:.. www.TriumphVlaanderen.be ..:
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Forum voor Triumph motoren
 
FacebookIndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Welkom op Triumph Vlaanderen Forum

 

 Continental run-Ace Café reunion-South of England-Triumph Live Hinckley

Ga naar beneden 
+13
raoul
jotoev
ggfh
little bull
KEVER
cielenm
3TA-BIRD
mjj338
anarchy
Louie
LizSTripleR
CV
Bulldog
17 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Bulldog
Veteran
Veteran
Bulldog


Aantal berichten : 1533
Leeftijd : 59
Woonplaats : a/d schelde in Klein Brabant

Continental run-Ace Café reunion-South of England-Triumph Live Hinckley Empty
BerichtOnderwerp: Continental run-Ace Café reunion-South of England-Triumph Live Hinckley   Continental run-Ace Café reunion-South of England-Triumph Live Hinckley Icon_minitimedi 07 sep 2010, 20:51

Ik ga nu al even m'n reisverslag beginnen...vrijdag vertrekken we.
'k Zal proberen om elke dag een klein verslagje te doen van de reis.
Even m'n reisplannetje op voorhand neerpennen, das makkelijker om te volgen.

  • vrijdag 9 september: rond 12u rij ik naar de carestel naast de E17 in Beervelde. Daar sluit ik aan bij een ?-tigtal Duitsers(en 1 Belg: onze PeterPan). Samen rijden we naar Calais, daar den boot op en zo naar het Ace Café in Londen. Zaterdag zijn daar wat evenementjes en optredens, Zondag rijden we met z'n allen(30000 zei Cookie me) naar Brighton. Daar op Madeira drive is dan een groots motortreffentoestandsgebeuren. De hotels in Londen en Brighton zijn geboekt via de acecafé.de. Heb net nog gebeld met de organisator en m'n eerste pint is al verdiend-er stonden een paar dikke fouten in de wegbeschrijving ivm.de stopplaats in België. Laat ons zeggen dat de meneer(met de rode '78 BMW caféracer) vrij blij was, want anders zou er wel iets in het honderd gaan lopen daar. Er zitten wel wat R1, Striple, HD, Laverda en andere Triumphs tussen en die rijden soms al eens tegen een verschillend tempo richting Engeland... Wink kleine 500 km

  • maandagmorgen 12 september vertrek ik dan alleen, richting Bournemouth, daar heb ik een b&b geboekt waar ons Trixie veilig kan overnachten. Niet al te ver van de zee, das altijd leuk. De eigenaars zijn extreem hondvriendelijk, das voor mij een pro: hondenmensen zijn meestal leuke mensen, das mijn ervaring(zeker in de UK). Onderweg gaat de reis via Dorchester, Winchester, Thruxton(circuit), Stonehenge, door het New Forest naar Bournemouth. De route bestaat uit talloze bestbikingroads met mekaar verbonden, aangespekt met wat site-must-seeings onderweg...
    Natuurlijk mocht Thruxton dan niet ontbreken. Ik heb nood aan ne nieuwe foto voor mijne facebook. Cool 230 km

  • dinsdag 13 september: ritje van Bournemouth via Weymouth, Chard, Dorchester, Sherborne en Shaftesbury naar Lord Montagu of Beaulieu z'n optrekje. Daar ga ik het National Motor Museum bezoeken, het kasteel zelf en de abdij. Misschien stap ik eens binnen in de wereld van Top Gear als ik nog tijd over heb. Mijn route leid me ook via de Rude Man. 334 km

  • woensdag 14 september gaat het dan terug naar Hythe(vlakbij Folkestone) langs de kustlijn. Ook daar zijn verschillende korte bochtige ritjes in verweven.De rit gaat via Southampton, Chichester, Brighton, Wilmington(Long Man) via Hastings en Rye naar Hythe. Onderweg zal er natuurlijk nog gestopt worden in Hastings en Rye, twee prachtige 'vakwerk'steden aan de witte kliffenkust. 280 km

  • donderdag 15 september: Route die vanuit Hythe, over het prachtige Royal Tunbridge Wells naar Maidstone waar ik eindelijk(na er toch al een tiental keer voorbij gereden te zijn) Leeds Castle ga bezoeken. Dan gaat het via Canterbury terug naar m'n hotel. Ook hier is me al verzekerd dat Trixie de beste zorgen gaat krijgen!! De uitbaters zijn Nepalees en hebben een restaurant met een prachtige, uitgebreide kaart, my cup of tea dus. cheers 210 km

  • vrijdag 16 september rij ik tegen een uur of 11 naar de parking van de Eurotunnel waar ik Liz, Chris, Ron, Bonnot, Margot, Marnix en Wilbird ga opwachten. Samen gaan we dan richting Hinckley 342 km

  • De bedoeling is dat we rond zondagavond 20u in Calais staan met den trein( whorship whorship whorship ). Hopelijk staat m'n huis er tegen dan nog want Little Bull past op m'n honden én m'n huis... pale 540 km


PS: -alle ritten zijn in .gdb, een garmin formaat, alleen te openen in Mapsource, een programma van Garmin dus.
-al m'n hotels en b&b's hebben wifi, dus normaal kan ik elke avond wel snel iets op het net breien...Continental run-Ace Café reunion-South of England-Triumph Live Hinckley Fingers-crossed-emoticon

Terug naar boven Ga naar beneden
CV
Vintage
Vintage
CV


Aantal berichten : 4471

Continental run-Ace Café reunion-South of England-Triumph Live Hinckley Empty
BerichtOnderwerp: Re: Continental run-Ace Café reunion-South of England-Triumph Live Hinckley   Continental run-Ace Café reunion-South of England-Triumph Live Hinckley Icon_minitimedi 07 sep 2010, 20:59

Ik kijk vooral uit naar die 16de en 17de Continental run-Ace Café reunion-South of England-Triumph Live Hinckley Smileydance010

't Amusement Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Bulldog
Veteran
Veteran
Bulldog


Aantal berichten : 1533
Leeftijd : 59
Woonplaats : a/d schelde in Klein Brabant

Continental run-Ace Café reunion-South of England-Triumph Live Hinckley Empty
BerichtOnderwerp: Re: Continental run-Ace Café reunion-South of England-Triumph Live Hinckley   Continental run-Ace Café reunion-South of England-Triumph Live Hinckley Icon_minitimedi 07 sep 2010, 21:05

Ik ook...alleen de nachten zie ik een beetje tegenop...
Allé, 't is vooral dat gesnurk dat me zorgen baart!! Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
LizSTripleR
Veteran
Veteran
LizSTripleR


Aantal berichten : 1188
Leeftijd : 55

Continental run-Ace Café reunion-South of England-Triumph Live Hinckley Empty
BerichtOnderwerp: Re: Continental run-Ace Café reunion-South of England-Triumph Live Hinckley   Continental run-Ace Café reunion-South of England-Triumph Live Hinckley Icon_minitimedi 07 sep 2010, 22:14

Kijk al nieuwsgerig uit naar het dagelijks rapport - leuke trip gewensd en tot binnenkort bounce Continental run-Ace Café reunion-South of England-Triumph Live Hinckley 689378

cheers

Liz
Terug naar boven Ga naar beneden
CV
Vintage
Vintage
CV


Aantal berichten : 4471

Continental run-Ace Café reunion-South of England-Triumph Live Hinckley Empty
BerichtOnderwerp: Re: Continental run-Ace Café reunion-South of England-Triumph Live Hinckley   Continental run-Ace Café reunion-South of England-Triumph Live Hinckley Icon_minitimedi 07 sep 2010, 22:15

Bull: ge hebt toch oordopjes bij hé? Ik ga die deze week nog halen zenne. Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Louie
Veteran
Veteran
Louie


Aantal berichten : 2200
Leeftijd : 65
Woonplaats : Kalmthout

Continental run-Ace Café reunion-South of England-Triumph Live Hinckley Empty
BerichtOnderwerp: Re: Continental run-Ace Café reunion-South of England-Triumph Live Hinckley   Continental run-Ace Café reunion-South of England-Triumph Live Hinckley Icon_minitimedi 07 sep 2010, 22:31

Bulldog,
ge hebt het mooi voorwoord...'k ben benieuwd...veel plezier en succes!
Terug naar boven Ga naar beneden
anarchy
Triumph sympathisant
anarchy


Aantal berichten : 5703

Continental run-Ace Café reunion-South of England-Triumph Live Hinckley Empty
BerichtOnderwerp: Re: Continental run-Ace Café reunion-South of England-Triumph Live Hinckley   Continental run-Ace Café reunion-South of England-Triumph Live Hinckley Icon_minitimewo 08 sep 2010, 06:15

Ziet er mooi uit!
Aan allen die de trip meerijden: amuseer jullie en geniet... Continental run-Ace Café reunion-South of England-Triumph Live Hinckley Icon_exclaim
Terug naar boven Ga naar beneden
mjj338
Veteran
Veteran
mjj338


Aantal berichten : 1018
Leeftijd : 67
Woonplaats : Landen

Continental run-Ace Café reunion-South of England-Triumph Live Hinckley Empty
BerichtOnderwerp: Re: Continental run-Ace Café reunion-South of England-Triumph Live Hinckley   Continental run-Ace Café reunion-South of England-Triumph Live Hinckley Icon_minitimewo 08 sep 2010, 10:57

Het "Thruxton race circuit" gaat wat tegenvallen denk ik. Ben daar onlangs een kijkje gaan nemen, is tegenwoordig een karting circuit. Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
Bulldog
Veteran
Veteran
Bulldog


Aantal berichten : 1533
Leeftijd : 59
Woonplaats : a/d schelde in Klein Brabant

Continental run-Ace Café reunion-South of England-Triumph Live Hinckley Empty
BerichtOnderwerp: Re: Continental run-Ace Café reunion-South of England-Triumph Live Hinckley   Continental run-Ace Café reunion-South of England-Triumph Live Hinckley Icon_minitimewo 08 sep 2010, 11:25

Bwah, dat valt nog wel mee hoor Etienne, er zijn 12 officiële motorsport-events per jaar:

Citaat :
Thruxton hosts a different motorsports and leisure activities. Due to a licensing restriction they are only allowed to host 12 days of Motorsport per calendar year. The rest of the year the track is used privately to provide petrol heads with driving experiences in high performance supercars.
Thruxton hosts the UKs British Superbike Championship over a three day period. Many thousands of fans, spectators and race goers attend, providing Thruxton and BARC (its owners) with a good source of income.
Other events hosted at Thruxton include, TOCA British Car Touring Championships, British Formula 3 Racing, British GT and the new Dunlop Great and British Festival.
Thruxton also provides the settings for a number of amatuer race meetings, including the “Thruxton Classic”, which provides heats for Classic Touring Cars, Classic Formula Ford 1600 and Formula Ford 2000.

Maar ik ga niet echt naar het circuit, daar mag je waarschijnlijk toch niet binnen. Smile
Ik wil gewoon die foto! Embarassed
Terug naar boven Ga naar beneden
3TA-BIRD
Senior member
Senior member
3TA-BIRD


Aantal berichten : 639
Leeftijd : 51
Woonplaats : Mol

Continental run-Ace Café reunion-South of England-Triumph Live Hinckley Empty
BerichtOnderwerp: Re: Continental run-Ace Café reunion-South of England-Triumph Live Hinckley   Continental run-Ace Café reunion-South of England-Triumph Live Hinckley Icon_minitimewo 08 sep 2010, 16:13

Wij zijn er ook klaar voor. Wij vertrekken donderdagnamiddag richting De Panne, waar we overnachten. Dan vrijdagochtend via de Franse duinen en de witte en de grijze neuzen naar Calais, waar we de Chunnel pakken en rond de middag in de UK arriveren. Beetje richting Londen bollen en camping in de buurt van Ace Cafe zoeken.

Na het ace cafe weekend zijn wij voorlopig van plan om richting Schotland, Hadrian Wall te biken, want daar lijkt er voor de komende tien dagen het minst kans op neerslag te zijn. Maar misschien dat we ook nog een dagje het spoor van Bulldog volgen.

Lijkt me een goeie titel voor een tv-documentaire: "In het spoor van Bulldog..." Cool
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bombtechnicians.be
cielenm
Member
Member
cielenm


Aantal berichten : 55
Leeftijd : 49
Woonplaats : Bilzen

Continental run-Ace Café reunion-South of England-Triumph Live Hinckley Empty
BerichtOnderwerp: Re: Continental run-Ace Café reunion-South of England-Triumph Live Hinckley   Continental run-Ace Café reunion-South of England-Triumph Live Hinckley Icon_minitimewo 08 sep 2010, 19:12

@ Bulldog: ivm het circuit, je kan vlot naar binnen rijden, maar op het circuit zelf geraak je niet. Ik ben er een dikke maand geleden nog geweest. (zie foto's bij reisverslagen -> Wales)
Terug naar boven Ga naar beneden
Bulldog
Veteran
Veteran
Bulldog


Aantal berichten : 1533
Leeftijd : 59
Woonplaats : a/d schelde in Klein Brabant

Continental run-Ace Café reunion-South of England-Triumph Live Hinckley Empty
BerichtOnderwerp: Re: Continental run-Ace Café reunion-South of England-Triumph Live Hinckley   Continental run-Ace Café reunion-South of England-Triumph Live Hinckley Icon_minitimedo 09 sep 2010, 13:56

Ah ok, misschien toch effe gaan piepen dan.

@3TA-BIRD
Ik heb gans mijnen trail al neergeschreven bovenaan dit topic, jullie gaan me dus makkelijk kunnen volgen.
Ik zal regelmatig eens achterom kijken. Alhoewel...het geroffel van twee twins met een samengestelde waarde van 2500 cc zal ik wel horen zeker?Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Bulldog
Veteran
Veteran
Bulldog


Aantal berichten : 1533
Leeftijd : 59
Woonplaats : a/d schelde in Klein Brabant

Continental run-Ace Café reunion-South of England-Triumph Live Hinckley Empty
BerichtOnderwerp: Re: Continental run-Ace Café reunion-South of England-Triumph Live Hinckley   Continental run-Ace Café reunion-South of England-Triumph Live Hinckley Icon_minitimeza 11 sep 2010, 08:41

Eerste verslagje vanuit Londen.

Hectische dag gehad!
Begin was al slecht: Trixie startte niet toen ik haar wou wekken gisterenmiddag, deze week aan het achterlicht gewerkt en door het vele in-en uitschakelen van het alarm enzo zal de batterij leeg geraakt zijn...
Snel m'n vader gebeld voor startkabels(vond de mijne niet) zal je altijd zien op zo'n moment. Gestart en weg, op de afspraakplaats bleek dat de eerste groep al door was, maar er kwamen nog vele anderen. Wink
Lange tijd staan babbelen met den baas van den ace, hij was vorige week even naar duitsland gekomen om de continental run mee te maken vanuit Dld.
Toffe gast én waanzinnig mooie 'company bike'....deze dus. Kleurstelling was niet helemaal m'n ding, maar verder: WOW!!
Ben dan gisteren maar verder gereden met een 7tal duitsers, eentje met een coole Thruxton die zwaar verbouwd was. Het was na 8en toen we eindelijk in het hotel waren...
Ik heb de Duitsers door centrum londen geloodst tijdens de vrijdagavondspits: wij TVFers zijn te goed voor deze wereld, ik weet het. Cool
's Avonds een taxi genomen naar de ACE, de motoren stonden veilig op de parking van het hotel, met m'n nieuwe Duitse vrienden. Daar kwam ik aan en de allereersten die ik daar zag waren 3TA en Broksie(zo moet ik ze nu noemen geloof ik). Wat gepraat over de reis enzo en dan stelde ik voor om wat te drinken; Drinken?? Neen hoor, niks drinken, ik moest en zou zuipen, zei ze. Ben dan maar (even) in de cider gevlogen. Shocked Nog wat verbroederd met een koppel uit Brugge, die ook eerst naar Dld waren gereden om dan met den hoop terug over België, naar Londen te rijden. Praatje gemaakt met wat locals, jonge gasten die helemaal wild waren van oude triumph en bsa's enzo. Toffe gasten, ik zie ze vanavond wel terug denk ik.

Heb dan eens gaan rondkijken...man man wat stonden daar ongelooflijk mooie machines: prachtige matchless, triumph,bsa, enz
Er was een kerel die op een gegeven moment z'n bsa van 1950 ging starten 'to take her for a spin'(om half één 's nachts!). Iedereen natuurlijk kijken, aantrappen, nog een keer nog een keer en toen ze eindelijk aansloeg, na de vijfde of zesde keer, begon iedereen luid te appaudiseren!
Geweldige sfeer dus!
Kwam toen 's nachts nog de eigenares tegen van de prachtig verbouwde kawa W650? die ik ooit al fotografeerde bij mij in het dorp. Toen ik haar zei dat ik haar motor op foto had in m'n telefoon, keek ze me aan alsof ik van mars en pluto samen kwam...tot ik haar de foto's liet zien. Toen nog bleek dat ze ook een bonnie heeft, zijn we dan ook maar iets gaan drinken...Heb haar gegevens, ga haar zeker uitnodigen wanneer we nog eens bijeen komen voor een rit ofzo.
Rond een uur of één, twee uur onze tijd dus, zijn we naar het hotel teruggekeerd.

Zwaar stressen(samen met wat Duitsers ook nog slechte benzine getankt-in België-Trixie schokte en sputterde een half uur aan een stuk), maar o zo leuke dag!!
Straks de moto's misschien laten zegenen door een paar 'local priests', dan een ride out door Londen, dan wat optredens meepikken...promising, promising.

Ik zal straks(vanavond?) wel wat foto's posten...
Terug naar boven Ga naar beneden
CV
Vintage
Vintage
CV


Aantal berichten : 4471

Continental run-Ace Café reunion-South of England-Triumph Live Hinckley Empty
BerichtOnderwerp: Re: Continental run-Ace Café reunion-South of England-Triumph Live Hinckley   Continental run-Ace Café reunion-South of England-Triumph Live Hinckley Icon_minitimeza 11 sep 2010, 09:02

Heeft 'Broksie' haar verjaardag al gevierd ja? Laughing

Ziet er daar nie slecht uit, denk da jullie tegen volgend weekend alleen nog maar willen slapen lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Louie
Veteran
Veteran
Louie


Aantal berichten : 2200
Leeftijd : 65
Woonplaats : Kalmthout

Continental run-Ace Café reunion-South of England-Triumph Live Hinckley Empty
BerichtOnderwerp: Re: Continental run-Ace Café reunion-South of England-Triumph Live Hinckley   Continental run-Ace Café reunion-South of England-Triumph Live Hinckley Icon_minitimeza 11 sep 2010, 10:49

mooi verslag Bulldog.....hou 't veilig en veel plezier nog
Terug naar boven Ga naar beneden
LizSTripleR
Veteran
Veteran
LizSTripleR


Aantal berichten : 1188
Leeftijd : 55

Continental run-Ace Café reunion-South of England-Triumph Live Hinckley Empty
BerichtOnderwerp: Re: Continental run-Ace Café reunion-South of England-Triumph Live Hinckley   Continental run-Ace Café reunion-South of England-Triumph Live Hinckley Icon_minitimeza 11 sep 2010, 23:40

Belovende eerste verslag, Bulldog, heeft al veel plezier gemaakt hier alien Ja, ja, we zijn allemaal aan het huppelen om te komen bounce Ik heb nu effekes problemen met de tailpack, dus zal moeten morgen 'n oplossing vinden Rolling Eyes Nog veel fun gewwensd, niet te moeilijk om links te rijden? lol!

Tot later!

Liz
Terug naar boven Ga naar beneden
KEVER
Senior member
Senior member
KEVER


Aantal berichten : 563
Leeftijd : 59
Woonplaats : Mere (Erpe-Mere)

Continental run-Ace Café reunion-South of England-Triumph Live Hinckley Empty
BerichtOnderwerp: Re: Continental run-Ace Café reunion-South of England-Triumph Live Hinckley   Continental run-Ace Café reunion-South of England-Triumph Live Hinckley Icon_minitimezo 12 sep 2010, 00:50

Count me in for the next edition !
Terug naar boven Ga naar beneden
3TA-BIRD
Senior member
Senior member
3TA-BIRD


Aantal berichten : 639
Leeftijd : 51
Woonplaats : Mol

Continental run-Ace Café reunion-South of England-Triumph Live Hinckley Empty
BerichtOnderwerp: Re: Continental run-Ace Café reunion-South of England-Triumph Live Hinckley   Continental run-Ace Café reunion-South of England-Triumph Live Hinckley Icon_minitimema 13 sep 2010, 21:31

Bruno slaat de nagel op de kop met zijn eerste verslag. Toffe sfeer, geweldige moto's en ik moet van brokskie zeggen dat het engels bier goed is maar dat het veel te lang duurt eer ge daar zat van wordt. Wijj hebben ondertussen besloten om morgen wales in te rijden ipv schotland. Zondag was tof en warm in brighton. Veel lol gehad met heer bruno und seiin deutschers en s avonds ook nog met tienne, zijn vrouwke en michael gaan stappen.

Binnenkort hopen foto's, ook van mijn nieuwe liefde: een norvin.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bombtechnicians.be
CV
Vintage
Vintage
CV


Aantal berichten : 4471

Continental run-Ace Café reunion-South of England-Triumph Live Hinckley Empty
BerichtOnderwerp: Re: Continental run-Ace Café reunion-South of England-Triumph Live Hinckley   Continental run-Ace Café reunion-South of England-Triumph Live Hinckley Icon_minitimema 13 sep 2010, 21:33

lol! moeten wij een paar Vedet-jes meebrengen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Bulldog
Veteran
Veteran
Bulldog


Aantal berichten : 1533
Leeftijd : 59
Woonplaats : a/d schelde in Klein Brabant

Continental run-Ace Café reunion-South of England-Triumph Live Hinckley Empty
BerichtOnderwerp: Re: Continental run-Ace Café reunion-South of England-Triumph Live Hinckley   Continental run-Ace Café reunion-South of England-Triumph Live Hinckley Icon_minitimewo 15 sep 2010, 19:10

Hoi jongens en meisjes...eindelijk nog eens een teken van leven...de netbook heeft er mee opgehouden te werken ttz. verbinding met het net lukt ni meer. Als ik thuis ben eens ne nieuwe windows op gooien denk ik.
Zit hier nu te werken op de laptop van den barman van m'n hotel in Hythe. Ik heb al geprobeerd om wat foto's op te laden via mijne picasa, maar dat wilt deze pc blijkbaar ni zo graag, het duurt ongeveer tien minuten om 5 foto's erop te krijgen.

Hier vinden jullie al iets, de rest zal iets voor in belgie worden(een trema kent dit engels klavier ook niet Crying or Very sad )

Heb maandag voor alle zekerheid toch maar een nieuwe batterij laten steken bij destination Triumph, een dealer in Washington....in Sussex. Kostte 68 pound...das geen geld vind ik.

Ben nu terug in de buurt van Folkestone, heb gisteren het national motor museum in Beaulieu gaan bezoeken. Prachtige auto's en motoren gezien: mooie jensen interceptor gezien(m'n broer heeft er ook eentje), geweldig mooie bsa's, matchless en natuurlijk ook Triumph's. Ben er ongeveer drie uren gebleven. Heb m'n geplande rit niet volledig kunnen afmaken omdat het anders te laat werd EN ik ongeveer een dik uur in de regen gereden heb...
Op een bepaald ogenblik voelde ik zelfs m'n voorwiel wegschuiven...
Het water kwam over de weg gestroomd, de weg ging 12%(twaalf!) naar beneden, in een haarspeldbocht(echt), op een weg bezaaid met bladeren(liep door een bos).
Ben dan maar effe aan de kant gaan staan om te bekomen. Ga morgen de moto toch wat poetsen denk ik, zo vuil zag ze er nog nooit uit.

Verder nog niks van noemenswaardige regen gezien en voor de rest van de week hebben ze droog, zelfs zonnig weer voorspeld-zowel in het zuiden als in de midlands. Het ziet er dus super uit voor dit weekend.

Ok, tot het volgende verslagje zeker?

Terug naar boven Ga naar beneden
little bull
Triumph sympathisant
little bull


Aantal berichten : 204
Leeftijd : 47

Continental run-Ace Café reunion-South of England-Triumph Live Hinckley Empty
BerichtOnderwerp: Re: Continental run-Ace Café reunion-South of England-Triumph Live Hinckley   Continental run-Ace Café reunion-South of England-Triumph Live Hinckley Icon_minitimewo 15 sep 2010, 19:21

Whola, dienen triumph met grijs en wit: schoon! En dienen bmw (jaja) is ook een knap masjien!
Terug naar boven Ga naar beneden
anarchy
Triumph sympathisant
anarchy


Aantal berichten : 5703

Continental run-Ace Café reunion-South of England-Triumph Live Hinckley Empty
BerichtOnderwerp: Re: Continental run-Ace Café reunion-South of England-Triumph Live Hinckley   Continental run-Ace Café reunion-South of England-Triumph Live Hinckley Icon_minitimewo 15 sep 2010, 19:21

Tof dit nearly live te kunnen meelezen.
@Bulldog en alle anderen die er al zijn of nog moeten vertrekken: hou het veilig want we zien jullie graag (veilig terug) Continental run-Ace Café reunion-South of England-Triumph Live Hinckley Icon_exclaim
Terug naar boven Ga naar beneden
CV
Vintage
Vintage
CV


Aantal berichten : 4471

Continental run-Ace Café reunion-South of England-Triumph Live Hinckley Empty
BerichtOnderwerp: Re: Continental run-Ace Café reunion-South of England-Triumph Live Hinckley   Continental run-Ace Café reunion-South of England-Triumph Live Hinckley Icon_minitimewo 15 sep 2010, 19:22

Zie ik da goed? Ben jij punten aan 't scoren op foto 8??? lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Bulldog
Veteran
Veteran
Bulldog


Aantal berichten : 1533
Leeftijd : 59
Woonplaats : a/d schelde in Klein Brabant

Continental run-Ace Café reunion-South of England-Triumph Live Hinckley Empty
BerichtOnderwerp: Re: Continental run-Ace Café reunion-South of England-Triumph Live Hinckley   Continental run-Ace Café reunion-South of England-Triumph Live Hinckley Icon_minitimewo 15 sep 2010, 19:57

Jong, ge wilt ni weten hoe goed ik hier scoor. Neen echt, ze zijn hier echt zot van thruxtons. Had het er nog over aan den ace met een paar engelsmannen, blijkbaar kunt ge bijna geen thruxtons proefrijden omdat ze verkocht zijn van de moment dat er eentje binnenkomt bij een dealer. En nu ik er aan denk, bij den dealer waar ik de batterij liet vervangen stonden er twee, ne rode en ne special edition...er mocht niemand gaan opzitten omdat ze allebei verkocht waren. Tja, ze hebben smaak de engelsen.

Ook aan den Ace, geweldig veel reacties gehad(ben er maar een avond met trixie geweest) van engelsen, duitsers, fransen en ook ne luxemburger gesproken die er volledig zot van was.
Ook onderweg regelmatig nen opgestoken duim gehad. Nogmaals...ze hebben smaak...ze zijn natuurlijk wel redelijk 'patriotic' Very Happy

Terug naar boven Ga naar beneden
CV
Vintage
Vintage
CV


Aantal berichten : 4471

Continental run-Ace Café reunion-South of England-Triumph Live Hinckley Empty
BerichtOnderwerp: Re: Continental run-Ace Café reunion-South of England-Triumph Live Hinckley   Continental run-Ace Café reunion-South of England-Triumph Live Hinckley Icon_minitimewo 15 sep 2010, 19:59

Rolling Eyes 'k heb altijd al gezegd dat er iets fout is met die engelsen hé geek
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Continental run-Ace Café reunion-South of England-Triumph Live Hinckley Empty
BerichtOnderwerp: Re: Continental run-Ace Café reunion-South of England-Triumph Live Hinckley   Continental run-Ace Café reunion-South of England-Triumph Live Hinckley Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Continental run-Ace Café reunion-South of England-Triumph Live Hinckley
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» The Bullit : cafe racers and cafe culture
» BMW cafe racers
» een bruin café
» Cafe BP Mortsel
» Cafe racers

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
:.. www.TriumphVlaanderen.be ..: :: Meetings & Evenementen :: Fotos en reacties :: Reisverslagen-
Ga naar: