:.. www.TriumphVlaanderen.be ..:
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Forum voor Triumph motoren
 
FacebookIndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Welkom op Triumph Vlaanderen Forum

 

 Spuiten

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Louie
Veteran
Veteran
Louie


Aantal berichten : 2200
Leeftijd : 65
Woonplaats : Kalmthout

Spuiten Empty
BerichtOnderwerp: Spuiten   Spuiten Icon_minitimezo 26 feb 2012, 21:58

Voordat ik mijn Laverdakontje serieus kan gaan spuiten moet er eerst een hoop worden geplamuurd en geschuurd. Ik kan niet met links plamuren en schuren. Dan is het net alsof een ander het heeft gedaan. Ik kan het een ander laten doen maar da's op een of andere manier zo vreemd! Het spuiten kan een ander ook, maar zoals gezegd:Ik moet het gewoon zelf doen.
Na het spuiten zie je pas de oneffenheden, de foutjes. Direct daarna heb ik even geen zin meer maar als alles weer wat glad is gestreken e geschuurd steekt zin de kop op.
In Franchorchamps zag ik een hele bijzondere Bonneville staan. De tank en het kontje waren zo gespoten dat het leek alsof er beschadigingen aan waren. Scheuren, glijsporen. Ik weet niet of mijn andere Francorchampsmakkers zich dat nog herinneren, Zou ik ook zoiets als project nemen? Het kontje van de Laverda zo spuiten dat het lijkt alsof er allemaal putjes en gaatjes in zitten.
Na de eerste laag heb ik het kontje nog eens met een sponsje afgeschuurd en op de Bonnie gezet. Verdomd, het past er wonderwel bij.
Ik ga nog een keertje spuiten. Ik kan altijd nog het voorbeeld van die Bonneville in Franchorchamps volgen..
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Spuiten
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
:.. www.TriumphVlaanderen.be ..: :: Extra :: Kruip in je pen-
Ga naar: