:.. www.TriumphVlaanderen.be ..:
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Forum voor Triumph motoren
 
FacebookIndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Welkom op Triumph Vlaanderen Forum

 

 Caferacers

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Louie
Veteran
Veteran
Louie


Aantal berichten : 2200
Leeftijd : 65
Woonplaats : Kalmthout

Caferacers Empty
BerichtOnderwerp: Caferacers   Caferacers Icon_minitimedi 27 dec 2011, 20:37

Verdorie, de eeuwige twijfelaar die ik ben. Een aluminium tank zoals de Norton Manx of Triton, of gewoon een grotere tank. Of alleen het zitje veranderen en het achterspatbord weghalen. Alle caferacers hebben wel iets speciaals. Of toch maar zoveel mogelijk naar die racers die we in Chimay en Franchorchamps hebben gezien.
Ik kijk er naar uit om mijne Bonnie met de aluminium tank en zitje in de garage te zien staan. Hee, wie een fotooke heeft waar ik een lekker naar kan kijken en dat me kan helpen om de beslissing te vergemakkelijken die zou me daar een groot plezier mee doen.
Ik heb een adresje gevonden in Eindhoven waar ik volgende week eens wil gaan kijken. Maar ik moet wel goed weten wat ik wil, want zo'n veranderingen die zal ik niet gauw meer doen. Ik voel me wel een beetje een overloper om het toch al mooie lijntje van mijne zwarte schat te versnijden.
Zo'n heel klein kontje met een bolletje en helemaal niks van spatbord is ook wel koel hè? En smerig zei er iemand tegen me.
Verdorie, ik wou dat ik 32 jaar geleden had geweten dat er zulke mooie motoren waren. Of dat ge motoren zo kon aanpassen.
O ja, en tips en goede raad zijn nog steeds heel erg welkom.

58


Terug naar boven Ga naar beneden
CV
Vintage
Vintage
CV


Aantal berichten : 4471

Caferacers Empty
BerichtOnderwerp: Re: Caferacers   Caferacers Icon_minitimedi 27 dec 2011, 20:41

Ik zou vooraf toch nog eens goed overleggen met uw mechanieker, die kan u zeker goeie tips geven Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
bagheera
Triumph sympathisant
bagheera


Aantal berichten : 1321
Leeftijd : 37
Woonplaats : Begijnendijk

Caferacers Empty
BerichtOnderwerp: Re: Caferacers   Caferacers Icon_minitimedi 27 dec 2011, 22:01

Het lijkt me idd heel spannend om iets waar je toch al zo van houd te veranderen. Dat alu vind ik ook allemaal geweldig maar dat is iets dat je maar 1 keer doet dus moet het perfect zijn het nadeel dat je dan hebt of ik in ieder geval is dat ik altijd blijf twijfelen ... is dit nu perfect ? Soms is het het best dat zodra je je goesting gevonden hebt de knoop gewoon door te hakken
Terug naar boven Ga naar beneden
Trackx
Senior member
Senior member
Trackx


Aantal berichten : 853

Caferacers Empty
BerichtOnderwerp: Re: Caferacers   Caferacers Icon_minitimewo 28 dec 2011, 05:25

Hier op het forum staan er al verschillende voorbeelden die je kunt

gebruiken om je motor om te bouwen tot een caferacer ,

Er zijn zoveel verschillende mogelijkheden dat je niet meer weet wat doen ..
Terug naar boven Ga naar beneden
Louie
Veteran
Veteran
Louie


Aantal berichten : 2200
Leeftijd : 65
Woonplaats : Kalmthout

Caferacers Empty
BerichtOnderwerp: Re: Caferacers   Caferacers Icon_minitimewo 28 dec 2011, 07:22

Inderdaad, zo veel schoons te zien....
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Caferacers Empty
BerichtOnderwerp: Re: Caferacers   Caferacers Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Caferacers
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Klassic Garage (Caféracers)
» interessante sites ivb. caferacers enz....

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
:.. www.TriumphVlaanderen.be ..: :: Extra :: Kruip in je pen-
Ga naar: