:.. www.TriumphVlaanderen.be ..:
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Forum voor Triumph motoren
 
FacebookIndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Welkom op Triumph Vlaanderen Forum

 

 Het tij begint te keren....

Ga naar beneden 
+10
raoul
pixie
anarchy
Louie
nelly
dbcompetition
thunderbird mania
bagheera
Bulldog
pluche
14 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
pluche
Vintage
Vintage
pluche


Aantal berichten : 2667
Leeftijd : 60

Het tij begint te keren.... Empty
BerichtOnderwerp: Het tij begint te keren....   Het tij begint te keren.... Icon_minitimeza 14 jan 2012, 12:22

Zoals me steeds is gezegd..."ooit zal het tij voor jou ook keren".
'k Heb er jaren moeten voor wachten, maar bleef geloven dat als je positief blijft denken..alles alleen maar beter kan worden.
Mijn vrienden bleven moed geven en zeggen dat ondanks de velen tegenslagen die op mijn weg lagen, ik ze steeds goed overwon en hadden er alle vertrouwen in dat met mijn instelling alles op zijn pootjes zou terecht komen.
Ze zeiden steeds..."je doet het goed, blijf erin geloven".

Voor de buitenwereld was ik steeds sterk en zeker, maar vanbinnen was er soms een klein angstig meisje dat bang had dat ze het misschien toch wel niet zo best deed, want als je er alleen voor staat en twee pubers moet grootbrengen..zien dat er een inkomen is zodat ze niet moeten onderdoen voor hun vrienden, maar tegelijkertijd uw kinderen alle tijd en aandacht wil blijven geven, is niet altijd even simpel.
't Was dikwijls knokken,maar het gezegde "waar een wil is is een weg"...heeft me dikwijls geholpen en hield me steeds recht. "Elke dag is een nieuw begin" is er ook zo eentje waar ik me aan recht hield.
Als er een dip me overviel, was hij s morgens weer weg...'t leven is te mooie en te snel om teveel tijd te verspillen aan nutteloze dingen zoals een negatieve instelling.
2012 is voor ons al super gestart en geeft ons nieuwe kansen voor de toekomst.
Mijn zoon die jaren heeft gesukkeld op school en daardoor het allemaal wat kwijt was, is terug terecht omdat hij een nieuw doel heeft gekregen.
Mijn dochter haar toekomst plannen krijgen ook een onverwachtse wending. Op hare jonge leeftijd heeft ze toch al dromen voor later verder studies te doen zodat ze meer kansen krijgt voor een carriere op te bouwen in iets wat ze zelf graag doet.
Door tegenslagen als jong kind is ze in het buitengewoon onderwijs terechtgekomen, waardoor haar droom voor een deel aan dingelen valt.
Ze is dit jaar moeten starten in beroeps omdat haar niveau te laag lag, (want ze stond door het buitengewoon twee jaar achter),waar ze veel verdriet om had. Ondanks dat iedereen er automatisch van uitging dat ze niet meer kon, ben ik blijven geloven in haar kwaliteiten en heb haar steeds aangemoedigd om te blijven gaan voor wat ze wil.
Ze heeft zo hard haar best gedaan en haar droom niet opgegeven, met als resultaat dat ze als uitzondering op de regel nu maandag mag overstappen naar technische...iets dat zelden, zelfs bijna nooit gebeurd met haar schoolgeschiedenis.
"Het tij begint te keren"...Jawel, knokken en blijven geloven loont vroeg of laat.
Of ze het verder kunnen blijven waarmaken zal de tijd uitwijzen...maar de kansen die ze krijgen door kun eigen toedoen, maakt het voor mij weer allemaal goed.
Ja, ik doe het goed en blijf erin geloven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bulldog
Veteran
Veteran
Bulldog


Aantal berichten : 1533
Leeftijd : 59
Woonplaats : a/d schelde in Klein Brabant

Het tij begint te keren.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het tij begint te keren....   Het tij begint te keren.... Icon_minitimeza 14 jan 2012, 12:32

Het tij begint te keren.... 749794
Terug naar boven Ga naar beneden
bagheera
Triumph sympathisant
bagheera


Aantal berichten : 1321
Leeftijd : 37
Woonplaats : Begijnendijk

Het tij begint te keren.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het tij begint te keren....   Het tij begint te keren.... Icon_minitimeza 14 jan 2012, 12:57

Het tij begint te keren.... 326162 bravo
Terug naar boven Ga naar beneden
thunderbird mania
Vintage
Vintage
thunderbird mania


Aantal berichten : 4633
Leeftijd : 56
Woonplaats : waasland

Het tij begint te keren.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het tij begint te keren....   Het tij begint te keren.... Icon_minitimeza 14 jan 2012, 13:14

pluche Het tij begint te keren.... 33367
Terug naar boven Ga naar beneden
dbcompetition
Vintage
Vintage
dbcompetition


Aantal berichten : 4297
Leeftijd : 71
Woonplaats : booischot

Het tij begint te keren.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het tij begint te keren....   Het tij begint te keren.... Icon_minitimeza 14 jan 2012, 13:15

Het tij begint te keren.... 33367 Het tij begint te keren.... 33367 Het tij begint te keren.... 33367 Het tij begint te keren.... 33367
Terug naar boven Ga naar beneden
pluche
Vintage
Vintage
pluche


Aantal berichten : 2667
Leeftijd : 60

Het tij begint te keren.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het tij begint te keren....   Het tij begint te keren.... Icon_minitimeza 14 jan 2012, 14:22

Amaai, efkes rond gehoord en 'k zal al die duimkes van jullie ook nodig hebben voor de bijlessen die ik thuis moet laten geven.
Een uur frans en wiskunde elke week, 30€ x2 x4...'t Zullen weeral bokkes met choco worden, maar desondanks zullen ze lekker smaken. Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
thunderbird mania
Vintage
Vintage
thunderbird mania


Aantal berichten : 4633
Leeftijd : 56
Woonplaats : waasland

Het tij begint te keren.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het tij begint te keren....   Het tij begint te keren.... Icon_minitimeza 14 jan 2012, 14:28

de choco is ook duur geworden
Terug naar boven Ga naar beneden
nelly
Member
Member



Aantal berichten : 310
Woonplaats : Zonhoven

Het tij begint te keren.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het tij begint te keren....   Het tij begint te keren.... Icon_minitimeza 14 jan 2012, 15:22

@ pluche:probeer vol te houden,

het zal de moeite waard zijn .

Mijn dochter hadden ze ook opgegeven na het BLO .

Ge zou ze nu eens moeten zien ...

ze heeft een gewoon beroep ,

maar haar karakter is om u tegen te zeggen .

grtzz , nelly
Terug naar boven Ga naar beneden
Louie
Veteran
Veteran
Louie


Aantal berichten : 2200
Leeftijd : 65
Woonplaats : Kalmthout

Het tij begint te keren.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het tij begint te keren....   Het tij begint te keren.... Icon_minitimeza 14 jan 2012, 17:41

Gij doet da goe...heel goe!!

X

o ja, en uw mannen...die doen da ok heel goe!!
Terug naar boven Ga naar beneden
anarchy
Triumph sympathisant
anarchy


Aantal berichten : 5703

Het tij begint te keren.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het tij begint te keren....   Het tij begint te keren.... Icon_minitimeza 14 jan 2012, 17:55

Het tij begint te keren.... 44646

Doe zo voort op de ingeslagen weg.

En als er een 'frans' probleem is...contactez-nous Exclamation
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Het tij begint te keren.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het tij begint te keren....   Het tij begint te keren.... Icon_minitimeza 14 jan 2012, 21:36

Het tij begint te keren.... 33367
Terug naar boven Ga naar beneden
pixie
Member
Member
pixie


Aantal berichten : 131
Leeftijd : 52
Woonplaats : Deinze

Het tij begint te keren.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het tij begint te keren....   Het tij begint te keren.... Icon_minitimeza 14 jan 2012, 22:44

Het tij begint te keren.... 33367
Terug naar boven Ga naar beneden
raoul
Vintage
Vintage
raoul


Aantal berichten : 2579
Woonplaats : Zolder

Het tij begint te keren.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het tij begint te keren....   Het tij begint te keren.... Icon_minitimezo 15 jan 2012, 09:53

Thumbs up !
Terug naar boven Ga naar beneden
lukke
Senior member
Senior member
lukke


Aantal berichten : 835
Leeftijd : 65
Woonplaats : Holsbeek

Het tij begint te keren.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het tij begint te keren....   Het tij begint te keren.... Icon_minitimezo 15 jan 2012, 12:52

Goe bezig met zen allen daar Het tij begint te keren.... 33367 Mooi te horen hoe een leeuwin met haar positieve drive haar welpen kan inspireren en hen vooruit doet komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
pluche
Vintage
Vintage
pluche


Aantal berichten : 2667
Leeftijd : 60

Het tij begint te keren.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het tij begint te keren....   Het tij begint te keren.... Icon_minitimezo 15 jan 2012, 14:48

Aha, heb al leerkracht wiskunde voor thuis gevonden aan 15€, woont achter den hoek en lijkt me heel tof en ervaren.
Terug naar boven Ga naar beneden
pluche
Vintage
Vintage
pluche


Aantal berichten : 2667
Leeftijd : 60

Het tij begint te keren.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het tij begint te keren....   Het tij begint te keren.... Icon_minitimezo 15 jan 2012, 15:04

Voila....'k ben nimeer te stoppen, heb ook leerkracht frans voor 20€, ook één van achter den hoek, wel nen andere hoek.....Yes, we zijn goe bezig.
Terug naar boven Ga naar beneden
thunderbird mania
Vintage
Vintage
thunderbird mania


Aantal berichten : 4633
Leeftijd : 56
Woonplaats : waasland

Het tij begint te keren.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het tij begint te keren....   Het tij begint te keren.... Icon_minitimezo 15 jan 2012, 15:33

yep Het tij begint te keren.... 33367
Terug naar boven Ga naar beneden
anarchy
Triumph sympathisant
anarchy


Aantal berichten : 5703

Het tij begint te keren.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het tij begint te keren....   Het tij begint te keren.... Icon_minitimezo 15 jan 2012, 15:42

Het tij begint te keren.... 33367
Terug naar boven Ga naar beneden
Trackx
Senior member
Senior member
Trackx


Aantal berichten : 853

Het tij begint te keren.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het tij begint te keren....   Het tij begint te keren.... Icon_minitimezo 15 jan 2012, 16:15

study
Terug naar boven Ga naar beneden
Louie
Veteran
Veteran
Louie


Aantal berichten : 2200
Leeftijd : 65
Woonplaats : Kalmthout

Het tij begint te keren.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het tij begint te keren....   Het tij begint te keren.... Icon_minitimezo 15 jan 2012, 18:10

c'est ne pas cher...au contraire!
Terug naar boven Ga naar beneden
rjohan
Member
Member
rjohan


Aantal berichten : 408

Het tij begint te keren.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het tij begint te keren....   Het tij begint te keren.... Icon_minitimezo 15 jan 2012, 20:51

doorgaan is de boodschap , niet altijd geloven wat ze op school zeggen , als ouder heb je een beter zicht op u eigen kinderen , ge gelooft in u gasten , moedig hun aan , doe zo verder , het zal vruchten geven , en je kan nu al heel trost zijn op wat je hebt behaald , weet dat er andere zij die het slechter hebben dan jou ,

positief denken elke dag weer is de boodschap " chapeau" Het tij begint te keren.... 33367
Terug naar boven Ga naar beneden
ronny
Veteran
Veteran
ronny


Aantal berichten : 1630
Leeftijd : 57
Woonplaats : Holsbeek

Het tij begint te keren.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het tij begint te keren....   Het tij begint te keren.... Icon_minitimewo 18 jan 2012, 02:00

Pluche en de kids , RESPECT !!!Het tij begint te keren.... 749794
Terug naar boven Ga naar beneden
rjohan
Member
Member
rjohan


Aantal berichten : 408

Het tij begint te keren.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het tij begint te keren....   Het tij begint te keren.... Icon_minitimezo 06 mei 2012, 21:53

en wie zei hier ook alweer dat kids geen geld kosten hahahaha
Terug naar boven Ga naar beneden
pluche
Vintage
Vintage
pluche


Aantal berichten : 2667
Leeftijd : 60

Het tij begint te keren.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het tij begint te keren....   Het tij begint te keren.... Icon_minitimezo 06 mei 2012, 22:16

Hopen...maar 't is voor een goei doel, wat moet ge anders met uw centen, moto verbouwen, meer trips met tuffer, kleren kopen, met vlieger op verlof, meer biefstuk, en betere cava. ..maar nen vrolijke snuit op uw kinderen hunne snuit is meer waart....(nochtans, soms is nen goeie cava ook wel leuk, dan heb ikke nen vrolijke snuit)
Terug naar boven Ga naar beneden
rjohan
Member
Member
rjohan


Aantal berichten : 408

Het tij begint te keren.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het tij begint te keren....   Het tij begint te keren.... Icon_minitimezo 06 mei 2012, 22:25

volledig met u eens wij hebben ook een leraar wiskunde in dienst moeten nemen , maar dit gaat me niet beletten om nog eens lekker te gaan eten zenne , maar het help de kids en dat doet deugd als ge voorruitgang boekt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het tij begint te keren.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het tij begint te keren....   Het tij begint te keren.... Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het tij begint te keren....
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
:.. www.TriumphVlaanderen.be ..: :: Extra :: Kruip in je pen-
Ga naar: