:.. www.TriumphVlaanderen.be ..:
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Forum voor Triumph motoren
 
FacebookIndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Welkom op Triumph Vlaanderen Forum

 

 Rommelmarkt...

Ga naar beneden 
+4
Dominique
thunderbird mania
Louie
pluche
8 plaatsers
AuteurBericht
pluche
Vintage
Vintage
pluche


Aantal berichten : 2667
Leeftijd : 60

Rommelmarkt... Empty
BerichtOnderwerp: Rommelmarkt...   Rommelmarkt... Icon_minitimezo 24 jun 2012, 20:05


Vandaag op de rommelmarkt gestaan en serieus uitgeregend. Zal nooit ni rijk worden, 'k deel liever uit dan dat ik verkoop. Dus zo goed als alle 10 bananendozen zijn leeg, en maar 50€ verdient waar ik dan ook weer den helft heb van afgestaan...'k Zal het nooit ni leren.
Langs den andere kant veel vrolijke gezichten gezien die met mijne gratis rommel vertrokken, en dat is ook belangrijk.
Op een zeker moment is der zo een klein meiske naar de sprookjesboekjes aan het zien, en ik zeg haar.."Awel kies er ene uit ge krijgt hem van mij". Dus die klein direkt aan het kiezen en pakt er ene uit, en dan ziet ze wat er nog allemaal voor leuks lag. Die ogen werden groter en groter en toen begon ze te onderhandelen..."als ik deze boek terug leg mag ik dan in de plaats twee van die kleine dingetjes nemen, of in plaats van die twee dat grote spel daar nemen"...en ze bleef maar doorgaan. Langs den ene kant was ik verschoten dat ze dat zei, maar aan de andere kant vond ik het ook geweldig hoe ze dat heel doordacht aanpakte. Uiteindelijk is ze dus met meerdere dingen vertrokken zonder nen cent uit te geven. Awel, die gaat waarschijnlijk later wel rijk worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Louie
Veteran
Veteran
Louie


Aantal berichten : 2200
Leeftijd : 65
Woonplaats : Kalmthout

Rommelmarkt... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rommelmarkt...   Rommelmarkt... Icon_minitimezo 24 jun 2012, 20:07

super maat,
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Rommelmarkt... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rommelmarkt...   Rommelmarkt... Icon_minitimezo 24 jun 2012, 20:11

super....zeker.

da kleintje is gelijk mij.
Terug naar boven Ga naar beneden
thunderbird mania
Vintage
Vintage
thunderbird mania


Aantal berichten : 4633
Leeftijd : 56
Woonplaats : waasland

Rommelmarkt... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rommelmarkt...   Rommelmarkt... Icon_minitimezo 24 jun 2012, 20:33

toch hier gezet .......tof.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dominique
Veteran
Veteran
Dominique


Aantal berichten : 1404
Leeftijd : 52
Woonplaats : aan de zee

Rommelmarkt... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rommelmarkt...   Rommelmarkt... Icon_minitimezo 24 jun 2012, 21:05

Nice Thumbs up
Terug naar boven Ga naar beneden
rjohan
Member
Member
rjohan


Aantal berichten : 408

Rommelmarkt... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rommelmarkt...   Rommelmarkt... Icon_minitimezo 24 jun 2012, 22:46

pluche , ge moogt dan nie rijk worden of zijn , maar ge hebt het hart op de goede plaats zitten bravo , in het leven draait het nie altijd om geld een goed gevoel bij iets te doen , kan veel meer innerlijke deugd doen dan centen cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
raoul
Vintage
Vintage
raoul


Aantal berichten : 2579
Woonplaats : Zolder

Rommelmarkt... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rommelmarkt...   Rommelmarkt... Icon_minitimema 25 jun 2012, 16:50

Prachtig verhaal ... Rommelmarkt... 33367 !
Terug naar boven Ga naar beneden
pluche
Vintage
Vintage
pluche


Aantal berichten : 2667
Leeftijd : 60

Rommelmarkt... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rommelmarkt...   Rommelmarkt... Icon_minitimema 25 jun 2012, 22:12

En voor het verhaal compleet te maken heeft mijn dochter mij vandaag nog overhaalt om elk met die 25€ de afleveringen van supernatural te kopen voor op regenachtige avonden voor den haard samen naar de reeks te zien....Dus dat schoon kleedje zal in de vitrine van de winkel moeten blijven hangen, ach...ik draag toch geen kleedjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Trackx
Senior member
Senior member
Trackx


Aantal berichten : 853

Rommelmarkt... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rommelmarkt...   Rommelmarkt... Icon_minitimedi 26 jun 2012, 08:48

Mooi pluche .. Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
ronny
Veteran
Veteran
ronny


Aantal berichten : 1630
Leeftijd : 57
Woonplaats : Holsbeek

Rommelmarkt... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rommelmarkt...   Rommelmarkt... Icon_minitimewo 27 jun 2012, 00:23

Mooi geschreven Pluche , zo nog een paar goei "daden" en je hebt uwen "hemel" wel verdiend hé ....Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
pluche
Vintage
Vintage
pluche


Aantal berichten : 2667
Leeftijd : 60

Rommelmarkt... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rommelmarkt...   Rommelmarkt... Icon_minitimewo 27 jun 2012, 08:29

Mijn dochter zij overlaatst nog dat ze liever met mij naar de hel ging, daar was teminste wat te beleven, en dien lucifer is waarschijnlijk nen grave gast.... Twisted Evil Twisted Evil haha
Terug naar boven Ga naar beneden
ronny
Veteran
Veteran
ronny


Aantal berichten : 1630
Leeftijd : 57
Woonplaats : Holsbeek

Rommelmarkt... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rommelmarkt...   Rommelmarkt... Icon_minitimedo 28 jun 2012, 00:19

Pluche , ne "grave" weet ik niet , maar naar het schijnt wel nen "hete" met zijn vagevuur .....lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Rommelmarkt... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rommelmarkt...   Rommelmarkt... Icon_minitimedo 28 jun 2012, 21:13

ERDEDJU....nen "hete" (hahahahahaha) super zulle.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Rommelmarkt... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rommelmarkt...   Rommelmarkt... Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Rommelmarkt...
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
:.. www.TriumphVlaanderen.be ..: :: Extra :: Kruip in je pen-
Ga naar: