:.. www.TriumphVlaanderen.be ..:
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Forum voor Triumph motoren
 
FacebookIndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Welkom op Triumph Vlaanderen Forum

 

 Mijn ongeval met mijn geliefde street triple

Ga naar beneden 
+20
ronny
scooby
lukke
nelly
thunderbird mania
WIM961
Manu
Ron
Black swept
Flitz
pluche
Oldtimer
katrien
mrbullmastiff
Louie
raoul
CV
davince
anarchy
Robin B
24 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Robin B
Member
Member



Aantal berichten : 124
Leeftijd : 42
Woonplaats : Lummen

Mijn ongeval met mijn geliefde street triple Empty
BerichtOnderwerp: Mijn ongeval met mijn geliefde street triple   Mijn ongeval met mijn geliefde street triple Icon_minitimedi 14 jun 2011, 19:12

Zaterdag na een flauwte even bewusteloos geweest terwijl ik aan het rijden was. Ik kwam bij en ik lag op de pechstrook, met iemand langs mij enmij moto 20 m verder langs de vangrails. Niks gebroken en geen schrammen dankzij mijn dikke motorjas + broek + helm. Tegen welke snelheid ik onderuit ben gegaan weet ik niet. Daarna rechtgekrabbeld en naar de moto gaan kijken, maar ik kon de snelweg niet over want het was druk (13.15). Hierna is de ambulance gekomen om mij te halen en iets later was de politie ook daar. Een takelbedrijf is iets later, toen ik al in het ziekenhuis was mijne moto komen oppikken. Hierna een nachtje tot namiddag in het ziekenhuis moeten blijven wat weeral een ellendige ervaring was. Vandaag (dinsdag14/06) de motor eerst gaan inspecteren: tank serieus geblutst, lage uitlaat beschadigd, radiator ophanging afgebroken, 1 spiegel afgebroken, voorvork misschien beschadigd, rechter kapje radiator bescherming, voorste pinkers, zadel beschadigt. Ik denk dat de stukken waarover ik niet zeker ben zoals de voorvork en de radiator gaan doorwegen financieel gaan doorwegen. Ik vindt het zo spijtig dat dit gebeurd is want dit is nu de eerste motor waar ik echt verliefd op ben geworden Crying or Very sad . Ik heb er ook voor 1000 € aftermarket spullen op gezet omdat ik gek ben deze motor.

Maar ja, ik mag blij zijn dat ik er zelf niets aan over heb gehouden, had heel anders kunnen aflopen...
Terug naar boven Ga naar beneden
anarchy
Triumph sympathisant
anarchy


Aantal berichten : 5703

Mijn ongeval met mijn geliefde street triple Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn ongeval met mijn geliefde street triple   Mijn ongeval met mijn geliefde street triple Icon_minitimedi 14 jun 2011, 19:39

Spoedig herstel alvast.
Laat ons hopen dat het ZH de reden van van die flauwte en bewusteloosheid kan opsporen.
Terug naar boven Ga naar beneden
davince
Senior member
Senior member
davince


Aantal berichten : 707

Mijn ongeval met mijn geliefde street triple Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn ongeval met mijn geliefde street triple   Mijn ongeval met mijn geliefde street triple Icon_minitimedi 14 jun 2011, 19:43

Dat je er geen letsels aan hebt overgehouden is het allerbelangerijkste en die paar 1000 euro stellen toch niets voor in een mensenleven? Af en toe eens wat uurtjes bijkloppen dit jaar, en volgend jaar, en het jaar daarop, en ...
Beterschap en succes met het herstellen.
Terug naar boven Ga naar beneden
CV
Vintage
Vintage
CV


Aantal berichten : 4471

Mijn ongeval met mijn geliefde street triple Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn ongeval met mijn geliefde street triple   Mijn ongeval met mijn geliefde street triple Icon_minitimedi 14 jun 2011, 19:55

Damn en de uitlaat stond er juist onder Mad

Veel beterschap !
Terug naar boven Ga naar beneden
raoul
Vintage
Vintage
raoul


Aantal berichten : 2579
Woonplaats : Zolder

Mijn ongeval met mijn geliefde street triple Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn ongeval met mijn geliefde street triple   Mijn ongeval met mijn geliefde street triple Icon_minitimedi 14 jun 2011, 19:58

Een hele spijtig voorval is dat en hoop op een spoedig herstel

en dat de oorzaak van dit alles gevonden en

opgelost kan worden !
Terug naar boven Ga naar beneden
Louie
Veteran
Veteran
Louie


Aantal berichten : 2200
Leeftijd : 65
Woonplaats : Kalmthout

Mijn ongeval met mijn geliefde street triple Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn ongeval met mijn geliefde street triple   Mijn ongeval met mijn geliefde street triple Icon_minitimedi 14 jun 2011, 20:05

Heel veel sterkte en beterschap!
Terug naar boven Ga naar beneden
mrbullmastiff
Veteran
Veteran
mrbullmastiff


Aantal berichten : 1604
Leeftijd : 60
Woonplaats : Sluiskil

Mijn ongeval met mijn geliefde street triple Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn ongeval met mijn geliefde street triple   Mijn ongeval met mijn geliefde street triple Icon_minitimedi 14 jun 2011, 20:14

Wat een ellende, beterschap.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.mobrie.nl
katrien
Member
Member
katrien


Aantal berichten : 59
Leeftijd : 59
Woonplaats : geluwe

Mijn ongeval met mijn geliefde street triple Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn ongeval met mijn geliefde street triple   Mijn ongeval met mijn geliefde street triple Icon_minitimedi 14 jun 2011, 20:21

kom da tegen , kon veel slechter aflopen
hopelijk vinden ze het probleem bij u want is best gevaarlijk
veel beterschap
Terug naar boven Ga naar beneden
Oldtimer
Member
Member
Oldtimer


Aantal berichten : 130
Leeftijd : 73
Woonplaats : Wuustwezel

Mijn ongeval met mijn geliefde street triple Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn ongeval met mijn geliefde street triple   Mijn ongeval met mijn geliefde street triple Icon_minitimedi 14 jun 2011, 21:55

Live sucks somtimes! Crying or Very sad
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Mijn ongeval met mijn geliefde street triple Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn ongeval met mijn geliefde street triple   Mijn ongeval met mijn geliefde street triple Icon_minitimedi 14 jun 2011, 21:58

t'beste amigo
Terug naar boven Ga naar beneden
pluche
Vintage
Vintage
pluche


Aantal berichten : 2667
Leeftijd : 60

Mijn ongeval met mijn geliefde street triple Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn ongeval met mijn geliefde street triple   Mijn ongeval met mijn geliefde street triple Icon_minitimedi 14 jun 2011, 22:01

Ben ook blij te horen dat jij nog "heel" bent...de rest komt wel in orde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Flitz
Admin
Admin
Flitz


Aantal berichten : 2490
Leeftijd : 38
Woonplaats : Helchteren

Mijn ongeval met mijn geliefde street triple Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn ongeval met mijn geliefde street triple   Mijn ongeval met mijn geliefde street triple Icon_minitimedi 14 jun 2011, 22:35

sterkte !


Als je onderdelen verkoopt van de moto laat maar iets weten. Of als je onderdelen zoekt ook !
Terug naar boven Ga naar beneden
http://ITnMore.be
Black swept
Veteran
Veteran
Black swept


Aantal berichten : 2113
Leeftijd : 61
Woonplaats : Sarlat

Mijn ongeval met mijn geliefde street triple Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn ongeval met mijn geliefde street triple   Mijn ongeval met mijn geliefde street triple Icon_minitimedi 14 jun 2011, 23:00

@ Robin B , Breng da radiatorke + stuk mar langs ,,, ik TIG da wel voor jou
Terug naar boven Ga naar beneden
Ron
Member
Member
Ron


Aantal berichten : 200
Leeftijd : 67
Woonplaats : Merksem

Mijn ongeval met mijn geliefde street triple Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn ongeval met mijn geliefde street triple   Mijn ongeval met mijn geliefde street triple Icon_minitimedi 14 jun 2011, 23:49

Veel beterschap
Terug naar boven Ga naar beneden
Manu
Member
Member
Manu


Aantal berichten : 156
Leeftijd : 56
Woonplaats : Lier

Mijn ongeval met mijn geliefde street triple Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn ongeval met mijn geliefde street triple   Mijn ongeval met mijn geliefde street triple Icon_minitimewo 15 jun 2011, 00:12

Hey sterkte,
misschien gelukkig dat je even "weg" was ne de flauwte bij 't vallen, dan ben je heel ontspannen en is er minder lichamelijke schade.
Je viel blijkbaar aan de goede kant van de weg.
Koester maar wat er nog wel is.
Moto onderdelen kunnen vervangen worden.
Spoedig en grondig herstel!
you're not alone!
Terug naar boven Ga naar beneden
WIM961
Veteran
Veteran
WIM961


Aantal berichten : 1074
Leeftijd : 63
Woonplaats : Mortsel

Mijn ongeval met mijn geliefde street triple Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn ongeval met mijn geliefde street triple   Mijn ongeval met mijn geliefde street triple Icon_minitimewo 15 jun 2011, 07:59

Hey Robin, hopelijk vinden ze de oorzaak van de flauwte en die stukken aan je geliefde dat is balen als een stekker, ik weet er alles van, maar kan allemaal gerepareerd worden.
Sterkte!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Mijn ongeval met mijn geliefde street triple Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn ongeval met mijn geliefde street triple   Mijn ongeval met mijn geliefde street triple Icon_minitimewo 15 jun 2011, 09:49

Diabetes ?
Terug naar boven Ga naar beneden
thunderbird mania
Vintage
Vintage
thunderbird mania


Aantal berichten : 4633
Leeftijd : 56
Woonplaats : waasland

Mijn ongeval met mijn geliefde street triple Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn ongeval met mijn geliefde street triple   Mijn ongeval met mijn geliefde street triple Icon_minitimewo 15 jun 2011, 13:39

veel beterschap man !
Terug naar boven Ga naar beneden
nelly
Member
Member



Aantal berichten : 310
Woonplaats : Zonhoven

Mijn ongeval met mijn geliefde street triple Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn ongeval met mijn geliefde street triple   Mijn ongeval met mijn geliefde street triple Icon_minitimewo 15 jun 2011, 17:01

Jammer , jammer ...
veel beterschap toegewenst voor jou ...
(en je motor)
grtzz , nelly
Terug naar boven Ga naar beneden
Robin B
Member
Member



Aantal berichten : 124
Leeftijd : 42
Woonplaats : Lummen

Mijn ongeval met mijn geliefde street triple Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn ongeval met mijn geliefde street triple   Mijn ongeval met mijn geliefde street triple Icon_minitimewo 15 jun 2011, 18:05

Ten eerste bedankt voor al die lieve reacties. Met mij is alles fysiek goed, voel me alleen een beetje misselijk van de depakine tegen epilepsie. Het is wel niet zeker dat ik een epileptische aanval heb gehad volgens de dokter maar ik moet nu 1 jaar die medicatie blijven nemen.

Vandaag ook een pijnlijk telefoontje gekregen: de motor is total loss Crying or Very sad. Frame beschadigd, barst in het balhoofd, voorste wiel krom, fourche krom, tank gedeukt en nog vele kleine beschadigingen.

Dit was mijn favoriete motor en zal altijd een plaatsje blijven hebben in mijn motorhart Crying or Very sad .

Ik besef wel dat ik er fysiek heel goed vanaf ben gekomen, toch doet het veel pijn en is dit weeral een nachtmerrie die werkelijkheid is geworden. Hoe is het toch mogelijk...
Terug naar boven Ga naar beneden
lukke
Senior member
Senior member
lukke


Aantal berichten : 835
Leeftijd : 65
Woonplaats : Holsbeek

Mijn ongeval met mijn geliefde street triple Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn ongeval met mijn geliefde street triple   Mijn ongeval met mijn geliefde street triple Icon_minitimewo 15 jun 2011, 21:15

Robin,

Ik voel met je mee. Dit is klote. Maar bedenk dat je een goede engelbewaarder hebt. Alles is vervangbaar behalve jij. Het is vervelend dat je waarom eigenlijk niet echt kent.
Terug naar boven Ga naar beneden
scooby
Member
Member
scooby


Aantal berichten : 196
Leeftijd : 57
Woonplaats : montfoort

Mijn ongeval met mijn geliefde street triple Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn ongeval met mijn geliefde street triple   Mijn ongeval met mijn geliefde street triple Icon_minitimewo 15 jun 2011, 21:37

beterschap, leef met je mee
hou ons op de hoogte s.v.p.

sterkte (met gezondheid en motorfiets)
Terug naar boven Ga naar beneden
ronny
Veteran
Veteran
ronny


Aantal berichten : 1630
Leeftijd : 57
Woonplaats : Holsbeek

Mijn ongeval met mijn geliefde street triple Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn ongeval met mijn geliefde street triple   Mijn ongeval met mijn geliefde street triple Icon_minitimewo 15 jun 2011, 23:31

Robin ,
veel sterkte toegewenst en hopelijk vinden ze snel wat de oorzaak van uw flauwte was . Een andere motor (natuurlijk een Triumph Very Happy) zal er zeker en vast wel eens komen zeker hé , ahja eens motorijder , altijd motorijder hé ....... cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Akiruo
Senior member
Senior member
Akiruo


Aantal berichten : 692
Leeftijd : 50
Woonplaats : bij de zimmertoren

Mijn ongeval met mijn geliefde street triple Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn ongeval met mijn geliefde street triple   Mijn ongeval met mijn geliefde street triple Icon_minitimedo 16 jun 2011, 20:59

Nooit een tof verhaal. Goed dat je het kan navertellen. Ben zelf ooit ook flauwgevallen zonder echte aanleiding. Heb toen wat bloedproefen moeten doen en ze hebben het eigenlijk nooit kunnen vinden.
Hopelijk is de kostprijs van de herstelling niet te hoog.
Terug naar boven Ga naar beneden
noeL
Triumph sympathisant



Aantal berichten : 923
Leeftijd : 65

Mijn ongeval met mijn geliefde street triple Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn ongeval met mijn geliefde street triple   Mijn ongeval met mijn geliefde street triple Icon_minitimedo 16 jun 2011, 21:22

Ja wadde! Jammer dat het moest gebeuren. Hopelijk vinden ze de oorzaak van je flauwte, alleszinds beterschap en snel terug de baan op!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Mijn ongeval met mijn geliefde street triple Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn ongeval met mijn geliefde street triple   Mijn ongeval met mijn geliefde street triple Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Mijn ongeval met mijn geliefde street triple
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Street Triple 2013
» 2011 Street Triple
» 2011 Street Triple R
» Goede tips bij ongeval
» Nog een award voor op de Street kast

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
:.. www.TriumphVlaanderen.be ..: :: Extra :: Ongevallen & minder nieuws-
Ga naar: