Miljaar! Ik ben d'r nog lang niet en mijn tankje is bijna leeg! Ik heb dringend brandstof nodig! Het lijkt me bijna onwaarschijnlijk dat ik in deze kille droge saaie woestijn een benzinepomp ga vinden.
Droom ik of is het een fata morgana? Dit is niet normaal! Een prachtvrouw met schitterend blinkend haar en een dodelijke glimlach doet mijn tankje vol! Super!
"Jij bent een prachtvrouw! Je haar blinkt zo mooi! Om over je glimlach maar te zwijgen!"
"Ik wed dat je dat tegen elk meisje zegt?"
"Nee!"
"Best wel een stoere motor! Gaat ie hard?"
"Ga je mee?"
"Gaat ie hard?"
"Nee!"
"Ok, ik ga met je mee tot aan het weipaaltje met een buizerd erop!"
"Je bent mooi! De mooiste vrouw die ik ooit heb gezien. Je bent een plaatje!"
"Meen je dat?"
"Ja!"
"Kom op, we zijn weg."
Zou er ooit een moment komen dat ik geen buizerds meer wil zien? Buizerds op weipaaltjes?
"Zit die tankdop niet in de weg?"
Haar haar schittert. Nee, niet door de zon. Gewoon door de natuurlijke aanleg. Dat kan. Er bestaat zo'n haar. Haar haar bijvoorbeeld. Van het meisje vóór me. En, het ruikt nog lekker ook! Ik begraaf mijn hoofd in haar haar. Haar natte haar. Haar natte glimmende haar. Door de opwinding ben ik dat vergeten te vertellen. Dat het regent dat het giet. Haar haar ruikt heerlijk.
"Mag ik het stuur eens vasthouden?"
Ik ken dit ergens van maar door de opwinding weet ik het niet zeker.
"Hou je het stuur wel recht?" Ik had er misschien bij moeten vertellen behalve in de bochten. Maar dat was ik vergeten, door de opwinding.
"Hou me maar stevig vast want ik ga het gas erop gooien!"
Waar moet ik haar nu vasthouden. Vaag had ik wel een idee waar, maar 'k was 't vergeten. Door de opwinding...