:.. www.TriumphVlaanderen.be ..:
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Forum voor Triumph motoren
 
FacebookIndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Welkom op Triumph Vlaanderen Forum

 

 Wereldreis met de motor

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Louie
Veteran
Veteran
Louie


Aantal berichten : 2200
Leeftijd : 65
Woonplaats : Kalmthout

Wereldreis met de motor Empty
BerichtOnderwerp: Wereldreis met de motor   Wereldreis met de motor Icon_minitimedo 20 mei 2010, 14:35

Vandaag een bezoekje gebracht aan een nieuwe dumphal in Zundert. Vlakbij het ouderlijk huis van Vincent van Gogh.
Ik had nog het een en ander nodig voor het weekend Acosse.
Een prachtig motorritje met af en toe een babbeltje met normale mensen. Ik vertrek graag met de motor. Daarom stop ik vaak. Zodat ik weer kan vertrekken. Ook vandaag weer.
Ik heb een mooie rugzak gekocht en gelijk gevuld met een slaapzak en een overtrek. Gepakt en gezakt daarna een heerlijk ritje gedaan. Een vervelend karweitje opgelost en daarna weer genieten. Zomaar ergens heb ik mijn motor geparkeerd. En een biertje gaan drinken. Gepakt en gezakt. De engelse vlag op mijn borst en het beestachtige gegrom van mijn zwarte monster trok de aandacht van een paar kittige jongedames. Op het terras.
Ik natuurlijk niet te beroerd om te doen alsof ik straight from the U.K. kwam gereden en dit mijn eerste stop was.
Dat kan ik namelijk heel goed. Doen alsof ik een wereldreiziger ben. De volle rugzak en mijn smerige motor hielpen daarbij een handje. Na wat uitrekbewegingen van armen en benen was het tijd voor de volgende stap.
De starende lady's negeren en in het engels een biertje te bestellen. Met een franse tongval. Die tip heb ik onlangs nog gekregen van een kenner. De starende ogen hadden inmiddels het stoere leder van mijn prettig lichaam gescheurd.
In mijn gedachte werden de bain de soleils al vochtig. En ik ook. Het negeren gaat me trouwens ook steeds beter af.
Ik moest ook nog een stukje papier hebben en iets om te schrijven. Bij het vragen vergat ik mijn engels én de franse tongval.
Ik ben dan maar weer vertrokken. Dat is ook mooi. In mijn gedachte dreven de madammen van hun terrasstoel. Van het lachen....
Honderd meter verder was ik al weer goed gezind. "Where do you go to my lovely..when you're alone in your bed."
Terug naar boven Ga naar beneden
Tony The Triumph Tiger
Vintage
Vintage
Tony The Triumph Tiger


Aantal berichten : 2895
Leeftijd : 61
Woonplaats : Schilde

Wereldreis met de motor Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wereldreis met de motor   Wereldreis met de motor Icon_minitimedo 20 mei 2010, 20:15

Louie .... your a real gentleman

TTTT
Terug naar boven Ga naar beneden
Louie
Veteran
Veteran
Louie


Aantal berichten : 2200
Leeftijd : 65
Woonplaats : Kalmthout

Wereldreis met de motor Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wereldreis met de motor   Wereldreis met de motor Icon_minitimedo 20 mei 2010, 20:53

Thanks Tony...you too!
Terug naar boven Ga naar beneden
Tiger 73
Veteran
Veteran
Tiger 73


Aantal berichten : 2209
Leeftijd : 50
Woonplaats : schoten

Wereldreis met de motor Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wereldreis met de motor   Wereldreis met de motor Icon_minitimedo 20 mei 2010, 21:59

louie ik wil ook zo'n engelse nummerplaat Wereldreis met de motor Icon_exclaim Wereldreis met de motor Icon_exclaim Wereldreis met de motor Icon_exclaim
Terug naar boven Ga naar beneden
Louie
Veteran
Veteran
Louie


Aantal berichten : 2200
Leeftijd : 65
Woonplaats : Kalmthout

Wereldreis met de motor Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wereldreis met de motor   Wereldreis met de motor Icon_minitimedo 20 mei 2010, 22:05

Speed..aan de voorkant zit geen nummerplaat....
Terug naar boven Ga naar beneden
Louie
Veteran
Veteran
Louie


Aantal berichten : 2200
Leeftijd : 65
Woonplaats : Kalmthout

Wereldreis met de motor Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wereldreis met de motor   Wereldreis met de motor Icon_minitimedo 20 mei 2010, 22:10

en dan zeggen ze dat een man geen twee dingen gelijk kan doen......terwijl ik én drie females aan het ophitsen was heb ik gelijk wat public relations gedaan..en een potentieel lid voor TVF aangesproken....met een America.....aan hem vroeg ik papier en pen...ik ben benieuwd
Terug naar boven Ga naar beneden
Piper
Member
Member
Piper


Aantal berichten : 192
Woonplaats : Diepenbeek

Wereldreis met de motor Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wereldreis met de motor   Wereldreis met de motor Icon_minitimedo 20 mei 2010, 22:14

Moet "wereldreis met de motor" niet zijn "gladjanus on tour"? Wereldreis met de motor 367767 Wereldreis met de motor 85520
Terug naar boven Ga naar beneden
Tiger 73
Veteran
Veteran
Tiger 73


Aantal berichten : 2209
Leeftijd : 50
Woonplaats : schoten

Wereldreis met de motor Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wereldreis met de motor   Wereldreis met de motor Icon_minitimedo 20 mei 2010, 22:16

Wereldreis met de motor Lol Piper
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Wereldreis met de motor Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wereldreis met de motor   Wereldreis met de motor Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Wereldreis met de motor
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Gezellige motor
» Mapsman (motor wegenkaart)
» 8 dagen Corsica met de motor
» Motor wassen zonder water.
» Nieuw internet Motor magazine

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
:.. www.TriumphVlaanderen.be ..: :: Extra :: Kruip in je pen-
Ga naar: