:.. www.TriumphVlaanderen.be ..:
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Forum voor Triumph motoren
 
FacebookIndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Welkom op Triumph Vlaanderen Forum

 

 Onder de Lappen

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Louie
Veteran
Veteran
Louie


Aantal berichten : 2200
Leeftijd : 65
Woonplaats : Kalmthout

Onder de Lappen Empty
BerichtOnderwerp: Onder de Lappen   Onder de Lappen Icon_minitimezo 03 jun 2012, 13:49

Wat hebben het eiland Man en Lapland met elkaar te maken? Wat hebben graag zien en garnaaltjes met elkaar te maken? Van die verse garnaaltjes. Verse garnaaltjes smaken beter als er iemand bij is die je graag ziet. Het eiland Man is des te bijzonder als er mensen bij zijn die je tof vindt. En zo ook Lapland. Soms duurt de dag in lapland 24 uur en soms de nacht ook. Of omgekeerd, dat mag ik kwijt zijn.

In een lintje naar een afgesproken punt rijden waar het zonnetje al klaar staat. Met een kilootje of wat verse garnaaltjes. Het kampvuur laat de zon koud. Vooral 's nachts, als het donker is, speelt die een rol. In Lapland worden kampvuren vaak alleen aangestoken als het koud is en minder voor het licht. Het onregelmatige licht. Op de dagen dat de nachten dagen zijn spelen kampvuren een mindere rol. Buiten de verse Zeeuwse garnaaltjes die Neeltje meeneemt is er de stoofpot van verse rendierenvlees. Hoe kussen de lappen? Met hun neus? Hoe snuiten de Lappen hun neus? Zijn er mooie Lapse? Zijn er Triumphgarages in lapland? Verkopen ze daar koppelingskabels?

Of het nu licht blijft of donker. Ik wil een keer met mijn maten onder de lappen zijn. De lucht van verse garnaaltjes ruiken. Pikko en larske zullen het wel eens voordoen. Staan ze dan om tien uur op het Lapse ronde punt? Bij het rendierenvleeskraampje?
Terug naar boven Ga naar beneden
WIM961
Veteran
Veteran
WIM961


Aantal berichten : 1074
Leeftijd : 63
Woonplaats : Mortsel

Onder de Lappen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onder de Lappen   Onder de Lappen Icon_minitimezo 03 jun 2012, 13:59

ik wil wel eens garnaaltjes gaan eten bij een kampvuurtje in lapland of op het eiland van Man...mmm
Terug naar boven Ga naar beneden
thunderbird mania
Vintage
Vintage
thunderbird mania


Aantal berichten : 4633
Leeftijd : 56
Woonplaats : waasland

Onder de Lappen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onder de Lappen   Onder de Lappen Icon_minitimezo 03 jun 2012, 14:05

Staan ze dan om tien uur op het Lapse ronde punt? Bij het rendierenvleeskraampje?



Dat dubieuze punt waar men vertrekt met de hondenslede en de bagage laat staan,wat had je dan gedacht?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Onder de Lappen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onder de Lappen   Onder de Lappen Icon_minitimezo 03 jun 2012, 18:58

super....



en zonder woorden....ik word daar stil van Sad

ps:normaal zat ik nu op het eiland man....maar door het lui hart ben ik niet mee kunnen gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Onder de Lappen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onder de Lappen   Onder de Lappen Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Onder de Lappen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Triumphmannen onder elkaar

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
:.. www.TriumphVlaanderen.be ..: :: Extra :: Kruip in je pen-
Ga naar: