:.. www.TriumphVlaanderen.be ..:
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Forum voor Triumph motoren
 
FacebookIndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Welkom op Triumph Vlaanderen Forum

 

 Mannix, ik ken hem niet

Ga naar beneden 
+6
raoul
mrbullmastiff
dbcompetition
anarchy
thunderbird mania
Louie
10 plaatsers
AuteurBericht
Louie
Veteran
Veteran
Louie


Aantal berichten : 2200
Leeftijd : 65
Woonplaats : Kalmthout

Mannix, ik ken hem niet Empty
BerichtOnderwerp: Mannix, ik ken hem niet   Mannix, ik ken hem niet Icon_minitimewo 14 dec 2011, 16:35

Mag ik ook nog even iets zeggen ?

Aanleiding van al deze zever is er gekomen (dacht ik toch) door het topic "Triumphmannen onder elkaar " ,dan is mijn mening daarover; wie dat topic start er ook de verantwoordelijkheid voor draagt, de brand zo snel mogelijk moet blussen en geen nieuwe huisjes moet gaan bouwen (topics), en er zich niets meer van aantrekt zoals eenieder hier toch kan vaststellen.De moderators de hete kolen uit het vuur laten halen is vind ik dan ook laag bijdegronds.Men zou éérder zo iemand een ban moeten geven (jullie weten allemaal over wie het hier gaat) Remember het Nederlandse forum waar ze hem volledig afgeflikkerd hebben voor gelijkaardig aanzetten tot.!!


Bovenstaande is geschreven door ene Mannix. Ik ken hem niet. Misschien heeft ie wel gelijk behalve in dat laatste gedeelte. Daar op het nederlandse fourm is door een enkeling, bezwaren gemaakt dat verhalen niet zouden passen op een motorforum. En daar heeft ie man misschien ook wel weer gelijk in. Maar helaas, van motoren heb ik geen verstand en kan er niet over meepraten. Ik kan eigenlijk over heel weinig meepraten. Maar Mannix schrijft ook iets van laag bij de gronds en over mij een ban geven, weliswaar zonder mijn naam te noemen! Voor die enkeling op het nederlandse forum ben ik uit mezelf weggegaan, een enkeling die trouwens een stuk minder ongenuanceerd denkt en schrijft dan Mannix. Mannix, mwah, ik ken hem niet.
Ik word te oud voor dit. Slu.

Terug naar boven Ga naar beneden
thunderbird mania
Vintage
Vintage
thunderbird mania


Aantal berichten : 4633
Leeftijd : 56
Woonplaats : waasland

Mannix, ik ken hem niet Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mannix, ik ken hem niet   Mannix, ik ken hem niet Icon_minitimewo 14 dec 2011, 16:49

Mannix zou beter haar mond houden.je bent tenslotte zelf verantwoordelijk voor wat je schrijft .godverd......kort van geest.Mad

zo een mensen wil ik zelfs niet kennen.


Laatst aangepast door thunderbird mania op wo 14 dec 2011, 17:00; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
anarchy
Triumph sympathisant
anarchy


Aantal berichten : 5703

Mannix, ik ken hem niet Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mannix, ik ken hem niet   Mannix, ik ken hem niet Icon_minitimewo 14 dec 2011, 16:55

@Louie

Citaat :
verhalen niet zouden passen op een motorforum

Voor mij precies de charme van het forum,dat het net niet altijd over motoren gaat.

Citaat :
een enkeling, bezwaren gemaakt

Als die enkeling zich kenbaar heeft gemaakt,alle respekt voor zijn mening

Citaat :
de brand zo snel mogelijk moet blussen

Niet iedereen reageert even fel geek
Terug naar boven Ga naar beneden
dbcompetition
Vintage
Vintage
dbcompetition


Aantal berichten : 4297
Leeftijd : 71
Woonplaats : booischot

Mannix, ik ken hem niet Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mannix, ik ken hem niet   Mannix, ik ken hem niet Icon_minitimewo 14 dec 2011, 18:52

Mannix (hij of zij ?) zou beter eerst moeten nadenken voor het onzin begint te vertellen en mensen ten onrechte te beschuldigen... en eerst een paar weken gewoon op het forum lezen zodat ze de mensen hier leert kennen Gewoon een beetje proberen te lachen, er is al miserie genoeg op deze bol zonder dat wij ook nog eens ruzie beginnen te maken op een onozel forumpje van 300 leden...
Terug naar boven Ga naar beneden
thunderbird mania
Vintage
Vintage
thunderbird mania


Aantal berichten : 4633
Leeftijd : 56
Woonplaats : waasland

Mannix, ik ken hem niet Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mannix, ik ken hem niet   Mannix, ik ken hem niet Icon_minitimewo 14 dec 2011, 19:07

Mannix, ik ken hem niet 44646
Terug naar boven Ga naar beneden
thunderbird mania
Vintage
Vintage
thunderbird mania


Aantal berichten : 4633
Leeftijd : 56
Woonplaats : waasland

Mannix, ik ken hem niet Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mannix, ik ken hem niet   Mannix, ik ken hem niet Icon_minitimewo 14 dec 2011, 19:12

40 postjes en je zorgt er voor dat nen toffe mens met 2717 posten weg blijft .

proficiat mevrouw .

is het niet zo als je een kaart vraagt voor een ander dat je er zelf een krijgt !!!!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
mrbullmastiff
Veteran
Veteran
mrbullmastiff


Aantal berichten : 1604
Leeftijd : 60
Woonplaats : Sluiskil

Mannix, ik ken hem niet Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mannix, ik ken hem niet   Mannix, ik ken hem niet Icon_minitimewo 14 dec 2011, 19:16

Relax,
Waar Mannix naar verwijst is geen reden geweest voor de ban en dus niet relevant.

Louie, gaat hier toch niet wegblijven vanwege dat bericht zeker.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.mobrie.nl
dbcompetition
Vintage
Vintage
dbcompetition


Aantal berichten : 4297
Leeftijd : 71
Woonplaats : booischot

Mannix, ik ken hem niet Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mannix, ik ken hem niet   Mannix, ik ken hem niet Icon_minitimewo 14 dec 2011, 19:48

dan zou het wel eens héééél stil kunnen worden op dit forum ...Rolling Eyes
Terug naar boven Ga naar beneden
raoul
Vintage
Vintage
raoul


Aantal berichten : 2579
Woonplaats : Zolder

Mannix, ik ken hem niet Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mannix, ik ken hem niet   Mannix, ik ken hem niet Icon_minitimewo 14 dec 2011, 20:03

Het aantal posts speelt geen enkele rol ...

als we maar iets kunnen delen op het forum

met wat respect voor elkaar !
Terug naar boven Ga naar beneden
CV
Vintage
Vintage
CV


Aantal berichten : 4471

Mannix, ik ken hem niet Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mannix, ik ken hem niet   Mannix, ik ken hem niet Icon_minitimewo 14 dec 2011, 20:24

Ik dacht dat we dat gedoe afgesloten hadden? Laat het passeren mensen, nauwelijks iemand die dit bericht gelezen had en nu komt het hier terug in the picture, zie het nut er niet van in om eerlijk te zijn.

't Wordt tijd dat het weer eens een goede dag is, zodat de stress er weer eens kan afgereden worden precies.
Terug naar boven Ga naar beneden
ggfh
Vintage
Vintage
ggfh


Aantal berichten : 5634
Leeftijd : 54
Woonplaats : ruisbroek

Mannix, ik ken hem niet Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mannix, ik ken hem niet   Mannix, ik ken hem niet Icon_minitimewo 14 dec 2011, 20:26

Mannix moet wat duidelijker zijn, want ik had het verkeerd begrepen.
Dacht dat het over iemand anders ging.

Waarom zouden er geen(straffe) verhalen mogen opkomen?
Dit gaat hier niet over vervoersmiddelen, maar motoren, toch?
En dat is voor mij wat anders.


edit: CV, je hebt gelijk.

Terug naar de orde van de dag: motorverhalen enzo.
Terug naar boven Ga naar beneden
lukke
Senior member
Senior member
lukke


Aantal berichten : 835
Leeftijd : 65
Woonplaats : Holsbeek

Mannix, ik ken hem niet Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mannix, ik ken hem niet   Mannix, ik ken hem niet Icon_minitimewo 14 dec 2011, 20:53

Verhalen horen op dit Forum. Als we uitrukken met ons dierbaar monstertje is het toch altijd om een verhaal te doen niet? T'is zeker niet om kilometers te malen dat we uitrijden het doen. T'is om dat éne leuke feit, dan unieke moment, dat wij dondervogels alleen gezien hebben dat we het doen,... het kan een vogel in de lucht zijn, een kasteel, een boerderij, een bruin cafe, ...


Ik ben wat uit roulatie geweest (leuk reisje gehad), en heb dus wat gemist.Laat de lente maar komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
rjohan
Member
Member
rjohan


Aantal berichten : 408

Mannix, ik ken hem niet Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mannix, ik ken hem niet   Mannix, ik ken hem niet Icon_minitimewo 14 dec 2011, 21:19

db binnenkort ....... nu nog

300

299

298

297 leden:lol!:

wie weet nog m.......Mannix, ik ken hem niet 491962 alles is mogelijk , misschien zelfs wel 301 wie weet hahahaah

dit is hopellijk verstaanbaar off : naiityndhan mo ako lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
thunderbird mania
Vintage
Vintage
thunderbird mania


Aantal berichten : 4633
Leeftijd : 56
Woonplaats : waasland

Mannix, ik ken hem niet Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mannix, ik ken hem niet   Mannix, ik ken hem niet Icon_minitimewo 14 dec 2011, 21:47

Het aantal posts speelt geen enkele rol ...


wat ik hier mee bedoel is als je hier alleen maar iets post om uw gal en vergif te spuien is het beter dat je gewoon opstapt en niet de mens met goede bedoelingen laat opstappen .hier zijn vriendschappen ontstaan en naar mijn mening sterke vriendschappen .kom daar aub niet tussen om dat stuk te maken. ik zou het erg vinden als mijne maat (maten) hier wegblijft voor ik weet niet wat. respect begint met jezelf raoul
Terug naar boven Ga naar beneden
mrbullmastiff
Veteran
Veteran
mrbullmastiff


Aantal berichten : 1604
Leeftijd : 60
Woonplaats : Sluiskil

Mannix, ik ken hem niet Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mannix, ik ken hem niet   Mannix, ik ken hem niet Icon_minitimedo 15 dec 2011, 00:28

Een slot dat is misschien wel het beste wat we kunnen doen als afsluiting van al deze berichten. Inmiddels is er wel genoeg gezegd en anders blijft het maar doorgaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.mobrie.nl
Gesponsorde inhoud





Mannix, ik ken hem niet Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mannix, ik ken hem niet   Mannix, ik ken hem niet Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Mannix, ik ken hem niet
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
:.. www.TriumphVlaanderen.be ..: :: Extra :: Kruip in je pen-
Ga naar: