:.. www.TriumphVlaanderen.be ..:
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Forum voor Triumph motoren
 
FacebookIndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Welkom op Triumph Vlaanderen Forum

 

 rijsttaart....

Ga naar beneden 
+10
noeL
Louie
ggfh
raoul
ronny
anarchy
Gregory
Just_jaak
rjohan
thunderbird mania
14 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
thunderbird mania
Vintage
Vintage
thunderbird mania


Aantal berichten : 4633
Leeftijd : 56
Woonplaats : waasland

rijsttaart.... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: rijsttaart....   rijsttaart.... - Pagina 2 Icon_minitimevr 23 maa 2012, 12:53

rijsttaart.... - Pagina 2 2Q==verschrikkelijk en ik heb daar eens mee mogen meerijden in den tijd affraid fier dak ik was Rolling Eyes
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




rijsttaart.... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: rijsttaart....   rijsttaart.... - Pagina 2 Icon_minitimevr 23 maa 2012, 13:05

jaja da was hem...erdedju ik was daar ook fier op in den tyd.


matt zwart.............kwas gelijk een uit MAD MAX,ene met nen cross helm op mijn raap,geen klepje en stofbril....

miljaar ne mens kan toch stoten uithalen als hij jong is he.

da was geen rock and roll maar echt zot zijn....


ene nen xj 750 seca bordeau heb ik ook nieuw gekocht daar achter en het eerste uur in het kaki groen geschilderd...miljaar,miljaar


zot werden ze van mij vroeger thuis,en geld dat ik heb weggesmeten.
Terug naar boven Ga naar beneden
thunderbird mania
Vintage
Vintage
thunderbird mania


Aantal berichten : 4633
Leeftijd : 56
Woonplaats : waasland

rijsttaart.... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: rijsttaart....   rijsttaart.... - Pagina 2 Icon_minitimevr 23 maa 2012, 13:23

rijsttaart.... - Pagina 2 17337_0_1_2_sr%20250%20us.%20custom_Image%20credits%20-%20Bosse%20Nyblom

den deze was den allereerste motor waar ik mee gereden heb .

een rijst taartje dus
Terug naar boven Ga naar beneden
anarchy
Triumph sympathisant
anarchy


Aantal berichten : 5703

rijsttaart.... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: rijsttaart....   rijsttaart.... - Pagina 2 Icon_minitimevr 23 maa 2012, 19:18

Eerste viertakt was een XS500
Een probleemmoteur... Twisted Evil met zijn 4klepskop en DOHC
Terug naar boven Ga naar beneden
dbcompetition
Vintage
Vintage
dbcompetition


Aantal berichten : 4297
Leeftijd : 71
Woonplaats : booischot

rijsttaart.... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: rijsttaart....   rijsttaart.... - Pagina 2 Icon_minitimevr 23 maa 2012, 21:35

Geweldig, maar dan ook geweldig slecht starten zo'n xs ...
Terug naar boven Ga naar beneden
anarchy
Triumph sympathisant
anarchy


Aantal berichten : 5703

rijsttaart.... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: rijsttaart....   rijsttaart.... - Pagina 2 Icon_minitimevr 23 maa 2012, 22:50

Mijne eerste motor:
rijsttaart.... - Pagina 2 1976_GT750A_450
Eerste (en ook enige)brommer,alhoewel was 'open' versie Twisted Evil
rijsttaart.... - Pagina 2 70_Flandria_Imola_02
Terug naar boven Ga naar beneden
ronny
Veteran
Veteran
ronny


Aantal berichten : 1630
Leeftijd : 57
Woonplaats : Holsbeek

rijsttaart.... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: rijsttaart....   rijsttaart.... - Pagina 2 Icon_minitimevr 23 maa 2012, 23:48

DIRK inderdaad , die TURBO sloeg zelfs terug aan met motorrem omdat er toen nog geen sprake was van een terugslagklep hé , ik heb mij daar toendertijd ook nogal van verschoten , dat zijn dingen die je NOOIT meer vergeet zenne , vollen bak aan het remmen , motorem erbij en dan i.p.v. afremmen begon dat ding ineens te versnellen jawadde ..... (ik begin er terug van te zweten als ik daaraan terugdenk.......affraid ) .
Terug naar boven Ga naar beneden
raoul
Vintage
Vintage
raoul


Aantal berichten : 2579
Woonplaats : Zolder

rijsttaart.... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: rijsttaart....   rijsttaart.... - Pagina 2 Icon_minitimeza 24 maa 2012, 08:21

Mooi om nog eens terug te zien deze oudere modellen Smile !
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




rijsttaart.... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: rijsttaart....   rijsttaart.... - Pagina 2 Icon_minitimeza 24 maa 2012, 08:29

@ronny zo was het, eigenlijk was da een gevaarlijk spel.

(zeker als ge veel pinten gedronken had)
Terug naar boven Ga naar beneden
ronny
Veteran
Veteran
ronny


Aantal berichten : 1630
Leeftijd : 57
Woonplaats : Holsbeek

rijsttaart.... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: rijsttaart....   rijsttaart.... - Pagina 2 Icon_minitimedi 27 maa 2012, 00:59

DIRK , pinten en eender welke moto zijn ALTIJD een gevaarlijk spel ........Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




rijsttaart.... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: rijsttaart....   rijsttaart.... - Pagina 2 Icon_minitimewo 30 mei 2012, 21:55

nu drink ik geen meer Exclamation

we hebben goed weer Exclamation

xjr rijd godverdomme steen goed Exclamation

wa moet nen mens nog meer,een rijsttaart,schoon weer en nie mogen/moeten werken tongue
Terug naar boven Ga naar beneden
FrankC
Senior member
Senior member
FrankC


Aantal berichten : 996
Leeftijd : 63
Woonplaats : merksem

rijsttaart.... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: rijsttaart....   rijsttaart.... - Pagina 2 Icon_minitimedo 31 mei 2012, 15:55

rijsttaart.... - Pagina 2 IMG_5738
Rijst of andere taart, voor mij geen probleem, verbazingwekkend hoe goed dat deze Kawasaki Versys rijdt,het gaat moeilijk worden om hem af te geven maar me zoals hier precies al een paar man doen, ervoor schamen, no way
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloggen.be/knarfinsjina/
Gast
Gast




rijsttaart.... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: rijsttaart....   rijsttaart.... - Pagina 2 Icon_minitimedo 31 mei 2012, 17:28

mijn gedacht....zeer wijze foto frank Wink

en ben je daar tevreden van?....ze mogen zeggen wat ze willen,een rijstaart heeft geen uitstraling maar is godverdomme den beste moto in rijstveldland/op de aardbol,ik heb het een en ander staan en ben echt niet aan japs maar moet toe geven den xjr is den beste moto dat van de 57 motos die ik al nieuw heb gekocht,geloof mij....maar met minste karisma en uitstraling.

ps:ik heb een gsx750r gehad en heb er 83500 km op gezet,geen meter gerodeerd en nooit geen zorg voor gedragen en nooit een **** sleutel op gestaan-dit kon ik niet zeggen van mijn **** rocket roadster met maar 4500 km op....

Terug naar boven Ga naar beneden
anarchy
Triumph sympathisant
anarchy


Aantal berichten : 5703

rijsttaart.... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: rijsttaart....   rijsttaart.... - Pagina 2 Icon_minitimedo 31 mei 2012, 19:05

FrankC: rijsttaart.... - Pagina 2 326162
Terug naar boven Ga naar beneden
ronny
Veteran
Veteran
ronny


Aantal berichten : 1630
Leeftijd : 57
Woonplaats : Holsbeek

rijsttaart.... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: rijsttaart....   rijsttaart.... - Pagina 2 Icon_minitimevr 01 jun 2012, 00:12

FrankC , valt die versys 1000 zo goed mee dan ? Ik lees wel in de motobladen dat hij goed is (maarja welk nieuw model is niet goed volgens de bladen hé...Very Happy ) , ik heb het juist wat moeilijk met de koplamp/kopkuip gedoe , dat vind ik echt niet mooi ...
Terug naar boven Ga naar beneden
raoul
Vintage
Vintage
raoul


Aantal berichten : 2579
Woonplaats : Zolder

rijsttaart.... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: rijsttaart....   rijsttaart.... - Pagina 2 Icon_minitimevr 01 jun 2012, 03:12

Good Post FrankC rijsttaart.... - Pagina 2 33367 !
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




rijsttaart.... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: rijsttaart....   rijsttaart.... - Pagina 2 Icon_minitimevr 01 jun 2012, 08:50

welk nieuw model is nie goed volgens de bladen he....

allemaal tot je overgaat naar de aankoop en er een paar 1000 km op zet....grootste ramp in mijn leven na alle tests te lezen en te hebben aangekocht was de rocket roadster....sorry.

Als ze een nieuw model brengen met:
andere voorvork(regelbaar).
andere dempers(regelbaar).
stijver frame.
andere wielen met rijbare banden....ook in de bocht.
-dan koop ik er direct terug een-

SORRY....
Terug naar boven Ga naar beneden
dbcompetition
Vintage
Vintage
dbcompetition


Aantal berichten : 4297
Leeftijd : 71
Woonplaats : booischot

rijsttaart.... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: rijsttaart....   rijsttaart.... - Pagina 2 Icon_minitimevr 01 jun 2012, 11:02

hey amigo, ge moet een motor gebruiken voor wat hij gemaakt is he...Voor een stoplicht sprint heb je geen regelbare vering nodig...om in Nice langst de kust te flaneren hebt ge geen stijf frame nodig...om te laten zien dat ge den dikste hebt moet ge niet snel rijden... die zaken kan je wel met de XJR, maar daar gaat geen mens naar kijken ...Ik denk dat de Rocket technisch een zéér goede motor is..., allee welke niet tegenwoordig.. Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




rijsttaart.... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: rijsttaart....   rijsttaart.... - Pagina 2 Icon_minitimevr 01 jun 2012, 20:42

dirksken....ge wil nie weten wat voor problemen ik daar mee gehad heb.

kleppen moeten regelen op 450 km....getik.
lekje kardan op 680 km....olie.
voorvork veel te slap....andere veren en olie.
lekje onderblok....1400 km.
3750 km terug zeer zware tik,konden ze niet vinden in de garage....dus motor moest daar blijven en ze gingen zoeken,sorry heb hem nooit binnen gedaan.

dus maar te koop gezet(3 maand lang)....,niemand maar ook niemand moest hem hebben dus had ik overweegt om hem toch binnen te doen....maar mocht niet zijn want toen is hij gestolen....normaal dat ik daar nooit niks van gemaakt heb zeker....ik was daar voor verzekerd Wink.

pas ik breek zeker het merk niet af....ik hou van triumph's .

maar ik heb nen zeer slechte rocket gehad....nen zeeeeeeer slechten,ik zeg ook nie dat alle rocket's zo zijn.


dirk....in nice daar ging je niet geraken met de mijnen zulle.

dirk....stoplichtsprints....was die beest zeer goed.

dirk....en ik weet da voor 100% dat er niemand gaat kijken naar den xjr,maar het is wel den besten dat ik ooit heb gekocht....
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




rijsttaart.... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: rijsttaart....   rijsttaart.... - Pagina 2 Icon_minitimevr 01 jun 2012, 21:34

Allez Dirk, dan zou ge nog blij zijn dat hij gepikt is....
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




rijsttaart.... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: rijsttaart....   rijsttaart.... - Pagina 2 Icon_minitimevr 01 jun 2012, 21:44

ja amigo....ik was zelfs heel kontent Twisted Evil


trouwens zeer mooie avator....TT OF MANS cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
ronny
Veteran
Veteran
ronny


Aantal berichten : 1630
Leeftijd : 57
Woonplaats : Holsbeek

rijsttaart.... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: rijsttaart....   rijsttaart.... - Pagina 2 Icon_minitimeza 02 jun 2012, 00:08

DIRK , das wel pech hebben hé , uwe Rocket was zeker een Maandagmorgen-model (of een laat vrijdagnamiddag-model , dat kan ook ....Very Happy ) .
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




rijsttaart.... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: rijsttaart....   rijsttaart.... - Pagina 2 Icon_minitimeza 02 jun 2012, 08:36

mijn gedacht....

mijn hd is dan gemaakt op nen....dinsdag,woensdag of donderdag Twisted Evil
mijn xjr is gemaakt op nen..........dinsdag,woensdag of donderdag Twisted Evil

ale als ik mij terug iets nieuws aanschaf zal ik het zeker vragen op welke dag hij is gemaakt lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
davince
Senior member
Senior member
davince


Aantal berichten : 707

rijsttaart.... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: rijsttaart....   rijsttaart.... - Pagina 2 Icon_minitimeza 02 jun 2012, 10:25

allez die gasten die hem gepikt hebben komen zelf nog bedrogen uit Wink

We houden allemaal van shusi en rijst-taart. Dit was mijn kennismaking met brommers zie. De door iedereen verguisde Honda MB50. Dat ding was zo lelijk als de nacht, maar reed zelfs aan 90km/h heel stabiel... had een 65cc cylinder. Door de lange demper maakte hij ook geen lawaai, waardoor de flikken mij 3x ongemoeid lieten terwijl de rest van de school met hun caminootjes op de rollen mochten gaan staan. Yep: leuke tijden gehad met die brommer, al heb ik hem ook heel vaak moeten duwen. De 4de keer voorbij de rol viel ik door de mand,.. eerste waarschuwing en toch bijna 18: ik heb hem dus maar verkocht.

(internetfoto)

rijsttaart.... - Pagina 2 25112011293

... om op dit ding over te stappen. De mijne had een grote kopkuip, maar daar vind ik geen foto's van. 70pk en lood- en topzwaar,... hij kon dus perfect naast de Sprint900 gaan staan waar ik toen ook wel 'the hots' voor had. Hij was alweer lelijker dan de schone HD van mijne maat en de RF600, GXR750, Kweeniewakawa en CBR600's van vrienden ... maar superconfortabel, want hun liefjes kwamen wel bij mij meerijden als we samen op stap gingen Een beurse poep heeft geen ogen he Razz. Enkel een te slappe voorvork en daar stopt het lijstje met problemen al. Die 2cyl. had gewoon veel meer koppel bij lage toeren dan die waar ik nu mee rijd. Je kon er ongeloofelijk goed 8-jes mee draaien, want hij stuurde als een fiets. Iets waar ik bij Triumph meer last mee heb: al ligt dat vast meer aan mijn gebrek aan ervaring en oefening, dan aan de geometrie van de moto.
rijsttaart.... - Pagina 2 Vx800-2

Yep, een geluk dat ze daar in het oosten de teugels wat lieten vieren en dat triumph zichzelf heruitgevonden heeft ... ander reed ik nu op een stukgaatie ofz.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




rijsttaart.... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: rijsttaart....   rijsttaart.... - Pagina 2 Icon_minitimeza 22 sep 2012, 11:35

straks eens op de Japanner springen zie....
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





rijsttaart.... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: rijsttaart....   rijsttaart.... - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
rijsttaart....
Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
:.. www.TriumphVlaanderen.be ..: :: Extra :: Kruip in je pen-
Ga naar: