8th Belgian Triumph Meeting 11-06-2016
Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
:.. www.TriumphVlaanderen.be ..: :: Meetings & Evenementen :: Meetings-
Ga naar: